We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník kontaktného miesta /Predajca/ pre pobočku v Žiline
SWAN, a.s.
Miesto práce
okres Žilina
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• aktívny predaj produktov a služieb z produktovej línie SWAN Multimedia, 4G, 4ky za účelom dosiahnutia stanovených business plánov
• získavanie nových zákazníkov a zodpovednosť za starostlivosť o nich
• poskytovanie komplexného odborného poradenstva ohľadom produktov a služieb spoločnosti
• prezentácia, predaj, aktivácia, deaktivácia a propagácia služieb zákazníkom
• práca s internými informačnými systémami (Customers, SAP, OTRS, Billing, Swanis, I2, IPTV billing, …)
• riešenie reklamácií, fakturačných požiadaviek, platieb, a ďalších administratívnych zákazníckych podnetov
• príprava zákazníckych zmlúv a príslušných tlačív
• reporting na týždennej a mesačnej báze vedúcemu oddelenia.
• získavanie nových zákazníkov a zodpovednosť za starostlivosť o nich
• poskytovanie komplexného odborného poradenstva ohľadom produktov a služieb spoločnosti
• prezentácia, predaj, aktivácia, deaktivácia a propagácia služieb zákazníkom
• práca s internými informačnými systémami (Customers, SAP, OTRS, Billing, Swanis, I2, IPTV billing, …)
• riešenie reklamácií, fakturačných požiadaviek, platieb, a ďalších administratívnych zákazníckych podnetov
• príprava zákazníckych zmlúv a príslušných tlačív
• reporting na týždennej a mesačnej báze vedúcemu oddelenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (príspevok na DDS, 5 dní na zotavenie, výkonnostné benefity, ...)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- zaujímavý sociálny program (príspevok na DDS, 5 dní na zotavenie, výkonnostné benefity, ...)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
služieb zákazníkom
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti zákazníckeho servisu, alebo predaja v Telco výhodou
- znalosť telekomunikačných služieb a produktov (produkty a služby mobilných operátorov) výhodou
- užívateľská úroveň MS Windows (Word, Excel), e-mail, Internet Explorer
- skúsenosti s vedením pokladne, prácou s hotovosťou
- výborné komunikačné a predajné zručnosti
- orientácia na zákazníka
- príjemné vystupovanie
- tímová spolupráca
- schopnosť zvládať a riešiť záťažové situácie
- spoľahlivosť, lojalita
- vysoké pracovné nasadenie
- znalosť telekomunikačných služieb a produktov (produkty a služby mobilných operátorov) výhodou
- užívateľská úroveň MS Windows (Word, Excel), e-mail, Internet Explorer
- skúsenosti s vedením pokladne, prácou s hotovosťou
- výborné komunikačné a predajné zručnosti
- orientácia na zákazníka
- príjemné vystupovanie
- tímová spolupráca
- schopnosť zvládať a riešiť záťažové situácie
- spoľahlivosť, lojalita
- vysoké pracovné nasadenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2760888
Posting date: 11.10.2016
2016-10-11
location: okres Žilina Position: Odborný predajca Company: SWAN, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou