We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Konzultant a analytik pre vývoj ekonomickej aplikácie (m/ž)
SuperFaktura, s.r.o.
Miesto práce
Pri Suchom mlyne, Bratislava
Pri Suchom mlyne, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 600 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a znalostí kandidáta
1 200 - 1 600 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a znalostí kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme online fakturačný nástroj SuperFaktúra a teraz síce pracujeme všetci z domu, ale keď sa všetko upokojí, tak sa vrátime do našej bratislavskej kancelárie. Hľadáme človeka s technickým a účtovníckym prehľadom a skúsenosťami. Tvoja práca bude rozdelená na tieto oblasti:
V prvom rade sa dokonale zoznámiš so SuperFaktúrou. Budeš vedieť ovládať všetky jej skryté zákutia rovnako dobre, ako jej hlavné funkcie. Spoznáš množstvo scenárov, ako sa dá SuperFaktúra používať a prepájať s iným systémami.
Analýza SK a CZ legislatívy.
Vždy, keď sa rozhodneme pustiť do nejakej novej funkcionality, tak v prvom rade si musíme naštudovať legislatívu. To bude tvoja úloha. Na základe toho potom napíšeš úvodnú špecifikáciu, ktorú predstavíš ďalším dvom-trom ľudom v tíme. Zapracuješ pripomienky a návrhy na vylepšenia a spolu s UX kolegom vymyslíte čo najvhodnejšie zapracovanie. Nakoniec to všetko dáš dokopy a spíšeš čo najpodrobnejšiu špecifikáciu pre vývojárov. Nemusíš vedieť programovať, ale je dôležité, aby si programátorom rozumel/-a. Ak si niekedy v minulosti programovaniu aspoň pričuchol/-a, tak ti to pôjde určite ľahšie.
Legislatívu musíš poznať aj kvôli drobným úpravám, ktoré priebežne zapracovávame. Drobné veci budeš vlastne robiť a testovať ešte častejšie ako tie veľké. Nemusíš mať celú legislatívu v hlave, ale musíš mať schopnosť vyhľadať a doštudovať si ju. Budeš informačným centrom pre celý tím.
Kontrola vyvíjanej funkcionality.
Počas vývoja bude možno potrebné vývojárom dovysvetliť niektoré veci, prípadne doplniť špecifikáciu. Keď sa dopracujú k prvej pracovnej verzii, tvojou úlohou bude skontrolovať, či ide všetko podľa plánu. A po dokončení funkcionality ju celú otestuješ, aby sme mali istotu, že robí to, čo bolo zamýšľané.
Pri vývoji si nedávame interné deadline-y, záleží nám viac na kvalite ako kvantite a rýchlosti. Takýto spôsob práce však programátorom zaberie viac času a ty by si sa mohol/-a nudiť, kým budú mlátiť do klávesníc. Ale nebudeš :-) Toto bude dalšia časť tvojej práce:
Podpora pre náš zákaznícky support.
Na prvotnú komunikáciu s našimi zákazníkmi máme veľmi zdatný supportový tím. No občas sa môže stať, že na niektoré technickejšie otázky nevie presne odpovedať. V tom prípade sa obrátia na teba. Ty si problém naštuduješ, odskúšaš, prípadne nájdeš chybu a výsledok odkomunikuješ so supportovým tímom, s vývojármi, alebo priamo s klientom. Spomínané otázky sa najčastejšie týkajú:
- Importy do účtovných programov. Nie je potrebné vedieť všetko o vedení účtovníctva (nato sú účtovníci), ale orientácia v základnej účtovnej terminológii je potrebná. Nemusíš dokonale ovládať všetky účtovné programy, ale budeš ich mať nainštalované a naučíš sa, ako sa do nich importujú faktúry zo SuperFaktúry.
- Prepojenie SuperFaktúry s inými systémami. Napríklad eshopmi. Nemusíš všetky riešenia poznať a ovládať, ale urobíš si obraz o fungovaní eshopov, rôznych stavoch objednávok a podobne.
- (a neskôr aj) Posudzovanie klientských návrhov na vylepšenie SuperFaktúry a rozhodovanie o ich zapracovaní. Ale na to bude najprv potrebné, aby si SuperFaktúru fakt dobre poznal/-a, aby ťa bavila a dostal/-a do krvi aj jej DNA, chémiu tímu aj celého projektu.
