Specialist Deductions and Disputes / French language - Part time for University student

Študentský servis, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Ružinov
  • Mzdové podmienky (brutto): from 4,00 EUR/hrs
  • Termín nástupu: asap
  • Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

In Henkel´s Shared Service Center in Bratislava, Order to Cash (OTC) department, we support Sales and Customer Services in Western Europe for all Henkel divisions. We are responsible for one part of customer s account management including processing customer requests, complaints, invoicing, credit and debit note management. Become a member of our team and take your part in building up your professional career in area of OTC! We offer you an exciting and a dynamic job, with many interesting challenges and every day work in an international environment.
What we offer
- Creation of credit / debit notes based on given instructions and approval
- Creation of rejection letters for unjustified claims
- Logistic complaint investigation – creation of tickets to local Customer Service via internal ticketing tool
- Release of return deliveries based on alerts received via ticketing tool
- Promo validations – preparation for release and ensure of timely release
- Communication in French language with native speakers (mostly in written)

Iné výhody

- experience in a multinational company
- international work team
- possibility to get a full time offer after graduation
- modern and first-class work environment

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Pozícia je obsadzovaná pre spoločnosť HENKEL SLOVENSKO, spol. s r.o. Spoločnosť pôsobí celosvetovo s vyrovnaným a diverzifikovaným portfóliom produktov v oblasti pracích a čistiacich prostriedkov, značkovej vlasovej kozmetiky, produktov pre profesionálne vlasové salóny, a priemyselných produktov ako sú lepidlá, tmely a nátery. Vďaka silným značkám, inováciám a technológiám zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských, ako aj priemyselných odvetviach.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

economics / finance / accounting

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Secondary education with focus on finance and/or at least 1 year relevant experience is an advantage
- Intermediate level of French language, intermediate level of English language is an advantage
- Customer orientation, sense of accountability, flexibility, detail orientation
- A self-starter who takes initiative, able to work in a dynamic work environment
- Ability to prioritize, accuracy and willingness to work with numbers

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pracovná agentúra
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/38267/12829/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

In case of interest, do not hesitate to send us your Curriculum Vitae and your Motivation letter in English language.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Sliacky Marián
E-mail: poslať životopis
ID: 3466693  Posting date: 9.8.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: from 4,00 EUR/hrs