We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažér (starostlivosti) podpory VIP zákazníkom
SWAN, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• koordinácia vnútrofiremných procesov s cieľom efektívneho poskytovania služieb a poskytovania prémiovej starostlivosti o VIP zákazníkov
• poskytovanie technickej podpory predaja
• poskytovanie technických konzultácií u zákazníka
• koordinácia alebo zúčastňovanie sa tímovej práce na príprave ponúk a odpovedí pre výberové konania
• vypracovávanie technických riešení a nákladových kalkulácií v procese prípravy cenových ponúk
• príprava plánov realizačných projektov v súčinnosti s ostatnými odbornými zložkami
• zodpovednosť za efektívnu realizáciu projektov v súlade s plánovanými nákladmi a termínmi
• zabezpečovanie internej komunikácie a koordinácie pri príprave a realizácii technických projektov
• vedenie projektových tímov
• zodpovednosť za styk s dodávateľmi v súvislosti s rozpracovanými projektmi
• sledovanie plnenia zákazníckych a dodávateľských SLA zmlúv a riešenie prípadov ich nedodržania pre určené projekty
• zabezpečovanie plnenia oprávnených požiadaviek zákazníka súvisiacich s poskytovanými službami v pravidelnej komunikácii so zákazníkom
• vytváranie a udržiavanie projektovej dokumentácie pre jednotlivé projekty
• informovanie o stave realizovaných projektov v pravidelných intervaloch
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným pracovníkom.
• poskytovanie technickej podpory predaja
• poskytovanie technických konzultácií u zákazníka
• koordinácia alebo zúčastňovanie sa tímovej práce na príprave ponúk a odpovedí pre výberové konania
• vypracovávanie technických riešení a nákladových kalkulácií v procese prípravy cenových ponúk
• príprava plánov realizačných projektov v súčinnosti s ostatnými odbornými zložkami
• zodpovednosť za efektívnu realizáciu projektov v súlade s plánovanými nákladmi a termínmi
• zabezpečovanie internej komunikácie a koordinácie pri príprave a realizácii technických projektov
• vedenie projektových tímov
• zodpovednosť za styk s dodávateľmi v súvislosti s rozpracovanými projektmi
• sledovanie plnenia zákazníckych a dodávateľských SLA zmlúv a riešenie prípadov ich nedodržania pre určené projekty
• zabezpečovanie plnenia oprávnených požiadaviek zákazníka súvisiacich s poskytovanými službami v pravidelnej komunikácii so zákazníkom
• vytváranie a udržiavanie projektovej dokumentácie pre jednotlivé projekty
• informovanie o stave realizovaných projektov v pravidelných intervaloch
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným pracovníkom.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, 5 dní na zotavenie, príspevok na DDP a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- služobný telefón, služobný notebook
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, 5 dní na zotavenie, príspevok na DDP a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- služobný telefón, služobný notebook
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT,elektrotechnické,technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
business development, presales, starostlivosť o zákazníka, service delivery
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 3-5 rokov skúseností v oblasti business development, presales, starostlivosť o zákazníka, service delivery
- min. 3 roky skúsenosti s manažovaním projektov
- skúsenosti s návrhom, designom komplexných infokomunikačných riešení pre veľkých zákazníkov
- skúsenosti s projektovým riadením
- schopnosť viesť viacero projektov naraz
- veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- flexibilita
- zodpovednosť
- proaktívna orientácia na zákazníka
- min. 3 roky skúsenosti s manažovaním projektov
- skúsenosti s návrhom, designom komplexných infokomunikačných riešení pre veľkých zákazníkov
- skúsenosti s projektovým riadením
- schopnosť viesť viacero projektov naraz
- veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- flexibilita
- zodpovednosť
- proaktívna orientácia na zákazníka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3209923
Posting date: 9.10.2017
2017-10-09
location: Bratislava Position: IT projektový manažér, Projektový manažér Company: SWAN, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou