We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Senior Consultant – Banking/Telco (BA)
SOFTEC
Miesto práce
Jarošova, Bratislava
Jarošova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiacMin. 1 700,- €/mes. + variabilná zložka mzdy; Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.
1 700 EUR/mesiacMin. 1 700,- €/mes. + variabilná zložka mzdy; Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš vzťah k vývoju SW riešení, baví Ťa komunikácia s klientmi a starostlivosť o nich? Prozákaznícka orientácia je pre Teba state-of-mind a problém nevnímaš ako prekážku, ale výzvu? Zaujímajú Ťa najnovšie trendy a inovácie a chceš byť pri ich aplikácii do praxe?
Spoj svoju kariéru so softvérovo-konzultačnou spoločnosťou SOFTEC, ktorá patrí k top spoločnostiam v oblasti prepájania businessu a informačných technológii. Hľadáme do svojich radov šikovnú posilu na pozíciu Senior Consultant v oblasti Banking a Telco.
ČO BUDEŠ ROBIŤ?
• identifikovať potreby zákazníka a nové obchodné príležitosti a hľadať riešenia pre ich naplnenie;
• zastrešovať starostlivosť o zverených zákazníkov od získania projektu až po delivery, zodpovedať za dodávku našich služieb a riešení;
• dojednávať zmluvné podmienky;
• analyzovať a optimalizovať procesy a výkony ľudí;
• aktívne komunikovať so zákazníkom a business vlastníkmi, sprostredkovávať komunikáciu medzi zákazníkom a riešiteľským tímom;
• udržiavať dobré vzťahy so zákazníkmi;
• zapájať sa do projektov u zákazníka na úrovni projektového managementu;
• samostatne zodpovedať a riadiť činnosť za zverenú oblasť (sada projektových úloh/projekt/zákazník/…);
• operatívne riešiť projektové úlohy.
Spoj svoju kariéru so softvérovo-konzultačnou spoločnosťou SOFTEC, ktorá patrí k top spoločnostiam v oblasti prepájania businessu a informačných technológii. Hľadáme do svojich radov šikovnú posilu na pozíciu Senior Consultant v oblasti Banking a Telco.
ČO BUDEŠ ROBIŤ?
• identifikovať potreby zákazníka a nové obchodné príležitosti a hľadať riešenia pre ich naplnenie;
• zastrešovať starostlivosť o zverených zákazníkov od získania projektu až po delivery, zodpovedať za dodávku našich služieb a riešení;
• dojednávať zmluvné podmienky;
• analyzovať a optimalizovať procesy a výkony ľudí;
• aktívne komunikovať so zákazníkom a business vlastníkmi, sprostredkovávať komunikáciu medzi zákazníkom a riešiteľským tímom;
• udržiavať dobré vzťahy so zákazníkmi;
• zapájať sa do projektov u zákazníka na úrovni projektového managementu;
• samostatne zodpovedať a riadiť činnosť za zverenú oblasť (sada projektových úloh/projekt/zákazník/…);
• operatívne riešiť projektové úlohy.
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO TI PONÚKAME?
• možnosť pracovať na zmysluplných SW riešeniach;
• kariérny rast a rozvoj, podporu pri vzdelávaní, zdieľanie najnovších trendov v rozvoji IT;
• prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
• zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevok na zdravie, na technologickú vychytávku, príspevok na 3. pilier, sabbatical, auto na operatívny leasing...);
• množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport kartu, ďalšie benefity na podporu zdravia;
• príspevok na jazykové vzdelávanie;
• nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
• flexibilný pracovný čas s možnosťou home office;
• možnosť zregenerovať sily v „oddychovke“.
• možnosť pracovať na zmysluplných SW riešeniach;
• kariérny rast a rozvoj, podporu pri vzdelávaní, zdieľanie najnovších trendov v rozvoji IT;
• prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
• zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevok na zdravie, na technologickú vychytávku, príspevok na 3. pilier, sabbatical, auto na operatívny leasing...);
• množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport kartu, ďalšie benefity na podporu zdravia;
• príspevok na jazykové vzdelávanie;
• nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
• flexibilný pracovný čas s možnosťou home office;
• možnosť zregenerovať sily v „oddychovke“.
Informácie o výberovom konaní
Ak sa vidíš sa v tejto roli, neváhaj a pošli nám svoje CV s motivačným listom na [email protected].
