Pracovníčka reklamačno - účtovného oddelenia

ŠPERKY s.r.o.

Miesto práce
Dénešova 8, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- riadenie a riešenie reklamačného procesu
- administratívne práce spojené s účtovníctvom
- platby
- riešenie vzniknutých situácií a otázok ohľadne reklamácií
- komunikácia so zákazníkmi a prepravcami v rámci reklamačného procesu
- spolupráca s inými oddeleniami (sklad, expedícia)

Zamestnanecké výhody, benefity

Stabilné pracovné miesto v dynamicky sa rozvíjajúcej firme, mladý kolektív.
Práca s počítačom na vysokej užívateľskej úrovni, zamestnanecké zľavy ...

Informácie o výberovom konaní

Máme záujem o pracovníčku s výbornou znalosťou slovenského jazyka. Ovládanie anglického/maďarského jazyka výhodou. Uprednostňujeme uchádzačov so skúsenosťami s prácou v administratíve, účtovníctve, zákazníckom servise. Prostredníctvom telefonátu budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za prejavený záujem.
Zaslaním Vášho životopisu s fotografiou spolu v jednom dokumente PDF zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Naša spoločnosť Šperky s.r.o bola založená v roku 2010 so zameraním na internetový predaj najkvalitnejších šperkov širokej verejnosti nielen v Slovenskej republike, ale aj celosvetovému trhu. Zameriavame sa najmä na trh v Európskej únii.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OMEGA - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

zákaznícky servis, účtovníctvo

Počet rokov praxe

10

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme pracovníčku s výbornou znalosťou gramatiky slovenského jazyka pre riešenie reklamačného procesu so zákazníkmi predovšetkým mailovou komunikáciou. Výhodou sú predchádzajúce účtovnícke schopnosti, či práca s Omegou. Ovládanie anglického/maďarského jazyka je výhodou. Požadujeme MAXIMÁLNU počítačovú gramotnosť, samostatnosť, flexibilnosť, trpezlivosť, logické myslenie. Znalosť Office balíka nutná. Taktiež je dôležité príjemné vystupovanie, dôslednosť a zodpovednosť pri práci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme jeden z najväčších e-shopov s medzinárodným aktívnym pôsobením a stále expandujeme. Zakladáme si na širokej palete produktov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4035089  Posting date: 17.2.2021  Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac