Referent dokumentačných služieb

  • Lokalita
    Vlčie hrdlo, Bratislava
  • Pracovný pomer
    plný úväzok
  • Režim práce
    Denný
  • Mzdové podmienky (brutto)
    950 EUR/mesiac*
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Koho hľadáme?

Hľadáme spoľahlivého kolegu/kolegyňu so zodpovedným prístupom k pracovným povinnostiam, zmyslom pre tímovú prácu, precíznosť a poriadok v dokumentácii, s dobrými organizačnými a komunikačnými schopnosťami, ktorý/á bude zabezpečovať spoľahlivú a klientsky orientovanú službu pre interných zákazníkov našej spoločnosti. Hľadáme niekoho kto má chuť učiť sa nové veci, prispieť k dlhodobému rozvoju a digitalizácii nášho útvaru.

Ako u nás môžete využiť svoje znalosti?
Na pozícii Referent dokumentačných služieb Vašou úlohou bude:

Ako Referent pre podporené činnosti bude vašou úlohou najmä:
  • Vykonávať činnosti súvisiace so správou firemnej dokumentácie v Registratúrnom stredisku Spoločnosti (RS) a Centrálnej príručnej registratúry (CPR), resp. RS iných právnych subjektov (na základe zmluvných vzťahov) - preberanie, ukladanie, kontrola, ochrana, sprístupňovanie, premiestňovanie, preraďovanie, vyraďovanie, aktualizácia lokačných prehľadov, vytváranie evidenčných pomôcok
  • Preberať, kontrolovať a spracúvať registratúrne záznamy do CPR Spoločnosti a iných právnych subjektov a zabezpečovať ich skenovanie (digitalizáciu) do informačného systému.
  • Vykonávať podporu vybraných činností útvaru: dozor nad prevádzky schopnosťou vybraných depotov; príprava podkladov a rutinných analýz na základe požiadaviek vedenia a odborných pracovníkov útvaru; spolupracovať s ostatnými zamestnancami útvaru pri obsluhe vybraných technických a informačných systémov,
  • Vykonávať odbornú administratívnu podporu vedenia IDS: prevádzka útvarového skladu spotrebného materiálu; preberanie a odosielanie poštových zásielok; nahlasovanie porúch prevádzkových zariadení a pod.
  • Vypomáha a v neprítomnosti zastupuje kolegyne pri plnení pracovných úloh na pracovisku Podateľne
  • Vykonávať činnosti komplexnej agendy administratívneho charakteru na danom útvare vyžadujúce špecializovanú odbornosť podľa platných postupov resp. pokynov vedúceho, kontrolovať správnosť údajov, dokumentov a postupov



Čo požadujeme?

  • Min. úplné stredoškolské vzdelanie
  • Výhodou je 2-ročná odborná prax v oblasti archivácie, dokumentačných služieb a registratúry
  • Počítačové zručnosti MS Office na užívateľskej úrovni
  • Príjemné vystupovanie, spoľahlivosť, ústretovosť
  • Schopnosť samostatne riešiť zverené úlohy a hľadať riešenia
  • Dobré komunikačné zručnosti
  • Proaktívny prístup


Výhodou pre uchádzača je:

  • Prax pri zavádzaní a správe elektronickej registratúry
  • Prax v oblasti digitalizácie spisovej a/alebo technickej dokumentácie
  • Porozumenie technickej dokumentácii
  • Prax v práci so SAP
  • Znalosť anglického jazyka na úrovni B2

ID: 4062434  Posting date: 4.11.2021  Basic salary component (gross): 950 EUR/mesiac