We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent dokumentačných služieb
-
Lokalita
Vlčie hrdlo, Bratislava -
Pracovný pomer
plný úväzok -
Režim práce
Denný -
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiac*
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Hľadáme spoľahlivého kolegu/kolegyňu so zodpovedným prístupom k pracovným povinnostiam, zmyslom pre tímovú prácu, precíznosť a poriadok v dokumentácii, s dobrými organizačnými a komunikačnými schopnosťami, ktorý/á bude zabezpečovať spoľahlivú a klientsky orientovanú službu pre interných zákazníkov našej spoločnosti. Hľadáme niekoho kto má chuť učiť sa nové veci, prispieť k dlhodobému rozvoju a digitalizácii nášho útvaru.
Ako u nás môžete využiť svoje znalosti?
Na pozícii Referent dokumentačných služieb Vašou úlohou bude:
Ako Referent pre podporené činnosti bude vašou úlohou najmä:
- Vykonávať činnosti súvisiace so správou firemnej dokumentácie v Registratúrnom stredisku Spoločnosti (RS) a Centrálnej príručnej registratúry (CPR), resp. RS iných právnych subjektov (na základe zmluvných vzťahov) - preberanie, ukladanie, kontrola, ochrana, sprístupňovanie, premiestňovanie, preraďovanie, vyraďovanie, aktualizácia lokačných prehľadov, vytváranie evidenčných pomôcok
- Preberať, kontrolovať a spracúvať registratúrne záznamy do CPR Spoločnosti a iných právnych subjektov a zabezpečovať ich skenovanie (digitalizáciu) do informačného systému.
- Vykonávať podporu vybraných činností útvaru: dozor nad prevádzky schopnosťou vybraných depotov; príprava podkladov a rutinných analýz na základe požiadaviek vedenia a odborných pracovníkov útvaru; spolupracovať s ostatnými zamestnancami útvaru pri obsluhe vybraných technických a informačných systémov,
- Vykonávať odbornú administratívnu podporu vedenia IDS: prevádzka útvarového skladu spotrebného materiálu; preberanie a odosielanie poštových zásielok; nahlasovanie porúch prevádzkových zariadení a pod.
- Vypomáha a v neprítomnosti zastupuje kolegyne pri plnení pracovných úloh na pracovisku Podateľne
- Vykonávať činnosti komplexnej agendy administratívneho charakteru na danom útvare vyžadujúce špecializovanú odbornosť podľa platných postupov resp. pokynov vedúceho, kontrolovať správnosť údajov, dokumentov a postupov
Čo požadujeme?
- Min. úplné stredoškolské vzdelanie
- Výhodou je 2-ročná odborná prax v oblasti archivácie, dokumentačných služieb a registratúry
- Počítačové zručnosti MS Office na užívateľskej úrovni
- Príjemné vystupovanie, spoľahlivosť, ústretovosť
- Schopnosť samostatne riešiť zverené úlohy a hľadať riešenia
- Dobré komunikačné zručnosti
- Proaktívny prístup
Výhodou pre uchádzača je:
- Prax pri zavádzaní a správe elektronickej registratúry
- Prax v oblasti digitalizácie spisovej a/alebo technickej dokumentácie
- Porozumenie technickej dokumentácii
- Prax v práci so SAP
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 4062434
Posting date: 4.11.2021
2021-11-04
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent, Office manager, Sekretárka Company: SLOVNAFT, a.s.
Basic salary component (gross): 950 EUR/mesiac