V prvom rade sa dokonale zoznámiš so SuperFaktúrou. Budeš vedieť ovládať všetky jej skryté zákutia rovnako dobre, ako jej hlavné funkcie. Spoznáš množstvo scenárov, ako sa dá SuperFaktúra používať a prepájať s iným systémami.
Analýza SK a CZ legislatívy.
Vždy, keď sa rozhodneme pustiť do nejakej novej funkcionality, tak v prvom rade si musíme naštudovať legislatívu. To bude tvoja úloha. Na základe toho potom napíšeš úvodnú špecifikáciu, ktorú predstavíš ďalším dvom-trom ľudom v tíme. Zapracuješ pripomienky a návrhy na vylepšenia a spolu s UX kolegom vymyslíte čo najvhodnejšie zapracovanie. Nakoniec to všetko dáš dokopy a spíšeš čo najpodrobnejšiu špecifikáciu pre vývojárov. Nemusíš vedieť programovať, ale je dôležité, aby si programátorom rozumel/-a. Ak si niekedy v minulosti programovaniu aspoň pričuchol/-a, tak ti to pôjde určite ľahšie.
Legislatívu musíš poznať aj kvôli drobným úpravám, ktoré priebežne zapracovávame. Drobné veci budeš vlastne robiť a testovať ešte častejšie ako tie veľké. Nemusíš mať celú legislatívu v hlave, ale musíš mať schopnosť vyhľadať a doštudovať si ju. Budeš informačným centrom pre celý tím.
Kontrola vyvíjanej funkcionality.
Počas vývoja bude možno potrebné vývojárom dovysvetliť niektoré veci, prípadne doplniť špecifikáciu. Keď sa dopracujú k prvej pracovnej verzii, tvojou úlohou bude skontrolovať, či ide všetko podľa plánu. A po dokončení funkcionality ju celú otestuješ, aby sme mali istotu, že robí to, čo bolo zamýšľané.
Pri vývoji si nedávame interné deadline-y, záleží nám viac na kvalite ako kvantite a rýchlosti. Takýto spôsob práce však programátorom zaberie viac času a ty by si sa mohol/-a nudiť, kým budú mlátiť do klávesníc. Ale nebudeš :-) Toto bude dalšia časť tvojej práce:
Podpora pre náš zákaznícky support.
Na prvotnú komunikáciu s našimi zákazníkmi máme veľmi zdatný supportový tím. No občas sa môže stať, že na niektoré technickejšie otázky nevie presne odpovedať. V tom prípade sa obrátia na teba. Ty si problém naštuduješ, odskúšaš, prípadne nájdeš chybu a výsledok odkomunikuješ so supportovým tímom, s vývojármi, alebo priamo s klientom. Spomínané otázky sa najčastejšie týkajú:
- Importy do účtovných programov. Nie je potrebné vedieť všetko o vedení účtovníctva (nato sú účtovníci), ale orientácia v základnej účtovnej terminológii je potrebná. Nemusíš dokonale ovládať všetky účtovné programy, ale budeš ich mať nainštalované a naučíš sa, ako sa do nich importujú faktúry zo SuperFaktúry.
- Prepojenie SuperFaktúry s inými systémami. Napríklad eshopmi. Nemusíš všetky riešenia poznať a ovládať, ale urobíš si obraz o fungovaní eshopov, rôznych stavoch objednávok a podobne.
- (a neskôr aj) Posudzovanie klientských návrhov na vylepšenie SuperFaktúry a rozhodovanie o ich zapracovaní. Ale na to bude najprv potrebné, aby si SuperFaktúru fakt dobre poznal/-a, aby ťa bavila a dostal/-a do krvi aj jej DNA, chémiu tímu aj celého projektu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 7 hodinový pracovný čas (a cez víkendy víkendujeme)
- Atmosféra – neobľubujeme medzi sebou formality. Nie sme korporácia, ale malá firma, preto by sme si mali „sadnúť“ a rozumieť si (aj s občasnými búrkami, ako v každej správnej rodine).
- Teambuildingov sa však nemusíš obávať – nikto ťa do nich nútiť nebude, ak nebudeš chcieť ;)
- Nehráme sa na veľkých šéfov, budeš mať právo hovoriť do smerovania projektu a možnosť presvedčiť kolegov, že tvoj nápad je bohovský.
