We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažér oddelenia reportingu/controlingu
Sofisol s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 800 - 3 800 EUR/mesiac
2 800 - 3 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie tímu 8 ľudí
- riadenie interného a externého reportingu
- príprava dokladov pre individuálnu a konsolidovanú závierku
- zabezpečovať finančný a skupinový reporting,
- zabezpečovať podklady pre NBS hlásenia a štatistiku
- zodpovednosť za prípravu ad hoc a pravidelných reportov z dát pre interného klienta
- príprava podkladov na výpočet odmeňovania
- automatizáciu a optimalizácia procesov
- zodpovednosť za rozdelenie a plnenie úloh
analýza finančných a produkčných výsledkov (hospodársky výsledok, čerpanie nákladov, produkcia, cash-flow)
- interpretácia a prezentácia výsledkov, argumentácia odporúčaní manažmentu
- zodpovednosť za Solvency II reporting v oblasti kontrolingu a reportingu
participácia na zavádzaní IFRS 17
- definovanie a vytváranie nových nástrojov kontrolingu
- riadenie interného a externého reportingu
- príprava dokladov pre individuálnu a konsolidovanú závierku
- zabezpečovať finančný a skupinový reporting,
- zabezpečovať podklady pre NBS hlásenia a štatistiku
- zodpovednosť za prípravu ad hoc a pravidelných reportov z dát pre interného klienta
- príprava podkladov na výpočet odmeňovania
- automatizáciu a optimalizácia procesov
- zodpovednosť za rozdelenie a plnenie úloh
analýza finančných a produkčných výsledkov (hospodársky výsledok, čerpanie nákladov, produkcia, cash-flow)
- interpretácia a prezentácia výsledkov, argumentácia odporúčaní manažmentu
- zodpovednosť za Solvency II reporting v oblasti kontrolingu a reportingu
participácia na zavádzaní IFRS 17
- definovanie a vytváranie nových nástrojov kontrolingu
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- 5 voľné dni (sick day) nad zákonom stanovený rámec
- home office
- 100% úhrada ceny stravných lístkov
- pružná pracovná doba
- 5 voľné dni (sick day) nad zákonom stanovený rámec
- home office
- 100% úhrada ceny stravných lístkov
- pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Svoje odborné štruktúrované životopisy spolu s motivačným listom zasielajte výhradne e-mailom. Názov pracovnej pozície uveďte v predmete e-mailovej žiadosti.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie súhlasu so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste za účelom spracovania pre potreby výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú do 1 mesiaca od zverejnenia ponuky zlikvidované v zmysle uvedeného zákona.
Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie súhlasu so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste za účelom spracovania pre potreby výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú do 1 mesiaca od zverejnenia ponuky zlikvidované v zmysle uvedeného zákona.
Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na obdobnej pozícií v audite alebo finančnej inštitúcií
- znalosť poisťovníctva a Solvency II výhodou
- znalosť účtovníctva výhodou
- flexibilný
- schopnosť prinášať nové prístupy do zaužívaných procesov
- znalosť poisťovníctva a Solvency II výhodou
- znalosť účtovníctva výhodou
- flexibilný
- schopnosť prinášať nové prístupy do zaužívaných procesov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Moderná personálno-poradenská agentúra, ktorá ponúka sofistikované riešenia pre oblasť riadenia ľudských zdrojov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3968655
Posting date: 16.9.2020
2020-09-16
location: Bratislava Position: Controller, Finančný manažér, Špecialista reportingu, Team leader, Vedúci oddelenia Company: Sofisol s.r.o.
Basic salary component (gross): 2 800 EUR/mesiac