We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Technical Support Specialist
Miesto práce
Údernícka 15, 851 01 Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac900 Eur/mesiac + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- poskytovanie technickej podpory už vytvorených (telefonických, emailových a písomných) požiadaviek externých a interných zákazníkov
- telefonické zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby u zákazníka a navrhovanie riešení
- navrhovanie technických riešení pre koncového zákazníka na základe technológie na ktorej sa služba poskytuje
- práca v dohľadových systémoch na pripojení zákazníka
- konfigurácia koncových zariadení zákazníka
- aktivácia a deaktivácia služieb
- riešenie technických reklamácií v príslušných aplikáciách
- registrácia koncových zariadení v príslušných aplikáciách
- riešenie požiadaviek zákazníkov dcérskych spoločností
- plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:
- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- celoročná zdravotná starostlivosť v ProCare plne hradená firmou
- príspevok firmy na doplnkové dôchodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN
- rozvoj telco technológií
- flexibilný pracovný čas a ďalšie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť MS Windows na pokročilej úrovni
- znalosť práce s PC, orientácia v sieťových pripojeniach na strane koncového užívateľa
- znalosť v konfigurácii zákazníckych zariadení - modem, router
- prehľad v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby, technológie
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky, technický rozhľad
- základná znalosť sietí FTTB, FTTH, DOCSIS, LTE výhodou
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
- proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
- precíznosť, logické a analytické myslenie
- AJ aktívne výhodou
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 3687176
Posting date: 17.1.2020
2020-01-17
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Company: SWAN, a.s.
Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac