We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Náborár/koordinátor s miestom výkonu práce Humenné/Vranov nad Topľou
STARSTAFF, s.r.o.
Miesto práce
Prešovský kraj
Prešovský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP - ihneď po úspešnom absolvovaní pohovoru
ASAP - ihneď po úspešnom absolvovaní pohovoru
Mzdové podmienky (brutto)
580 - 812 EUR/mesiacZákladná mzda (580 € - 812 €) závisí od skúseností a zručností kandidáta + variabilná zložka zo základnej mzdy až do výšky 50% + prémie + odmeny
580 - 812 EUR/mesiacZákladná mzda (580 € - 812 €) závisí od skúseností a zručností kandidáta + variabilná zložka zo základnej mzdy až do výšky 50% + prémie + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak sa chceš stať súčasťou mladého dynamického tímu, si šikovný, ambiciózny, rád cestuješ, komunikuješ a baví Ťa práca s ľuďmi, tak hľadáme práve Teba!
V regióne Humenné/Vranov nad Topľou obsadzujeme voľnú pracovnú pozíciu koordinátora/náborára, ktorého hlavnou pracovnou náplňou bude:
- inzerovanie voľných pracovných pozícii na portáloch práce, soc. sieťach, v lokálnych médiách,
- realizácia náborových kampaní v rámci zvereného regiónu,
- reprezentácia spoločnosti na veľtrhoch práce, burzách práce,
- pravidelné monitorovanie uchádzačov o zamestnanie prostredníctvom pracovných portálov,
- tvorba, vedenie a pravidelná aktualizácia databázy uchádzačov o zamestnanie,
- vedenie vstupných telefonických pohovorov za účelom výberu vhodných uchádzačov pre danú pozíciu,
- pozývanie vyhovujúcich uchádzačov na osobný pohovor,
- testovanie jazykových znalostí, schopností a zručností uchádzačov prostredníctvom simulovaných rozhovorov, testov a pod.,
- tvorba, spracovanie a evidovanie záznamov o uchádzačoch o prácu,
- elektronická archivácia dokumentov (skenovanie dokumentov),
- vybavenie telefonátov,
- administratívna podpora nadriadeného pracovníka,
- asistentské práce,
- komunikácia s Úradmi práce, soc. vecí a rodiny, strednými odbornými školami, starostami obcí v rámci zvereného regiónu,
- celodenná starostlivosť, pomoc a podpora pre zverených zamestnancov,
- aktívne riešenie vzniknutých situácii na jednotlivých projektoch, riešenie sťažností, škodových udalostí,
- objednávanie a prideľovanie ochranných pomôcok,
- zabezpečovanie, sledovanie priebehu realizovaných zákaziek a evidencia v informačnom systéme,
- zabezpečovanie chodu pobočky spoločnosti,
- komunikácia s klientmi a zamestnancami,
- vybavenie požiadaviek zamestnancov,
- zadávanie a administrácia údajov o zamestnancoch do interného SW,
- tlač výplatných pások a preberacích protokolov,
- časom možné samostatné riadenie zverených pracovníkov,
- v prípade potreby a podľa pokynov nadriadených, vycestovanie, účasť na pracovných poradách a výkon práce na ostatných prevádzkach spoločnosti v rámci SR.
V regióne Humenné/Vranov nad Topľou obsadzujeme voľnú pracovnú pozíciu koordinátora/náborára, ktorého hlavnou pracovnou náplňou bude:
- inzerovanie voľných pracovných pozícii na portáloch práce, soc. sieťach, v lokálnych médiách,
- realizácia náborových kampaní v rámci zvereného regiónu,
- reprezentácia spoločnosti na veľtrhoch práce, burzách práce,
- pravidelné monitorovanie uchádzačov o zamestnanie prostredníctvom pracovných portálov,
- tvorba, vedenie a pravidelná aktualizácia databázy uchádzačov o zamestnanie,
- vedenie vstupných telefonických pohovorov za účelom výberu vhodných uchádzačov pre danú pozíciu,
- pozývanie vyhovujúcich uchádzačov na osobný pohovor,
- testovanie jazykových znalostí, schopností a zručností uchádzačov prostredníctvom simulovaných rozhovorov, testov a pod.,
- tvorba, spracovanie a evidovanie záznamov o uchádzačoch o prácu,
- elektronická archivácia dokumentov (skenovanie dokumentov),
- vybavenie telefonátov,
- administratívna podpora nadriadeného pracovníka,
- asistentské práce,
- komunikácia s Úradmi práce, soc. vecí a rodiny, strednými odbornými školami, starostami obcí v rámci zvereného regiónu,
- celodenná starostlivosť, pomoc a podpora pre zverených zamestnancov,
- aktívne riešenie vzniknutých situácii na jednotlivých projektoch, riešenie sťažností, škodových udalostí,
- objednávanie a prideľovanie ochranných pomôcok,
- zabezpečovanie, sledovanie priebehu realizovaných zákaziek a evidencia v informačnom systéme,
- zabezpečovanie chodu pobočky spoločnosti,
- komunikácia s klientmi a zamestnancami,
- vybavenie požiadaviek zamestnancov,
- zadávanie a administrácia údajov o zamestnancoch do interného SW,
- tlač výplatných pások a preberacích protokolov,
- časom možné samostatné riadenie zverených pracovníkov,
- v prípade potreby a podľa pokynov nadriadených, vycestovanie, účasť na pracovných poradách a výkon práce na ostatných prevádzkach spoločnosti v rámci SR.
