We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent riaditeľa
SVAROGUS s. r. o.
Miesto práce
Roľnícka, Bratislava-Vajnory
Roľnícka, Bratislava-Vajnory
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.9.2023
1.9.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 400 EUR/mesiac+ Bonusy za úspešné vedenie pridelených projektov. Výsledná mzda závisí od miery skúseností uchádzača.
1 200 - 1 400 EUR/mesiac+ Bonusy za úspešné vedenie pridelených projektov. Výsledná mzda závisí od miery skúseností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Potrebujeme niekoho, kto nastúpi na rozbehnutý vlak a zoberie pod seba už zabehnuté činnosti, medzi ktoré patrí:
- Pomáhať Riaditeľovi zavádzať systém a poriadok vo firme
- Získavanie údajov k OIC (organizačné informačné centrum) a vypĺňanie grafov štatistík, pravidelné reporty
- Zabezpečenie chodu kancelárie: hygienické potreby, potreby pre kuchyňu, dopĺňanie zásob pre zariadenia kancelárie
- Zabezpečenie chodu pre showroom: výpomoc pri aktualizácii vzoriek, cien, zabezpečenie pravidelnej upratovacej služby
- Zabezpečenie podkladov a príprava pre školenia, harmonogram BOZP pre zamestnancov – komunikácia s dodávateľmi služieb a orgánmi, organizovanie interných školení a teambuildingov
- Kontrola vykonania príkazov Riaditeľa, kontrola dodržiavania pracovných postupov a štandardov
- Spracovanie a aktualizácia smerníc a technológií firmy, administrácia
- Príprava podkladov pre účtovníctvo, komunikácia s účtovným oddelením, tvorba a spracovanie dokumentov: faktúry, objednávky, cenové ponuky, preberacie protokoly a iné
- Príjem, záznam a vyriešenie reklamácií
- Administratívna správa vozového parku a zabezpečenie pravidelných servisov, kontrol, sezónneho prezúvania, zabezpečenie opráv vozidiel
- Vybavená firemná komunikácia, prijatá a odoslaná pošta, triedenie a spracovanie e-mailovej komunikácie
- Výpomoc pri pilotných projektoch
- Zastupovanie Riaditeľa, dokončovanie rozrobených akčných cyklov Riaditeľa, príprava vyžadovaných podkladov pre jeho činnosť, organizácia stretnutí, telefonická komunikácia.
- Pomáhať Riaditeľovi zavádzať systém a poriadok vo firme
- Získavanie údajov k OIC (organizačné informačné centrum) a vypĺňanie grafov štatistík, pravidelné reporty
- Zabezpečenie chodu kancelárie: hygienické potreby, potreby pre kuchyňu, dopĺňanie zásob pre zariadenia kancelárie
- Zabezpečenie chodu pre showroom: výpomoc pri aktualizácii vzoriek, cien, zabezpečenie pravidelnej upratovacej služby
- Zabezpečenie podkladov a príprava pre školenia, harmonogram BOZP pre zamestnancov – komunikácia s dodávateľmi služieb a orgánmi, organizovanie interných školení a teambuildingov
- Kontrola vykonania príkazov Riaditeľa, kontrola dodržiavania pracovných postupov a štandardov
- Spracovanie a aktualizácia smerníc a technológií firmy, administrácia
- Príprava podkladov pre účtovníctvo, komunikácia s účtovným oddelením, tvorba a spracovanie dokumentov: faktúry, objednávky, cenové ponuky, preberacie protokoly a iné
- Príjem, záznam a vyriešenie reklamácií
- Administratívna správa vozového parku a zabezpečenie pravidelných servisov, kontrol, sezónneho prezúvania, zabezpečenie opráv vozidiel
- Vybavená firemná komunikácia, prijatá a odoslaná pošta, triedenie a spracovanie e-mailovej komunikácie
- Výpomoc pri pilotných projektoch
- Zastupovanie Riaditeľa, dokončovanie rozrobených akčných cyklov Riaditeľa, príprava vyžadovaných podkladov pre jeho činnosť, organizácia stretnutí, telefonická komunikácia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Premanentné vzdelávanie zamestnancov, školenia a akcie u partnerov, interné školenia
- Možnosť kariérneho rastu postupom na exekutívnu pozíciu
- Nárast mzdy v závislosti od nárastu kompetencií
- Možnosť kariérneho rastu postupom na exekutívnu pozíciu
- Nárast mzdy v závislosti od nárastu kompetencií
Informácie o výberovom konaní
Životopis pošli spolu s fotkou a s vysvetlením, prečo by sa ti páčila práve táto pozícia. Vyhradzujeme si právo prvého kontaktu. Tešíme sa na teba.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
OMEGA - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
OMEGA - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Potrebujeme človeka s vysokou orientáciou na cieľ a ktorý vie používať "zdravý sedliacky rozum". Vieš si priznať chybu, poučiť sa z nej a posunúť sa ďalej. Kontrolu nad sebou a vecami prebiehajúcimi v tvojom okolí držíš pevne vo svojich rukách. Všetky začaté činnosti doťahuješ do úspešného konca. Budeš sa zúčastňovať dôležitých porád a stretnutí, preto poznáš slovo diskrétnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Krbové štúdio SVAROGUS - navrhujeme a realizujeme spoľahlivé a krásne krby, pece a komínové systémy. Sme ľudia so zanietením pre naše remeslo. Pracujeme s láskou a so snahou vždy podať ten najlepší výkon, aby náš zákazník vždy dostal 100% produkt a tie najlepšie služby. www.SVAROGUS.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3880710
Posting date: 4.8.2023
2023-08-04
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Office manager, Sekretárka Company: SVAROGUS s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac