We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialist Deductions and Disputes / French language - Part time for University student
Študentský servis, s.r.o.
- Miesto práce: Ružinov
- Mzdové podmienky (brutto): from 4,00 EUR/hrs
- Termín nástupu: asap
- Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
In Henkel´s Shared Service Center in Bratislava, Order to Cash (OTC) department, we support Sales and Customer Services in Western Europe for all Henkel divisions. We are responsible for one part of customer s account management including processing customer requests, complaints, invoicing, credit and debit note management. Become a member of our team and take your part in building up your professional career in area of OTC! We offer you an exciting and a dynamic job, with many interesting challenges and every day work in an international environment.
What we offer
- Creation of credit / debit notes based on given instructions and approval
- Creation of rejection letters for unjustified claims
- Logistic complaint investigation – creation of tickets to local Customer Service via internal ticketing tool
- Release of return deliveries based on alerts received via ticketing tool
- Promo validations – preparation for release and ensure of timely release
- Communication in French language with native speakers (mostly in written)
What we offer
- Creation of credit / debit notes based on given instructions and approval
- Creation of rejection letters for unjustified claims
- Logistic complaint investigation – creation of tickets to local Customer Service via internal ticketing tool
- Release of return deliveries based on alerts received via ticketing tool
- Promo validations – preparation for release and ensure of timely release
- Communication in French language with native speakers (mostly in written)
Iné výhody
- experience in a multinational company
- international work team
- possibility to get a full time offer after graduation
- modern and first-class work environment
- international work team
- possibility to get a full time offer after graduation
- modern and first-class work environment
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov
Pozícia je obsadzovaná pre spoločnosť HENKEL SLOVENSKO, spol. s r.o. Spoločnosť pôsobí celosvetovo s vyrovnaným a diverzifikovaným portfóliom produktov v oblasti pracích a čistiacich prostriedkov, značkovej vlasovej kozmetiky, produktov pre profesionálne vlasové salóny, a priemyselných produktov ako sú lepidlá, tmely a nátery. Vďaka silným značkám, inováciám a technológiám zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských, ako aj priemyselných odvetviach.
Pozícia je obsadzovaná pre spoločnosť HENKEL SLOVENSKO, spol. s r.o. Spoločnosť pôsobí celosvetovo s vyrovnaným a diverzifikovaným portfóliom produktov v oblasti pracích a čistiacich prostriedkov, značkovej vlasovej kozmetiky, produktov pre profesionálne vlasové salóny, a priemyselných produktov ako sú lepidlá, tmely a nátery. Vďaka silným značkám, inováciám a technológiám zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských, ako aj priemyselných odvetviach.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
economics / finance / accounting
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Secondary education with focus on finance and/or at least 1 year relevant experience is an advantage
- Intermediate level of French language, intermediate level of English language is an advantage
- Customer orientation, sense of accountability, flexibility, detail orientation
- A self-starter who takes initiative, able to work in a dynamic work environment
- Ability to prioritize, accuracy and willingness to work with numbers
- Intermediate level of French language, intermediate level of English language is an advantage
- Customer orientation, sense of accountability, flexibility, detail orientation
- A self-starter who takes initiative, able to work in a dynamic work environment
- Ability to prioritize, accuracy and willingness to work with numbers
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pracovná agentúra
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/38267/12829/OISS)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/38267/12829/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
In case of interest, do not hesitate to send us your Curriculum Vitae and your Motivation letter in English language.
Kontakt
ID: 3466693
Posting date: 9.8.2018
2018-08-09
location: Ružinov Position: Administratívny pracovník, referent Company: Študentský servis, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: from 4,00 EUR/hrs