- Radi podporíme tvoj rast, takže ak si našiel zaujímave školenie alebo knihu, kupujeme. Veríme, že keď sám budeš nabúchaný, potiahneš aj nás.
- Sme stabilný projekt (ale ani za 10 rokov existencie nemáme kalčeto :) )
- Atmosféra – neobľubujeme medzi sebou formality. Nie sme korporácia, ale malá firma, preto by sme si mali „sadnúť“ a rozumieť si (aj s občasnými búrkami, ako v každej správnej rodine).
- Teambuildingov sa však nemusíš obávať – nikto ťa do nich nútiť nebude, ak nebudeš chcieť ;)
- Nehráme sa na veľkých šéfov, budeš mať právo hovoriť do smerovania projektu a možnosť presvedčiť kolegov, že tvoj nápad je bohovský.
- Radi podporíme tvoj rast, takže ak si našiel zaujímave školenie alebo knihu, kupujeme. Veríme, že keď sám budeš nabúchaný, potiahneš aj nás.
- Sme stabilný projekt (ale ani za 10 rokov existencie nemáme kalčeto :) )
Informácie o výberovom konaní
Okrem životopisu poprosíme aj o motivačný list, kde môžeš o sebe napísať viac aj o tvojich skúsenostiach a pod.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - expert
Ekonomická legislatíva SR a ČR - pokročilý
Písanie technických špecifikácií - pokročilý
Ekonomická legislatíva SR a ČR - pokročilý
Písanie technických špecifikácií - pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícia je pre teba vhodná ak:
- máš znalosti prípadne prax v oblasti fakturácie (a účtovníctva - výhoda)
- vyznáš sa v legislatíve z oblasti účtovníctva a fakturácie v rámci Slovenska aj Česka, alebo ju rád budeš študovať
- máš technické zázemie ako napríklad skúsenosť s vývojom softvéru či aplikácii, orientuješ sa v e-commerce platformách (WooCommerce, PrestaShop, ...)
- máš znalosti prípadne prax v oblasti fakturácie (a účtovníctva - výhoda)
- vyznáš sa v legislatíve z oblasti účtovníctva a fakturácie v rámci Slovenska aj Česka, alebo ju rád budeš študovať
- máš technické zázemie ako napríklad skúsenosť s vývojom softvéru či aplikácii, orientuješ sa v e-commerce platformách (WooCommerce, PrestaShop, ...)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SuperFaktúra je dnes populárna a obľúbená online ekonomická aplikácia pre malých a stredných podnikateľov a živnostníkov.
História vzniku siaha do roku 2009, kedy dvaja kamaráti založili webovú agentúru a boli znechutení z množstva administratívy okolo vystavenia faktúr pre klientov a vtedajších účtovných a ekonomických programov, až si vytvorili vlastný - SuperFaktúru. Tá začala dýchať ako samostatný projekt v roku 2011.
Na začiatku išlo len o jednoduchú tvorbu a správu faktúr, no dnes už SuperFaktúra nie je len o nich. Je o celom zástupe nástrojov, ktoré výrazne zvyšujú efektivitu a komfort malých a stredných podnikateľov a ich klientov, no napriek tomu sa SuperFaktúru snažíme zachovať pre používateľov intuitívnu a jednoduchú.
História vzniku siaha do roku 2009, kedy dvaja kamaráti založili webovú agentúru a boli znechutení z množstva administratívy okolo vystavenia faktúr pre klientov a vtedajších účtovných a ekonomických programov, až si vytvorili vlastný - SuperFaktúru. Tá začala dýchať ako samostatný projekt v roku 2011.
Na začiatku išlo len o jednoduchú tvorbu a správu faktúr, no dnes už SuperFaktúra nie je len o nich. Je o celom zástupe nástrojov, ktoré výrazne zvyšujú efektivitu a komfort malých a stredných podnikateľov a ich klientov, no napriek tomu sa SuperFaktúru snažíme zachovať pre používateľov intuitívnu a jednoduchú.
Adresa spoločnosti
ID: 4022590
Posting date: 21.1.2021
2021-01-21
Location: Bratislava Position: Ekonóm, IT analytik, IT konzultant, IT projektový manažér, IT tester Company: SuperFaktura, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac