We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka riaditeľa/ Office manažér
Miesto práce
Svet zdravia, a.s., Digital Park II Einsteinova 25, 851 01/Trade Center, ul. Trieda SNP 3 Bratislava, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, prípadne dohodou
V sieti Penta Hospitals vytvárame modernejšie medicínske prostredie nemocníc a polikliník. Spájajú nás spoločné hodnoty ako rešpekt, zodpovednosť a tímová práca. Pre nás je každý pacient priorita.
Staňte sa našou súčasťou a prispievajte k zlepšovaniu kvality zdravotníctva na Slovensku.
Náplň práce a zodpovednosť
Chceš sa aj ty pridať do nášho tímu špecialistov? Rád by si sa aj ty posunul vo svojej kariére a pracoval u silného a stabilného zamestnávateľa?
Hľadáme Asistentku/ Office manažéra, ktorá bude zodpovedná za chod a manažment kancelárie generálneho riaditeľa.
Náplň práce:
• Sledovanie termínovaných úloh a časových harmonogramov, úloh generálneho riaditeľa, a riaditeľov jednotlivých úsekov a spoločnosti.
• Efektívna koordinácia, plánovanie a manažment kalendára generálneho riaditeľa a riaditeľov jednotlivých úsekov
• Kompletná starostlivosť o chod sekretariátu a koordináciu plánovaných úloh s jednotlivými úsekmi.
• Príprava a organizovanie rokovaní a pracovných stretnutí.
• koordinácia kalendárov a zabezpečenie zasadacích miestností
• Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní a sledovanie ich včasného plnenia.
• Obstarávanie kancelárskych potrieb, občerstvenia, propagačných materiálov, reklamných predmetov a pod.
• Zabezpečovanie osobnej, elektronickej a poštovej komunikácie s partnermi organizácie v slovenskom a anglickom jazyku na vysokej odbornej úrovni.
• Tvorba rôznych druhov listov, žiadostí, odborných stanovísk, zmlúv, smerníc a pod., s osobitným zameraním na jednotlivé aktivity spoločnosti.
• Evidencia a archivácia písomností a dokumentácie.
• Zabezpečovanie rezervácie hotelov, cestovných lístkov a ďalších nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest generálneho riaditeľa.
• Systematická spolupráca s finančným a personálnym oddelením spoločnosti a spolupráca na vzájomne dohodnutých úlohách (napr. s dohodami pre externých pracovníkov, kalkulácie nákladov a výnosov a pod.).
• Spolupráca pri usporadúvaní eventov spoločnosti
• Kontrola jazykovej správnosti, štylizácie a grafickej stránky dokumentácie – listov, stanovísk, prezentácií, výstupov a pod. v slovenskom a anglickom jazyku.
Hľadáme Asistentku/ Office manažéra, ktorá bude zodpovedná za chod a manažment kancelárie generálneho riaditeľa.
Náplň práce:
• Sledovanie termínovaných úloh a časových harmonogramov, úloh generálneho riaditeľa, a riaditeľov jednotlivých úsekov a spoločnosti.
• Efektívna koordinácia, plánovanie a manažment kalendára generálneho riaditeľa a riaditeľov jednotlivých úsekov
• Kompletná starostlivosť o chod sekretariátu a koordináciu plánovaných úloh s jednotlivými úsekmi.
• Príprava a organizovanie rokovaní a pracovných stretnutí.
• koordinácia kalendárov a zabezpečenie zasadacích miestností
• Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní a sledovanie ich včasného plnenia.
• Obstarávanie kancelárskych potrieb, občerstvenia, propagačných materiálov, reklamných predmetov a pod.
• Zabezpečovanie osobnej, elektronickej a poštovej komunikácie s partnermi organizácie v slovenskom a anglickom jazyku na vysokej odbornej úrovni.
• Tvorba rôznych druhov listov, žiadostí, odborných stanovísk, zmlúv, smerníc a pod., s osobitným zameraním na jednotlivé aktivity spoločnosti.
• Evidencia a archivácia písomností a dokumentácie.
• Zabezpečovanie rezervácie hotelov, cestovných lístkov a ďalších nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest generálneho riaditeľa.
• Systematická spolupráca s finančným a personálnym oddelením spoločnosti a spolupráca na vzájomne dohodnutých úlohách (napr. s dohodami pre externých pracovníkov, kalkulácie nákladov a výnosov a pod.).
• Spolupráca pri usporadúvaní eventov spoločnosti
• Kontrola jazykovej správnosti, štylizácie a grafickej stránky dokumentácie – listov, stanovísk, prezentácií, výstupov a pod. v slovenskom a anglickom jazyku.
Čo Vám ponúkame
práca v tíme špecialistov nákupu na profesionálnej úrovni
dynamické a prestížne pracovné prostredie
kariérny rast
dobré platové ohodnotenie
práca v sieti niekoľkých spoločností
možnosť získať vzácne pracovné skúsenosti z oblasti zdravotníctva
Benefity
dynamické a prestížne pracovné prostredie
kariérny rast
dobré platové ohodnotenie
práca v sieti niekoľkých spoločností
možnosť získať vzácne pracovné skúsenosti z oblasti zdravotníctva
Benefity
Kandidát by mal mať
Čo od Vás očakávame
organizovanie a plánovanie práce
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
multitasking
tímová práca
informačná gramotnosť
analyzovanie a riešenie problémov
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
multitasking
tímová práca
informačná gramotnosť
analyzovanie a riešenie problémov
Vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomického zamerania.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku. Do predmetu správy prosíme uviesť názov pozície o ktorú sa uchádzate. Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky.
Ďakujeme Vám za prejavený záujem a dôveru.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text:
,,Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti SVET ZDRAVIA, a.s. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Ďakujeme Vám za prejavený záujem a dôveru.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text:
,,Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti SVET ZDRAVIA, a.s. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Kontaktovať Vás bude
Našou víziou je stať sa prvou voľbou pre pacientov a inšpirovať ostatných, aby zlepšili zdravotníctvo v strednej a východnej Európe.
www.procare.skwww.pentahospitals.sk/volne-pozicie
ID: 3308719
Posting date: 12.2.2018
2018-02-12
location: Košice Position: Asistent, Office manager Company: Penta Hospitals SK, a. s.