Manažér oddelenia reportingu/controlingu

Sofisol s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 800 - 3 800 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vedenie tímu 8 ľudí
- riadenie interného a externého reportingu
- príprava dokladov pre individuálnu a konsolidovanú závierku
- zabezpečovať finančný a skupinový reporting,
- zabezpečovať podklady pre NBS hlásenia a štatistiku
- zodpovednosť za prípravu ad hoc a pravidelných reportov z dát pre interného klienta
- príprava podkladov na výpočet odmeňovania
- automatizáciu a optimalizácia procesov
- zodpovednosť za rozdelenie a plnenie úloh
analýza finančných a produkčných výsledkov (hospodársky výsledok, čerpanie nákladov, produkcia, cash-flow)
- interpretácia a prezentácia výsledkov, argumentácia odporúčaní manažmentu
- zodpovednosť za Solvency II reporting v oblasti kontrolingu a reportingu
participácia na zavádzaní IFRS 17
- definovanie a vytváranie nových nástrojov kontrolingu

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- 5 voľné dni (sick day) nad zákonom stanovený rámec
- home office
- 100% úhrada ceny stravných lístkov
- pružná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Svoje odborné štruktúrované životopisy spolu s motivačným listom zasielajte výhradne e-mailom. Názov pracovnej pozície uveďte v predmete e-mailovej žiadosti.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie súhlasu so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste za účelom spracovania pre potreby výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú do 1 mesiaca od zverejnenia ponuky zlikvidované v zmysle uvedeného zákona.
Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax na obdobnej pozícií v audite alebo finančnej inštitúcií
- znalosť poisťovníctva a Solvency II výhodou
- znalosť účtovníctva výhodou
- flexibilný
- schopnosť prinášať nové prístupy do zaužívaných procesov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Moderná personálno-poradenská agentúra, ktorá ponúka sofistikované riešenia pre oblasť riadenia ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3968655  Posting date: 16.9.2020  Basic salary component (gross): 2 800 EUR/mesiac