Zamestnanecké výhody, benefity
Na danú pozíciu ponúkame:
- kariérny rast,
- možnosti ďalšieho vzdelávania,
- zamestnávateľom preplácané jazykové kurzy,
- pravidelné teambuildingové aktivity,
- mobilný telefón aj na súkromne použitie neobmedzene,
- laptop + internet,
- služobný automobil - po dohode aj na súkromné použitie,
- stravné lístky.
- kariérny rast,
- možnosti ďalšieho vzdelávania,
- zamestnávateľom preplácané jazykové kurzy,
- pravidelné teambuildingové aktivity,
- mobilný telefón aj na súkromne použitie neobmedzene,
- laptop + internet,
- služobný automobil - po dohode aj na súkromné použitie,
- stravné lístky.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu:
Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“):
Ako uchádzač o zamestnanie týmto udeľujem súhlas so spracúvaním a uchovávaním svojich osobných údajov (uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, prípadne osobných údajov získaných pri osobnom pohovore) prevádzkovateľom STARSTAFF, s. r. o., so sídlom Galvaniho 7/D Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 04, IČO: 47177594 . Poskytnuté údaje budú spracované pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v súlade s Nariadením GDPR. Súhlas dávam na dobu určitú, na obdobie 5 rokov. Po tomto období budú údaje vymazané, alebo môžem kedykoľvek požiadať o vymazanie údajov. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať.
Zároveň prehlasujem, že ma prevádzkovateľ oboznámil o povinných informáciách a právach dotknutej osoby v čl. 12 až čl. 23 Nariadenia GDPR.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu:
Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“):
Ako uchádzač o zamestnanie týmto udeľujem súhlas so spracúvaním a uchovávaním svojich osobných údajov (uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, prípadne osobných údajov získaných pri osobnom pohovore) prevádzkovateľom STARSTAFF, s. r. o., so sídlom Galvaniho 7/D Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 04, IČO: 47177594 . Poskytnuté údaje budú spracované pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v súlade s Nariadením GDPR. Súhlas dávam na dobu určitú, na obdobie 5 rokov. Po tomto období budú údaje vymazané, alebo môžem kedykoľvek požiadať o vymazanie údajov. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať.
Zároveň prehlasujem, že ma prevádzkovateľ oboznámil o povinných informáciách a právach dotknutej osoby v čl. 12 až čl. 23 Nariadenia GDPR.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovné miesta obsadzujeme na doplnenie nášho tímu.
Na túto pozíciu hľadáme človeka, ktorému nie je cudzia:
- ochota cestovať,
- komunikatívnosť,
- príjemné vystupovanie
- ochota a schopnosť samostatne pracovať,
- schopnosť rýchlo sa učiť,
- povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy,
- zodpovednosť,
- práca nadčas.
Na túto pozíciu hľadáme človeka, ktorému nie je cudzia:
- ochota cestovať,
- komunikatívnosť,
- príjemné vystupovanie
- ochota a schopnosť samostatne pracovať,
- schopnosť rýchlo sa učiť,
- povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy,
- zodpovednosť,
- práca nadčas.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Galvaniho 7/D, 821 04 Bratislava je mladou a dynamicky sa rozvíjajúcou personálnou agentúrou momentálne pôsobiacou na trhu predovšetkým v Slovenskej republike. Prostredníctvom svojich dcérskych spoločnosti však expandujeme nie len v rámci SR, ale pripravuje aj otvorenie pobočiek v zahraničí. Za účelom skvalitňovania svojich služieb, či už pre klientov alebo zamestnancov prijímame do svojich radov len tých najlepších, aby sme mohli dodať služby v najvyššej požadovanej kvalite.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3941567
Posting date: 23.7.2020
2020-07-23
location: Prešovský kraj Position: Asistent, HR asistent, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant Company: STARSTAFF, s.r.o.
Basic salary component (gross): 580 EUR/mesiac