Po dôkladnom zvážení všetkých došlých CV Ťa budeme informovať o ďalšom postupe.
Po dôkladnom zvážení všetkých došlých CV Ťa budeme informovať o ďalšom postupe.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
informatika, financie, bankovníctvo, telekomunikácie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ČO OČAKÁVAME?
• min. 2 roky skúseností s rolou v priamom kontakte s klientom (konzultant, sales, tím líder, projektový koordinátor);
• praktické skúsenosti s vedením menších projektov a tímov sú výhodou (ideálne v IT, nie je to však podmienkou);
• výhodou sú skúsenosti z oblasti FINANCE (Banking/Telco/Insurance);
• angličtina– na pokročilej úrovni;
• VŠ vzdelanie ideálne informatického zamerania (nie je však podmienkou);
• chuť a schopnosť preniknúť do oblasti technológií.
Čo by Ti nemalo chýbať:
• „drive“ a proaktívny prístup;
• schopnosť dotiahnuť veci do konca;
• ochota a schopnosť samostatne riešiť aj nejasné problémy;
• motivácia neustále sa učiť;
• rozvinuté komunikačné a prezentačné zručnosti;
• zodpovedný prístup k práci;
• protímová a prozákaznícka orientácia;
• analytické a logické myslenie.
• min. 2 roky skúseností s rolou v priamom kontakte s klientom (konzultant, sales, tím líder, projektový koordinátor);
• praktické skúsenosti s vedením menších projektov a tímov sú výhodou (ideálne v IT, nie je to však podmienkou);
• výhodou sú skúsenosti z oblasti FINANCE (Banking/Telco/Insurance);
• angličtina– na pokročilej úrovni;
• VŠ vzdelanie ideálne informatického zamerania (nie je však podmienkou);
• chuť a schopnosť preniknúť do oblasti technológií.
Čo by Ti nemalo chýbať:
• „drive“ a proaktívny prístup;
• schopnosť dotiahnuť veci do konca;
• ochota a schopnosť samostatne riešiť aj nejasné problémy;
• motivácia neustále sa učiť;
• rozvinuté komunikačné a prezentačné zručnosti;
• zodpovedný prístup k práci;
• protímová a prozákaznícka orientácia;
• analytické a logické myslenie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme softvérovo-konzultačná spoločnosť, spolu nás je už vyše 400 a neustále rastieme. Určite radi privítame do tímu aj teba. Neboj sa, nehodíme ťa do vody, aby si sám plával.
Ak si junior, tak ako každý nováčik u nás, budeš aj ty na začiatku zaradený do útvaru Akadémia a bude ti pridelený tútor, ktorý ťa bude viesť a pomáhať ti so zadanými úlohami. Následne, keď budeš na to pripravený, po mesiaci až dvoch, začneš pracovať na reálnom projekte. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.
Pri medioroch a senioroch je priebeh zaškoľovania primeraný ich aktuálnym znalostiam, taktiež s podporou prideleného tútora. Pracujeme s technológiami ako Angular, Java, .NET, React ale aj vlastnými ako napr. JavaTec.
Sídlo spoločnosti máme v Bratislave v budove Einpark - najzelenšej kancelárskej budove na Slovensku, ktorá vďaka svojim udržateľným princípom získala viacero certifikátov. Naše ďalšie pobočky máme v Prahe, Prievidzi a v Žiline.
Od iných firiem sa líšime hlavne tým, že pojmy rodinná a príjemná atmosféra nie sú pre nás iba prázdne slová, ale je to reálny motivátor našich zamestnancov. Dokazujú to aj naše interné prieskumy spokojnosti, fluktuácia nepresahujúca dvojciferné číslo, stabilné tímy, naši dlhoroční kolegovia a nakoniec aj samotné pravidelné umiestnenie medzi najlepšími zamestnávateľmi. Tento rok nás opäť neminulo ocenenie od Profesie a sme medzi top 10 najzamestnávateľmi na Slovensku v oblasti IT. Naša pobočka v Bratislave nedávno získala ocenenie Office roka 2021 – Zdravá kancelária, pričom k tomuto rozhodnutiu, ako uviedla samotná porota, prispela tiež rodinná atmosféra, ktorú v našich officoch cítili.
Máme prepracovaný benefitný systém, ktorý ponúka množstvo zaujímavých výhod ako napríklad:
• penzijné zabezpečenie/ 3. pilier DDS
• dni dovolenky navyše pre všetkých podľa levelu seniority
• Kafetéria
• príspevok na technologickú vychytávku (na pracovné vybavenie)
• podpora zdravotnej starostlivosti
• finančný príspevok na jazykové vzdelávanie
• pôžička na riešenie bytovej situácie
• referral program
• lifestyle aktivity - ranné cvičenia jogy, zdravý chrbát, webináre a pod.
• oddychové zóny, cyklomiestnosť
• parkovanie, auto na operatívny leasing
• home office (napriek tomu chodí mnoho našich kolegov do práce pretože sa chce stretávať s ostantnými)
• letná a zimná Softecovica, divízovice, detský Mikuláš
• tematické týždne – nanukový, ovocný, zdravý a pod.
• skupinové športové aktivity – maratóny a bežecký klub, florbal, volejbal a ďalšie
Chceš sa o SOFTEC-u dozvedieť viac? Klikni na našu webstránku a pozri si naše aktuálne otvorené pozície: https://www.softec.sk/pracovne-ponuky/
Ak si junior, tak ako každý nováčik u nás, budeš aj ty na začiatku zaradený do útvaru Akadémia a bude ti pridelený tútor, ktorý ťa bude viesť a pomáhať ti so zadanými úlohami. Následne, keď budeš na to pripravený, po mesiaci až dvoch, začneš pracovať na reálnom projekte. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.
Pri medioroch a senioroch je priebeh zaškoľovania primeraný ich aktuálnym znalostiam, taktiež s podporou prideleného tútora. Pracujeme s technológiami ako Angular, Java, .NET, React ale aj vlastnými ako napr. JavaTec.
Sídlo spoločnosti máme v Bratislave v budove Einpark - najzelenšej kancelárskej budove na Slovensku, ktorá vďaka svojim udržateľným princípom získala viacero certifikátov. Naše ďalšie pobočky máme v Prahe, Prievidzi a v Žiline.
Od iných firiem sa líšime hlavne tým, že pojmy rodinná a príjemná atmosféra nie sú pre nás iba prázdne slová, ale je to reálny motivátor našich zamestnancov. Dokazujú to aj naše interné prieskumy spokojnosti, fluktuácia nepresahujúca dvojciferné číslo, stabilné tímy, naši dlhoroční kolegovia a nakoniec aj samotné pravidelné umiestnenie medzi najlepšími zamestnávateľmi. Tento rok nás opäť neminulo ocenenie od Profesie a sme medzi top 10 najzamestnávateľmi na Slovensku v oblasti IT. Naša pobočka v Bratislave nedávno získala ocenenie Office roka 2021 – Zdravá kancelária, pričom k tomuto rozhodnutiu, ako uviedla samotná porota, prispela tiež rodinná atmosféra, ktorú v našich officoch cítili.
Máme prepracovaný benefitný systém, ktorý ponúka množstvo zaujímavých výhod ako napríklad:
• penzijné zabezpečenie/ 3. pilier DDS
• dni dovolenky navyše pre všetkých podľa levelu seniority
• Kafetéria
• príspevok na technologickú vychytávku (na pracovné vybavenie)
• podpora zdravotnej starostlivosti
• finančný príspevok na jazykové vzdelávanie
• pôžička na riešenie bytovej situácie
• referral program
• lifestyle aktivity - ranné cvičenia jogy, zdravý chrbát, webináre a pod.
• oddychové zóny, cyklomiestnosť
• parkovanie, auto na operatívny leasing
• home office (napriek tomu chodí mnoho našich kolegov do práce pretože sa chce stretávať s ostantnými)
• letná a zimná Softecovica, divízovice, detský Mikuláš
• tematické týždne – nanukový, ovocný, zdravý a pod.
• skupinové športové aktivity – maratóny a bežecký klub, florbal, volejbal a ďalšie
Chceš sa o SOFTEC-u dozvedieť viac? Klikni na našu webstránku a pozri si naše aktuálne otvorené pozície: https://www.softec.sk/pracovne-ponuky/
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
E-mail: poslať životopis
ID: 4004525
Posting date: 5.2.2021
2021-02-05
location: Bratislava Position: Account manager, IT konzultant, IT projektový manažér, Projektový manažér Company: SOFTEC
Basic salary component (gross): 1 700 EUR/mesiac