We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník helpdesku
SOMI Systems a.s.
Miesto práce
Lazovná 69, okres Banská Bystrica
Lazovná 69, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2017
01.10.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na tejto pozícii budete:
- analyzovať potreby zákazníka, jeho požiadavky na podporu
- poskytovať prvú úroveň podpory zákazníkom (telefonicky a e-mailom)
- analyzovať prichádzajúce podnety, určovať ich prioritu, riešiť ich alebo posielať ich vyššie na riešenie
- riešiť základné problémy zákazníkov pomocou štandardizovaných postupov
- kontrolovať priebeh riešení a splnenia podnetov, priebežne informovať zákazníkov o aktuálnej situácii
- súčasťou menšieho tímu s 3 členmi
- analyzovať potreby zákazníka, jeho požiadavky na podporu
- poskytovať prvú úroveň podpory zákazníkom (telefonicky a e-mailom)
- analyzovať prichádzajúce podnety, určovať ich prioritu, riešiť ich alebo posielať ich vyššie na riešenie
- riešiť základné problémy zákazníkov pomocou štandardizovaných postupov
- kontrolovať priebeh riešení a splnenia podnetov, priebežne informovať zákazníkov o aktuálnej situácii
- súčasťou menšieho tímu s 3 členmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom kolektíve vo firme s 25 ročnou históriou
- zodpovedná a zaujímavá práca so špecifikami u každého zákazníka
- práca v kancelárií v príjemnom prostredí nie v help-desk prostredí
- zodpovedná a zaujímavá práca so špecifikami u každého zákazníka
- práca v kancelárií v príjemnom prostredí nie v help-desk prostredí
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie bude prebiehať na základe osobných stretnutí v dvoch výberových kolách. Pri reakcii na našu ponuku zamestnania Vás prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu v slovenskom jazyku, prípadne spolu s motivačným listom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Informačné technológie, komunikácie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
UNIX/Linux - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
- aktivita, zodpovednosť, spoľahlivosť, dobré organizačné schopnosti, samostatnosť
- schopnosť analyzovať podstatu problému
- aktivita, zodpovednosť, spoľahlivosť, dobré organizačné schopnosti, samostatnosť
- schopnosť analyzovať podstatu problému
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa zaoberá bezpečnosťou v oblasti IT, ochranou osobných údajov, kybernetickou bezpečnosťou a produktami s tým súvisiacimi. Zavádzame, manažujeme a vyhodnocujeme procesy ovplyvňujúce bezpečnosť informačných systémov. Vykonávame pre našich klientov funkciu manažéra kybernetickej bezpečnosti a DPO - zodpovednú osobu za ochranu osobných údajov. Sme na trhu 30 rokov a v portfóliu máme bezmála 300 aktívnych zákazníkov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3151480
Posting date: 21.8.2017
2017-08-21
location: okres Banská Bystrica Position: Helpdesk operátor Company: SOMI Systems a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou