We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Helpdesk Coordinator
- Sledovanie dostupných monitorovacích nástrojov - Prijímanie hovorov, prípadne emailov od zákazníka - Zadávanie incidentov do nástroja na ich evidovanie - Rozdeľovanie úloh medzi kolegov Požadované vzdelaniestredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalostiAnglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) Osobnostné predpoklady a zručnosti
Inzerujúca spoločnosťStručná charakteristika spoločnostiSpoločnosť Soitron je stredoeurópskym integrátorom, ktorý pôsobí na IT trhu už viac ako 30 rokov. Svojim klientom ponúka produkty a služby v oblasti robotizácie a automatizácie procesov, internetu vecí (IoT), IT infraštruktúry, komunikačných a cloudových riešení, IT bezpečnosti, služieb a outsourcingu, či IT poradenstva a aplikácií. Soitron, s.r.o. je členom skupiny Soitron Group, v ktorej pracuje viac ako 800 medzinárodných odborníkov a združuje profesionálne tímy na Slovensku, v Českej republike, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Poľsku a Veľkej Británii. Ponúka jedinečné skúsenosti v oblasti IT a možnosť profesionálneho rastu v medzinárodnom prostredí. Hlavná oblasť pôsobenia spoločnostiInformačné technológie Kontaktné údajeSoitron, s.r.o. Plynarenska 5 821 09 Bratislava Slovak Republic Kontaktná osoba: Anna Leskovjanská Web: http://www.soitron.sk/kariera Application form |
|
ID: 3897857
Posting date: 26.3.2020
2020-03-26
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Telefonický operátor Company: SOITRON, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1000€ + variabilná čiastka + benefity