We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Help desk operátor s Nemeckým jazykom
Help desk operátor s Nemeckým jazykom
Jazykové znalostiAnglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) Inzerujúca spoločnosťStručná charakteristika spoločnostiSpoločnosť Soitron je stredoeurópskym integrátorom, ktorý pôsobí na IT trhu už viac ako 30 rokov. Svojim klientom ponúka produkty a služby v oblasti robotizácie a automatizácie procesov, internetu vecí (IoT), IT infraštruktúry, komunikačných a cloudových riešení, IT bezpečnosti, služieb a outsourcingu, či IT poradenstva a aplikácií. Soitron, s.r.o. je členom skupiny Soitron Group, v ktorej pracuje viac ako 800 medzinárodných odborníkov a združuje profesionálne tímy na Slovensku, v Českej republike, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Poľsku a Veľkej Británii. Ponúka jedinečné skúsenosti v oblasti IT a možnosť profesionálneho rastu v medzinárodnom prostredí. Hlavná oblasť pôsobenia spoločnostiInformačné technológie Kontaktné údajeSoitron s.r.o. Plynárenská 5 821 09 Bratislava Slovak Republic Kontaktná osoba: Lukáš Hnilica Web: http://www.soitron.sk/kariera Application form |
|
ID: 2822140
Posting date: 22.11.2016
2016-11-22
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: SOITRON, s.r.o.
The job comes from another website or source.