Finančný manažér

SOPHISTIC INVESTMENT a.s.

Miesto práce
Horná 23, 974 01 Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
4.5.2020
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiacNa pohovore starostlivo posúdime Vašu kvalifikáciu, predpoklady a skúsenosti a kandidátom s vyššou úrovňou skúseností prispôsobime platovú ponuku.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

A. Finančné riadenie spoločností a projektov s cieľom zabezpečiť komplexnú účtovnú, daňovú, mzdovú, reportingovú, bankovú, majetkovú a personálnu agendu ekonomického oddelenia o počte 5 - 10 zamestnancov v súlade s platnou legislatívou
• tvorba finančnej stratégie, dohľad nad jej realizáciou s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu spoločností a projektov
• zodpovednosť za dosahovanie stanovených finančných cieľov (dohodnuté KPIs)
• adaptácia / prenastavenie spôsobu monitorovania a pravidelného porovnávania plánovaných a skutočných nákladov/výnosov, príjmov/výdavkov (cash-flow), zabezpečovanie aktuálnych správ manažmentu o stave finančných zdrojov a o výsledkoch hospodárenia, sledovanie a hodnotenie efektívnosti vynakladania zdrojov na dané výnosy
• príprava ad hoc i mesačných/kvartálnych/ročných prehľadov, finančných reportov (výsledovky, cash-flow), kalkulácii a analýz podľa požiadaviek manažmentu spoločností a projektových manažérov
• zodpovednosť za plánovanie, riadenie finančných tokov a prognózu cash-flow, sledovanie a riadenie platobnej schopnosti
• príprava podkladov a manažérsky dohľad nad finančnými procesmi a o spôsoboch nakladania s finančnými prostriedkami
• sledovanie dôležitých zmien v oblasti financií, posudzovanie ich dôležitosti vo vzťahu k fungovaniu, interpretácia výsledkov a návrhov riešení a následná spolupráca s manažmentom pri zavádzaní zmien do praxe
• nábor, adaptácia, vedenie a riadenie (plánovanie, delegovanie, monitorovanie a vyhodnotenie úloh) ekonomického oddelenia s cieľom zabezpečiť efektívne pracovné nasadenie a optimálne pracovné prostredie
• transfer informácií smerom k manažmentu = „SPOJKA“ medzi ekonomickým oddelením a manažmentom spoločností a projektov

B. Odborné a ekonomické poradenstvo v oblasti účtovnej a daňovej metodiky:
• získavanie, spracovávanie a interpretovanie dát a iných súvisiacich podkladov s cieľom vypracovať ekonomické analýzy pre rozhodovanie manažmentu
• vypracovávanie vnútropodnikových účtovných metód a smerníc, ich implementácia, kontrola dodržiavania a aktualizácia
• zabezpečenie komplexného vedenia účtovníctva, vystavovania DPH a ročnej účtovnej závierky
• spolupráca s audítormi, poradcami, bankovými a finančnými inštitúciami, daňovými orgánmi, ostatnými zástupcami štátnej správy a inými obchodnými partnermi

C. Investičné poradenstvo a rozvoj obchodných príležitostí:
• proaktívne analyzovanie a monitorovanie trhu so zameraním na identifikáciu nových a rozvoja existujúcich príležitostí (obchodných / investičných) s cieľom vytvoriť hodnotu pre klientov / investorov
• analýza a hodnotenie rentability obchodných / investičných príležitostí / zámerov z pohľadu stanovenej ekonomickej návratnosti a posúdenie finančných rizík
• kontrola realizácie investícií z pohľadu plnenia finančných cieľov a formovanie postupov riešenia možných rizík a problémov
• podpora v oblasti finančného, ekonomického a projektového riadenia developerských projektov

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v kamarátskom a príjmenom kolektíve
- odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách, seminároch, školeniach
- parkovacie miesto v mieste práce
- príspevok na stravu nad rámec zákona
- služobný počítač, mobil a komplexné administratívne zázemie
- možnosť využívania služobného vozidla

Informácie o výberovom konaní

Uchádzači, ktorí budú spĺňať podmienky, budú pozvaní na osobný pohovor spojený s praktickým preverením znalostí účtovania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Financie, ekonomika, daňe a účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• profesionálne skúsenosti v oblasti riadenia financií, účtovníctva a daní – min 5 rokov
• skúsenosti s riadením bankových operácií, peňažného toku a služieb – min 3 roky
• manažérske zručnosti, skúsenosti s riadením tímu a vrcholovým manažmentom – min 3 roky
• skúsenosti so samostatným riadením projektov – 3 roky
• skúsenosti v oblasti poradenstva pre eurofondy a investičné (private equity) fondy (založenie, administratíva, správa, monitoring a reporting súladu investičnej stratégie s výsledkami resp. plnením investičných plánov)
• ovládanie ekonomických techník pre zostavenie plánov a rozpočtov
• práca s MS Excel na profesionálnej úrovni
• znalosť prostredia KROS OMEGA a OLYMP veľkou výhodou
• profesionálne vystupovanie, výborné komunikačné zručnosti slovom i písmom
• tímový hráč so zameraním na detail, vytrvalý a motivovaný dosahovať stanovené ciele

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Za posledných 5 rokov sa náš hokejový klub HC'05 BANSKÁ BYSTRICA po 3 majstrovských tituloch v slovenskej hokejovej lige stal jedným z najvýznamnejších tímov a zároveň rešpektovanou športovou značkou. Našim cieľom je i naďalej budovať silnú značku slovenského športu a prinášať fanúšikom radosť a intenzívny zážitok. V našom meste, v ktorom hokej oslávi tento rok svoju 100 ročnicu, hokejovo vyrástli hráči NHL ako Michal Handzuš, Richard Zedník, Vladimír Országh, Ivan Majeský, Tomáš Surový, Peter Budaj, Zoltán Bátovský, a dalšie známe hokejové osobnosti. Jednoducho povedané, sme tím, ktorý má iskru a chceme sa obklopiť tými najlepšími nielen na ľade, ale aj v celej podpornej / riadiacej organizácií.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3888303  Posting date: 10.4.2020  Basic salary component (gross): 2 000 EUR/mesiac