Vedúci oddelenia informačných technológií

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Miesto práce
Kvetná 11, 825 08 Bratislava 26, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Koordinovanie systémových informačných činností, metodické usmerňovanie a projektové riadenie častí štátneho informačného systému alebo informačného systému s celoštátnou pôsobnosťou.
- Vykonávanie koncepčnej, riadiacej, metodickej a koordinačnej činnosti v oblasti informatiky a informačných technológií (IT).
- špecializovaná činnosť v oblasti IT spočívajúca najmä v analytickej a syntetickej činnosti, vo vyhodnocovaní výsledkov a v príprave podkladov na rozhodovanie manažmentu organizácie,
- koordinácia a vykonávanie náročných prác súvisiacich s prevádzkou a údržbou informačných systémov,
- zabezpečenie činnosti v oblasti rozvoja a prevádzky informačných systémov, informačno-komunikačnej techniky a podpory pre koncových používateľov a v zmysle zavedených štandardov funkcie jednotného kontaktného bodu (Helpdesk) pre všetkých používateľov služieb informačných technológií,
- riešenie konkrétnych úloh informačného systému v počítačových prostrediach,
- riadenie a koordinácia procesov užívateľskej podpory elektronických služieb
- Zodpovednosť za vedenie tímu zamestnancov, koordinácia a organizácia práce, kontrola výsledkov práce oddelenia IT.
- Zodpovednosť za plánovanie finančných prostriedkov, ich hospodárne, efektívne a účelné vynakladanie a finančnú kontrolu finančných operácií za oblasť IT.
- Zodpovednosť za analýzy, kontroling a návrhy nápravných opatrení.
- Vypracovanie interných predpisov, tvorba internej koncepcie finančnej politiky, podieľanie sa na vnútornom administratívnom procese.

Zamestnanecké výhody, benefity

Týždenný pružný pracovný čas 37 a 1/2 hod.
1 týždeň dovolenky naviac
Stravovanie vo vlastnom stravovacom zariadení.

Informácie o výberovom konaní

Termín podania žiadostí o zaradenie do výberového konania zasielajte: najneskôr do 23.03.2018. Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke (zasielané poštou) alebo dátum podania v podateľni ŠÚKL (prinesené osobne). Uchádzači, ktorí zašlú prihlášku po stanovenom termíne, nebudú do výberového konania zaradení.
Na žiadosti ktoré nebudú spĺňať naše požiadavky nebudeme akceptovať ,reagovať, odpovedať.
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla VK
- kópia vysvedčenia, diplomu požadovaného vzdelania
- výpis z registra trestov nie staršieho ako 3 mesiace
- profesijný štruktúrovaný životopis
- písomné čestné vyhlásenie o štátnom občianstve členskej krajiny Európskej únie
- písomné čestné vyhlásenie o trvalom pobyte na území Slovenskej republiky
- písomné čestné vyhlásenie o ovládaní štátneho jazyka
- čestné vyhlásenie o spôsobnosti na právne úkony
- písomné čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na vykonávanie danej funkcie vo verejnom záujme
- čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých predložených údajov
- diplom alebo vysvedčenie o vykonaní jazykovej skúšky v jazykovej škole alebo inom vzdelávacom zariadení, doklad o štúdiu v cudzom jazyku v zahraničí, alebo čestné vyhlásenie o ovládaní cudzieho jazyka
- písomný súhlas dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov v súlade s osobitným predpisom za účelom výberového konania
- všetky pripojené doklady uchádzača musia obsahovať aktuálny dátum a vlastnoručný podpis

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

informatika a informačné technológie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

1. Prax v oblasti informačných technológií 3 roky,
prax vo verejnej správe v oblasti informačných technológií výhodou.
2. Znalosť právnych predpisov v oblasti ekonomiky a financií vo verejnej správe a súvisiacej legislatívy. Vyžaduje sa najmä znalosť právnych predpisov:
Zákon č. 122/2013 Z. z. Zákon o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zákon č. 275/2006 Z. z. o informačných systémoch verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente)
Legislatívny zámer k zákonu o výkone správy v oblasti informačných technológií verejnej správy schválený uznesením vlády SR č. 187 z 18. mája 2016
3. Riadiaca prax minimálne 2 roky
4. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné riešenie problémov, analytické myslenie, zodpovednosť
5. Ovládanie práce na PC MS Office – expert.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Štátny ústav pre kontrolu liečiv je orgánom štátnej správy na úseku humánnej farmácie a drogových prekurzorov.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 3334344  Posting date: 13.3.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov.