We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Finančný manažér
SOPHISTIC INVESTMENT a.s.
Miesto práce
Horná 23, 974 01 Banská Bystrica
Horná 23, 974 01 Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
4.5.2020
4.5.2020
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiacNa pohovore starostlivo posúdime Vašu kvalifikáciu, predpoklady a skúsenosti a kandidátom s vyššou úrovňou skúseností prispôsobime platovú ponuku.
Od 2 000 EUR/mesiacNa pohovore starostlivo posúdime Vašu kvalifikáciu, predpoklady a skúsenosti a kandidátom s vyššou úrovňou skúseností prispôsobime platovú ponuku.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
A. Finančné riadenie spoločností a projektov s cieľom zabezpečiť komplexnú účtovnú, daňovú, mzdovú, reportingovú, bankovú, majetkovú a personálnu agendu ekonomického oddelenia o počte 5 - 10 zamestnancov v súlade s platnou legislatívou
• tvorba finančnej stratégie, dohľad nad jej realizáciou s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu spoločností a projektov
• zodpovednosť za dosahovanie stanovených finančných cieľov (dohodnuté KPIs)
• adaptácia / prenastavenie spôsobu monitorovania a pravidelného porovnávania plánovaných a skutočných nákladov/výnosov, príjmov/výdavkov (cash-flow), zabezpečovanie aktuálnych správ manažmentu o stave finančných zdrojov a o výsledkoch hospodárenia, sledovanie a hodnotenie efektívnosti vynakladania zdrojov na dané výnosy
• príprava ad hoc i mesačných/kvartálnych/ročných prehľadov, finančných reportov (výsledovky, cash-flow), kalkulácii a analýz podľa požiadaviek manažmentu spoločností a projektových manažérov
• zodpovednosť za plánovanie, riadenie finančných tokov a prognózu cash-flow, sledovanie a riadenie platobnej schopnosti
• príprava podkladov a manažérsky dohľad nad finančnými procesmi a o spôsoboch nakladania s finančnými prostriedkami
• sledovanie dôležitých zmien v oblasti financií, posudzovanie ich dôležitosti vo vzťahu k fungovaniu, interpretácia výsledkov a návrhov riešení a následná spolupráca s manažmentom pri zavádzaní zmien do praxe
• nábor, adaptácia, vedenie a riadenie (plánovanie, delegovanie, monitorovanie a vyhodnotenie úloh) ekonomického oddelenia s cieľom zabezpečiť efektívne pracovné nasadenie a optimálne pracovné prostredie
• transfer informácií smerom k manažmentu = „SPOJKA“ medzi ekonomickým oddelením a manažmentom spoločností a projektov
B. Odborné a ekonomické poradenstvo v oblasti účtovnej a daňovej metodiky:
• získavanie, spracovávanie a interpretovanie dát a iných súvisiacich podkladov s cieľom vypracovať ekonomické analýzy pre rozhodovanie manažmentu
• vypracovávanie vnútropodnikových účtovných metód a smerníc, ich implementácia, kontrola dodržiavania a aktualizácia
• zabezpečenie komplexného vedenia účtovníctva, vystavovania DPH a ročnej účtovnej závierky
• spolupráca s audítormi, poradcami, bankovými a finančnými inštitúciami, daňovými orgánmi, ostatnými zástupcami štátnej správy a inými obchodnými partnermi
C. Investičné poradenstvo a rozvoj obchodných príležitostí:
• proaktívne analyzovanie a monitorovanie trhu so zameraním na identifikáciu nových a rozvoja existujúcich príležitostí (obchodných / investičných) s cieľom vytvoriť hodnotu pre klientov / investorov
• analýza a hodnotenie rentability obchodných / investičných príležitostí / zámerov z pohľadu stanovenej ekonomickej návratnosti a posúdenie finančných rizík
• kontrola realizácie investícií z pohľadu plnenia finančných cieľov a formovanie postupov riešenia možných rizík a problémov
• podpora v oblasti finančného, ekonomického a projektového riadenia developerských projektov
• tvorba finančnej stratégie, dohľad nad jej realizáciou s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu spoločností a projektov
• zodpovednosť za dosahovanie stanovených finančných cieľov (dohodnuté KPIs)
• adaptácia / prenastavenie spôsobu monitorovania a pravidelného porovnávania plánovaných a skutočných nákladov/výnosov, príjmov/výdavkov (cash-flow), zabezpečovanie aktuálnych správ manažmentu o stave finančných zdrojov a o výsledkoch hospodárenia, sledovanie a hodnotenie efektívnosti vynakladania zdrojov na dané výnosy
• príprava ad hoc i mesačných/kvartálnych/ročných prehľadov, finančných reportov (výsledovky, cash-flow), kalkulácii a analýz podľa požiadaviek manažmentu spoločností a projektových manažérov
• zodpovednosť za plánovanie, riadenie finančných tokov a prognózu cash-flow, sledovanie a riadenie platobnej schopnosti
• príprava podkladov a manažérsky dohľad nad finančnými procesmi a o spôsoboch nakladania s finančnými prostriedkami
• sledovanie dôležitých zmien v oblasti financií, posudzovanie ich dôležitosti vo vzťahu k fungovaniu, interpretácia výsledkov a návrhov riešení a následná spolupráca s manažmentom pri zavádzaní zmien do praxe
• nábor, adaptácia, vedenie a riadenie (plánovanie, delegovanie, monitorovanie a vyhodnotenie úloh) ekonomického oddelenia s cieľom zabezpečiť efektívne pracovné nasadenie a optimálne pracovné prostredie
• transfer informácií smerom k manažmentu = „SPOJKA“ medzi ekonomickým oddelením a manažmentom spoločností a projektov
B. Odborné a ekonomické poradenstvo v oblasti účtovnej a daňovej metodiky:
• získavanie, spracovávanie a interpretovanie dát a iných súvisiacich podkladov s cieľom vypracovať ekonomické analýzy pre rozhodovanie manažmentu
• vypracovávanie vnútropodnikových účtovných metód a smerníc, ich implementácia, kontrola dodržiavania a aktualizácia
• zabezpečenie komplexného vedenia účtovníctva, vystavovania DPH a ročnej účtovnej závierky
• spolupráca s audítormi, poradcami, bankovými a finančnými inštitúciami, daňovými orgánmi, ostatnými zástupcami štátnej správy a inými obchodnými partnermi
C. Investičné poradenstvo a rozvoj obchodných príležitostí:
• proaktívne analyzovanie a monitorovanie trhu so zameraním na identifikáciu nových a rozvoja existujúcich príležitostí (obchodných / investičných) s cieľom vytvoriť hodnotu pre klientov / investorov
• analýza a hodnotenie rentability obchodných / investičných príležitostí / zámerov z pohľadu stanovenej ekonomickej návratnosti a posúdenie finančných rizík
• kontrola realizácie investícií z pohľadu plnenia finančných cieľov a formovanie postupov riešenia možných rizík a problémov
• podpora v oblasti finančného, ekonomického a projektového riadenia developerských projektov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v kamarátskom a príjmenom kolektíve
- odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách, seminároch, školeniach
- parkovacie miesto v mieste práce
- príspevok na stravu nad rámec zákona
- služobný počítač, mobil a komplexné administratívne zázemie
- možnosť využívania služobného vozidla
- odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách, seminároch, školeniach
- parkovacie miesto v mieste práce
- príspevok na stravu nad rámec zákona
- služobný počítač, mobil a komplexné administratívne zázemie
- možnosť využívania služobného vozidla
Informácie o výberovom konaní
Uchádzači, ktorí budú spĺňať podmienky, budú pozvaní na osobný pohovor spojený s praktickým preverením znalostí účtovania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Financie, ekonomika, daňe a účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• profesionálne skúsenosti v oblasti riadenia financií, účtovníctva a daní – min 5 rokov
• skúsenosti s riadením bankových operácií, peňažného toku a služieb – min 3 roky
• manažérske zručnosti, skúsenosti s riadením tímu a vrcholovým manažmentom – min 3 roky
• skúsenosti so samostatným riadením projektov – 3 roky
• skúsenosti v oblasti poradenstva pre eurofondy a investičné (private equity) fondy (založenie, administratíva, správa, monitoring a reporting súladu investičnej stratégie s výsledkami resp. plnením investičných plánov)
• ovládanie ekonomických techník pre zostavenie plánov a rozpočtov
• práca s MS Excel na profesionálnej úrovni
• znalosť prostredia KROS OMEGA a OLYMP veľkou výhodou
• profesionálne vystupovanie, výborné komunikačné zručnosti slovom i písmom
• tímový hráč so zameraním na detail, vytrvalý a motivovaný dosahovať stanovené ciele
• skúsenosti s riadením bankových operácií, peňažného toku a služieb – min 3 roky
• manažérske zručnosti, skúsenosti s riadením tímu a vrcholovým manažmentom – min 3 roky
• skúsenosti so samostatným riadením projektov – 3 roky
• skúsenosti v oblasti poradenstva pre eurofondy a investičné (private equity) fondy (založenie, administratíva, správa, monitoring a reporting súladu investičnej stratégie s výsledkami resp. plnením investičných plánov)
• ovládanie ekonomických techník pre zostavenie plánov a rozpočtov
• práca s MS Excel na profesionálnej úrovni
• znalosť prostredia KROS OMEGA a OLYMP veľkou výhodou
• profesionálne vystupovanie, výborné komunikačné zručnosti slovom i písmom
• tímový hráč so zameraním na detail, vytrvalý a motivovaný dosahovať stanovené ciele
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Za posledných 5 rokov sa náš hokejový klub HC'05 BANSKÁ BYSTRICA po 3 majstrovských tituloch v slovenskej hokejovej lige stal jedným z najvýznamnejších tímov a zároveň rešpektovanou športovou značkou. Našim cieľom je i naďalej budovať silnú značku slovenského športu a prinášať fanúšikom radosť a intenzívny zážitok. V našom meste, v ktorom hokej oslávi tento rok svoju 100 ročnicu, hokejovo vyrástli hráči NHL ako Michal Handzuš, Richard Zedník, Vladimír Országh, Ivan Majeský, Tomáš Surový, Peter Budaj, Zoltán Bátovský, a dalšie známe hokejové osobnosti. Jednoducho povedané, sme tím, ktorý má iskru a chceme sa obklopiť tými najlepšími nielen na ľade, ale aj v celej podpornej / riadiacej organizácií.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3888303
Posting date: 10.4.2020
2020-04-10
location: Banská Bystrica Position: Finančný manažér Company: SOPHISTIC INVESTMENT a.s.
Basic salary component (gross): 2 000 EUR/mesiac