We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Produktový manažér pre hlasové služby v pevnej sieti
SWAN, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovedá za celý životný cyklus zverených produktov
- navrhuje zmeny v produktovom portfóliu spoločnosti: skúma a analyzuje potreby trhu, monitoruje trendy produktov a konkurenčné produkty
- na základe schváleného návrhu pripravuje strategický koncept nového hlasového produktu – názov, pozícia, cieľová skupina, obsah, cena, komunikácia, distribúcia
- na základe schváleného konceptu navrhuje detailnú štruktúru hlasových produktov
- zodpovedá za proces implementácie produktu (zmien) do technicko-administratívnych procesov spoločnosti, výsledky reportuje
- spolupracuje na úpravách technicko-administratívnych procesov pri implementácii produktu
- priebežne aktualizuje a zverejňuje prehľad konkurenčnej situácie v príslušnom produktovom segmente
- sústreďuje/analyzuje pripomienky k produktom zo strany predajcov (interných a externých), distribučných kanálov a zákazníkov
- samostatne pripravuje návrh zmien v štruktúre produktu, alebo v produktovej skupine v akomkoľvek momente, pokiaľ to situácia vyžaduje
- pravidelne spracúva analýzy hlasových produktov a produktov konkurencie
- v spolupráci s marketingovým oddelením pripravuje zadanie pre komunikačné aktivity
- pripravuje podklady pre marketingové oddelenie na výrobu informačných materiálov súvisiacich so zmenami v produktovom portfóliu
- zabezpečuje školenia k jednotlivým produktom
- zabezpečuje kontrolu procesov predaja (napr. pomocou metódy mystery shoppingu)
- identifikuje, v ktorej fáze životného cyklu sa produkt nachádza a podľa toho aplikuje produktovú stratégiu, napr. rozvoj, ukončenie produktu, atď.
- sleduje kvalitu hlasových služieb a jej vplyv na správanie užívateľov
- zabezpečuje tvorbu a úpravu dokumentov (VOP, zmluvy, dodatky...)
- sleduje predaj produktov, funkčnosť procesov, vyhľadáva a upozorňuje na kritické miesta.
- navrhuje zmeny v produktovom portfóliu spoločnosti: skúma a analyzuje potreby trhu, monitoruje trendy produktov a konkurenčné produkty
- na základe schváleného návrhu pripravuje strategický koncept nového hlasového produktu – názov, pozícia, cieľová skupina, obsah, cena, komunikácia, distribúcia
- na základe schváleného konceptu navrhuje detailnú štruktúru hlasových produktov
- zodpovedá za proces implementácie produktu (zmien) do technicko-administratívnych procesov spoločnosti, výsledky reportuje
- spolupracuje na úpravách technicko-administratívnych procesov pri implementácii produktu
- priebežne aktualizuje a zverejňuje prehľad konkurenčnej situácie v príslušnom produktovom segmente
- sústreďuje/analyzuje pripomienky k produktom zo strany predajcov (interných a externých), distribučných kanálov a zákazníkov
- samostatne pripravuje návrh zmien v štruktúre produktu, alebo v produktovej skupine v akomkoľvek momente, pokiaľ to situácia vyžaduje
- pravidelne spracúva analýzy hlasových produktov a produktov konkurencie
- v spolupráci s marketingovým oddelením pripravuje zadanie pre komunikačné aktivity
- pripravuje podklady pre marketingové oddelenie na výrobu informačných materiálov súvisiacich so zmenami v produktovom portfóliu
- zabezpečuje školenia k jednotlivým produktom
- zabezpečuje kontrolu procesov predaja (napr. pomocou metódy mystery shoppingu)
- identifikuje, v ktorej fáze životného cyklu sa produkt nachádza a podľa toho aplikuje produktovú stratégiu, napr. rozvoj, ukončenie produktu, atď.
- sleduje kvalitu hlasových služieb a jej vplyv na správanie užívateľov
- zabezpečuje tvorbu a úpravu dokumentov (VOP, zmluvy, dodatky...)
- sleduje predaj produktov, funkčnosť procesov, vyhľadáva a upozorňuje na kritické miesta.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, 5 dni na zotavenie, ...)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- služobný telefón
- služobný notebook
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, 5 dni na zotavenie, ...)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- služobný telefón
- služobný notebook
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v spoločnosti SWAN, a.s..
Z kapacitnych dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v spoločnosti SWAN, a.s..
Z kapacitnych dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti IT/Telco min. 3 roky so zameraním na hlasové služby TDM a VoIP
- znalosť legislatívy z oblasti hlasových služieb
- znalosť regulačného rámca pre hlasové služby
- prehľad trhu
- vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
- sebamotivácia, proaktivita
- analytické a logické myslenie
- flexibilita pri riešení problémov
- schopnosť samostatne pracovať.
- znalosť legislatívy z oblasti hlasových služieb
- znalosť regulačného rámca pre hlasové služby
- prehľad trhu
- vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
- sebamotivácia, proaktivita
- analytické a logické myslenie
- flexibilita pri riešení problémov
- schopnosť samostatne pracovať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2265038
Posting date: 29.9.2015
2015-09-29
location: Bratislava Position: Špecialista vývoja telekomunikačných produktov, Špecialista vývoja telekomunikačných služieb Company: SWAN, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou