We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Plant asistentka/asistent s aktívnym anglickým jazykom
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta v oblasti automobilového priemyslu hľadáme Plant asistenta/asistentku.
Náplň práce:
- Poskytovanie plnej administratívnej podpory riaditeľovi závodu
- Poskytovanie všeobecnej administratívnej podpory manažérskemu tímu a zamestnancom administratívy
- Preberanie a prepájanie telefónnych hovorov
- Spracovanie poštovej agendy
- Zabezpečovanie starostlivosti o vozový park spoločnosti
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia (káva, čaj, mlieko, atď)
- Zadávanie a spracovanie objednávok nákupných procesov
- Kľúčový kontakt pre zákazníka a pre návštevníkov
- Koordinácia a podpora pre návštevníkov (interných a externých) vrátane zabezpečenia transferov, prehliadok závodov a občerstvenia
- Rozvíjanie a udržiavanie systému archivácie, kopírovanie / skenovanie dokumentov
- Podľa potreby pripravovať a vytvárať správy a prezentácie
- Pripravovanie zápisov z rokovaní v prípade potreby
- Zabezpečenie čistoty a poriadku v kuchynke
- Podpora pri procese náboru zamestnancov
Náplň práce:
- Poskytovanie plnej administratívnej podpory riaditeľovi závodu
- Poskytovanie všeobecnej administratívnej podpory manažérskemu tímu a zamestnancom administratívy
- Preberanie a prepájanie telefónnych hovorov
- Spracovanie poštovej agendy
- Zabezpečovanie starostlivosti o vozový park spoločnosti
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia (káva, čaj, mlieko, atď)
- Zadávanie a spracovanie objednávok nákupných procesov
- Kľúčový kontakt pre zákazníka a pre návštevníkov
- Koordinácia a podpora pre návštevníkov (interných a externých) vrátane zabezpečenia transferov, prehliadok závodov a občerstvenia
- Rozvíjanie a udržiavanie systému archivácie, kopírovanie / skenovanie dokumentov
- Podľa potreby pripravovať a vytvárať správy a prezentácie
- Pripravovanie zápisov z rokovaní v prípade potreby
- Zabezpečenie čistoty a poriadku v kuchynke
- Podpora pri procese náboru zamestnancov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Ponúkame Vám prácu v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- 13. a 14. plat podľa dosiahnutých výsledkov
- Platené jazykové kurzy počas pracovnej doby
- Zaujímavý sociálny program
- Príspevok na dopravu a do DDS
- 13. a 14. plat podľa dosiahnutých výsledkov
- Platené jazykové kurzy počas pracovnej doby
- Zaujímavý sociálny program
- Príspevok na dopravu a do DDS
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate dané požiadavky pošlite svoje CV v slovenskom jazyku s rozpísanou náplňou práce a fotografiou. Na pohovor budú pozvaní len vybraní kandidáti, ktorí budú spĺňať požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. st.
- Predchádzajúca skúsenosť na podobnej pozícii
- Aktívna znalosť anglického jazyka, príp. nemeckého
- Výborné administratívne, organizačné a prezentačné schopnosti
- Schopnosť efektívne komunikovať na všetkých úrovniach
- Odolnosť voči stresu a ochota učiť sa nové veci
- Precíznosť, húževnatosť, zmysel pre detail, tímový hráč
- Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, zodpovednosť
- Užívateľ Word, Excel, Power Point, Outlook – pokročilý
- Užívateľ SAP – základy - výhodou
Vodičský preukaz:
- sk. B (skúsenosť s automatickou i manuálnou prevodovkou)
Pošlite prosím aj písomné referencie, v prípade, že ich nemáte prineste na pohovor kontakt na zodpovednú osobu /nadriadeného/, u ktorej si ich môžeme preveriť. Ďakujeme.
- Predchádzajúca skúsenosť na podobnej pozícii
- Aktívna znalosť anglického jazyka, príp. nemeckého
- Výborné administratívne, organizačné a prezentačné schopnosti
- Schopnosť efektívne komunikovať na všetkých úrovniach
- Odolnosť voči stresu a ochota učiť sa nové veci
- Precíznosť, húževnatosť, zmysel pre detail, tímový hráč
- Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, zodpovednosť
- Užívateľ Word, Excel, Power Point, Outlook – pokročilý
- Užívateľ SAP – základy - výhodou
Vodičský preukaz:
- sk. B (skúsenosť s automatickou i manuálnou prevodovkou)
Pošlite prosím aj písomné referencie, v prípade, že ich nemáte prineste na pohovor kontakt na zodpovednú osobu /nadriadeného/, u ktorej si ich môžeme preveriť. Ďakujeme.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2816410
Posting date: 17.11.2016
2016-11-17
location: Bratislavský kraj Position: Office manager Company: Start Group s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou