We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Brigáda - administratívny pracovník
Stredoslovenská energetika, a. s.
Mzdové podmienky (brutto)
4 EUR/hod.
Miesto práce
Martin
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak ste denným vysokoškolským študentom a hľadáte si stabilnú, perspektívnu a dlhodobú brigádu (nielen počas prázdnin a víkendov), kde dostanete možnosť nadobudnúť reálne pracovné skúsenosti, tak naša pracovná ponuka je určená práve pre Vás. Ponúkame Vám možnosť pôsobenia v oblastiach administratívnej podpory, starostlivosti o zákazníkov či ekonomiky.
Vaša konkrétna náplň práce bude závisieť od zamerania organizačnej jednotky, na ktorej budete pôsobiť. V oblasti administratívy sa môžete venovať príprave zmluvnej dokumentácie, cenových ponúk a samozrejme nesmie chýbať občasná archivácia dokumentov . Po dôkladnom zaškolení môžete pracovať s našimi internými informačnými systémami a aktualizovať rozličné obchodné či zákaznícke dáta, zastrešovať reporting, či prípadnú komunikáciu so zákazníkmi.
Dostávate príležitosť fungovať v reálnych pracovných tímoch, ovládať rôzne informačné systémy a mať za mentorov skúsených kolegov. Na druhej strane my od Vás očakávame podporu, ochotu a flexibilitu pri výkone podporných činností. Všeobecnou požiadavkou na Vás je precíznosť, spoľahlivý prístup a schopnosť prevziať zodpovednosť. Brigáda v našej spoločnosti je príležitosťou na získanie pracovných skúseností, ktoré môžete využiť nielen pre úspech vo Vašom štúdiu, ale aj pre Vašu budúcu pracovnú kariéru.
Budeme od váš očakávať pravidelnú a stabilnú dochádzku. Pracovať môžete maximálne 18 hodín týždenne, pričom harmonogram výkonu Vašej práce bude závisieť od dohody s vašim nadriadeným.
Vaša konkrétna náplň práce bude závisieť od zamerania organizačnej jednotky, na ktorej budete pôsobiť. V oblasti administratívy sa môžete venovať príprave zmluvnej dokumentácie, cenových ponúk a samozrejme nesmie chýbať občasná archivácia dokumentov . Po dôkladnom zaškolení môžete pracovať s našimi internými informačnými systémami a aktualizovať rozličné obchodné či zákaznícke dáta, zastrešovať reporting, či prípadnú komunikáciu so zákazníkmi.
Dostávate príležitosť fungovať v reálnych pracovných tímoch, ovládať rôzne informačné systémy a mať za mentorov skúsených kolegov. Na druhej strane my od Vás očakávame podporu, ochotu a flexibilitu pri výkone podporných činností. Všeobecnou požiadavkou na Vás je precíznosť, spoľahlivý prístup a schopnosť prevziať zodpovednosť. Brigáda v našej spoločnosti je príležitosťou na získanie pracovných skúseností, ktoré môžete využiť nielen pre úspech vo Vašom štúdiu, ale aj pre Vašu budúcu pracovnú kariéru.
Budeme od váš očakávať pravidelnú a stabilnú dochádzku. Pracovať môžete maximálne 18 hodín týždenne, pričom harmonogram výkonu Vašej práce bude závisieť od dohody s vašim nadriadeným.
Zamestnajte sa u nás a získate
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikatívnosť, zmysel pre detail, záujem o trendy v mobilnej komunikácii
Informácie o výberovom konaní
Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše doterajšie pracovné skúsenosti - neváhajte využiť detailný popis všetkých Vašich doterajších brigád, či odborných znalostí.
Uvítame doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, alebo aspoň krátkeho sprievodného textu, v ktorom popíšete, PREČO STE SA ROZHODLI REAGOVAŤ NA NAŠU PRACOVNÚ POZÍCIU.
Dokumenty prosím, zašlite V SLOVENSKOM JAZYKU NA KONTAKTNÚ OSOBU: Ing. Pavol Tichý, tel. +421 905 843 754, e-mail: [email protected]
Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Uvítame doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, alebo aspoň krátkeho sprievodného textu, v ktorom popíšete, PREČO STE SA ROZHODLI REAGOVAŤ NA NAŠU PRACOVNÚ POZÍCIU.
Dokumenty prosím, zašlite V SLOVENSKOM JAZYKU NA KONTAKTNÚ OSOBU: Ing. Pavol Tichý, tel. +421 905 843 754, e-mail: [email protected]
Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.
Kontakt
ID: 4406912
Posting date: 19.8.2022
2022-08-19
location: Martin Position: Administratívny pracovník, referent Company: Stredoslovenská energetika, a. s.
Basic salary component (gross): 4 EUR/hod.