We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Ekonomický námestník
SOLUZIONA s. r. o.
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vážený uchádzač,
ak hľadáte istotu v týchto búrlivých časoch, dobrú pozíciu a zvládate nasledujúcu pracovnú naplň, neváhajte mi poslať Váš životopis a motivačný list.
- koncepčná a analytická činnosť a následná príprava podkladov na rozhodovanie o ekonomických otázkach spadajúcich do rozsahu kompetencie ústredného orgánu štátnej správy, vyššieho územného celku alebo zamestnávateľa na celoštátnej úrovni,
- priame riadenie činnosti ekonomického úseku a komplexné zodpovedanie za jeho činnosť,
- zodpovednosť za zostavenie rozpočtu a rozpočtovej skladby, sledovanie jeho čerpania a súladu čerpania s príslušnými právnymi predpismi,
- zodpovednosť za činnosti syntetického účtovania a operatívnej evidencie organizácie v zmysle zákona o účtovníctve, financovania, spracovania miezd,
- sledovanie nákladov na jednotku výkonu, materiálového účtovania, pokladne, kontrola vystavených faktúr, sledovanie a kontrola výdavkov vynaložených na opravy ciest - priebežne podľa došlých faktúr,
- vypracovanie štatistických hlásení v ekonomických otázkach,
- zabezpečovanie platobného styku a prevodov medzi bankovými účtami,
- zodpovednosť za dodržiavanie zákonností plánovacej a finančnej disciplíny, zabezpečenie overovania finančných operácií základnou finančnou kontrolou,
- spracovanie požiadaviek, informácií, analýz a podkladov podľa požiadaviek zriaďovateľa v ekonomických otázkach,
- spolupráca s účtovníčkou pri spracovaní mesačnej a kvartálnej uzávierky - kontrola účtovania na položky EK, kontrola kódov zdroja, kontrola plnenia rozpočtu, kontrola výkazov, súvaha, výkaz ziskov a strát, odoslanie mesačnej uzávierky elektronicky zriaďovateľovi
- spracovanie poznámok k ročnej účtovnej závierke a spracovanie konsolidovanej účtovnej závierky
- daňová problematika
- príprava, zabezpečenie realizácie a vyhodnotenie inventarizácie majetku a záväzkov organizácie k 31. 10. a 31. 12. a príprava podkladov pre zriaďovateľa na schválenie vyradenia majetku
- Dotiahnuť povinnosti až do úspešného konca, napríklad prečítať tento zoznam.
ak hľadáte istotu v týchto búrlivých časoch, dobrú pozíciu a zvládate nasledujúcu pracovnú naplň, neváhajte mi poslať Váš životopis a motivačný list.
- koncepčná a analytická činnosť a následná príprava podkladov na rozhodovanie o ekonomických otázkach spadajúcich do rozsahu kompetencie ústredného orgánu štátnej správy, vyššieho územného celku alebo zamestnávateľa na celoštátnej úrovni,
- priame riadenie činnosti ekonomického úseku a komplexné zodpovedanie za jeho činnosť,
- zodpovednosť za zostavenie rozpočtu a rozpočtovej skladby, sledovanie jeho čerpania a súladu čerpania s príslušnými právnymi predpismi,
- zodpovednosť za činnosti syntetického účtovania a operatívnej evidencie organizácie v zmysle zákona o účtovníctve, financovania, spracovania miezd,
- sledovanie nákladov na jednotku výkonu, materiálového účtovania, pokladne, kontrola vystavených faktúr, sledovanie a kontrola výdavkov vynaložených na opravy ciest - priebežne podľa došlých faktúr,
- vypracovanie štatistických hlásení v ekonomických otázkach,
- zabezpečovanie platobného styku a prevodov medzi bankovými účtami,
- zodpovednosť za dodržiavanie zákonností plánovacej a finančnej disciplíny, zabezpečenie overovania finančných operácií základnou finančnou kontrolou,
- spracovanie požiadaviek, informácií, analýz a podkladov podľa požiadaviek zriaďovateľa v ekonomických otázkach,
- spolupráca s účtovníčkou pri spracovaní mesačnej a kvartálnej uzávierky - kontrola účtovania na položky EK, kontrola kódov zdroja, kontrola plnenia rozpočtu, kontrola výkazov, súvaha, výkaz ziskov a strát, odoslanie mesačnej uzávierky elektronicky zriaďovateľovi
- spracovanie poznámok k ročnej účtovnej závierke a spracovanie konsolidovanej účtovnej závierky
- daňová problematika
- príprava, zabezpečenie realizácie a vyhodnotenie inventarizácie majetku a záväzkov organizácie k 31. 10. a 31. 12. a príprava podkladov pre zriaďovateľa na schválenie vyradenia majetku
- Dotiahnuť povinnosti až do úspešného konca, napríklad prečítať tento zoznam.
Zamestnanecké výhody, benefity
- vianočné odmeny na základe výsledkov,
- dovolenky 5 dní navyše,
- stabilná práca,
- pružná pracovná doba,
- ústretovosť voči rodičovským povinnostiam,
- možnosť vzdelávania sa.
- dovolenky 5 dní navyše,
- stabilná práca,
- pružná pracovná doba,
- ústretovosť voči rodičovským povinnostiam,
- možnosť vzdelávania sa.
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám, prosím, elektronicky zašlite svoj štruktúrovaný profesijný životopis.
Keď Vás životopis prejde prvé filtrovanie, budete absolvovať krátky telefonický pohovor a následné pokiaľ nám súčasná situácia dovolí, osobný prezenčný pohovor.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie súhlasu so spracovaním osobných údajov podľa § 20 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Keď Vás životopis prejde prvé filtrovanie, budete absolvovať krátky telefonický pohovor a následné pokiaľ nám súčasná situácia dovolí, osobný prezenčný pohovor.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie súhlasu so spracovaním osobných údajov podľa § 20 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Štátna správa, verejná správa a samospráva
Rozpočtová organizácia vo verejnom sektore.
Rozpočtová organizácia vo verejnom sektore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Dopravné stavebníctvo, učtovníctvo
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- účtovnícka skúsenosť v rozpočtovej organizácii - výhoda
- zodpovednosť, profesionalita a precíznosť,
- riadiace a organizačné schopnosti (vedúci 4 ľudom)
- emocionálna stabilita a nekonfliktnosť
- komunikačné schopnosti, to znamená jasne a zrozumiteľne vyjadriť svoje myšlienky a názory.
- zodpovednosť, profesionalita a precíznosť,
- riadiace a organizačné schopnosti (vedúci 4 ľudom)
- emocionálna stabilita a nekonfliktnosť
- komunikačné schopnosti, to znamená jasne a zrozumiteľne vyjadriť svoje myšlienky a názory.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SOLUZIONA, s. r. o.je personálna agentúra, ktorá hľadá kandidátov s profesionálnym výkonom a schopnosťami na obsadenie nižších alebo vyšších pracovných pozícií na trhu práce. Naši konzultanti sú vyškolení a skúsení jednotlivci, ktorí sa vždy zaviazali spoločnostiam, ako aj kandidátom, aby im pomohli nájsť najvhodnejšiu pracovnú príležitosť, ktorá zaručí úspešnú spoluprácu pre obe strany.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4000032
Posting date: 14.11.2020
2020-11-14
location: Trnava Position: Ekonóm, Ekonomický/finančný riaditeľ Company: SOLUZIONA s. r. o.
Basic salary component (gross): 2 000 EUR/mesiac