We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Baví Ťa HR? Poď na brigádu k nám na oddelenie mzdového účtovníctva!
-
Lokalita
Bratislava -
Pracovný pomer
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž -
Režim práce
Denný -
Mzdové podmienky (brutto)
4,5 EUR/hod.*
* (finálna úroveň hodinovej mzdy)
Ľudia sú pre nás na prvom mieste. Spoliehame sa na ich odbornosť, profesionalitu a otvorenú spoluprácu. Priťahujeme talentovaných a ambicióznych ľudí, ktorí chcú prinášať zmenu. Rozvíjame zručnosti a znalosti našich ľudí, čím sa ich snažíme motivovať a nestratiť. Budujeme silné partnerstvá, fungujúce ako rôznorodé tímy, aby sme boli najlepší.
1. Hľadáš dlhodobú a stabilnú brigádu pre jedinečnú spoločnosť, v ktorej sa vieš uplatniť aj po škole?
2. Máš zodpovedný prístup, nebojíš sa komunikácie a práce so systémami?
3. Kopec administratívnej práce a čísla v tebe nevyvolávajú paniku?
4. Máš predstavu o tom, čo má na starosti oddelenie mzdového účtovníctva?
5. A okrem toho máš pozitívny prístup k práci?
5x áno?
Výborne, postupuješ ďalej! Ak ťa zaujíma, čo budeš robiť, tak pokojne pokračuj v čítaní a reaguj, lebo CHCEME práve TEBA!
Tvojimi úlohami bude najmä:
- Budeš administratívna a systémová podpora pre kolegov z útvaru mzdového účtovníctva a personalistiky;
- Priložíš ruku k dielu pri kontrole a spracovaní dochádzkových výkazov zamestnancov;
- Pomôžeš aj pri vytváraní reportov zo systémov (napríklad SAP, ale ak ti to nič nehovorí, veľmi rýchlo sa s ním skamarátiš);
- Starať sa budeš aj o triedenie a zakladanie dokumentov do osobných a mzdových spisov;
- A samozrejme oceníme ak aj ty prispeješ a pomôžeš pri implementácii interných projektov HR útvaru.
Bez čoho sa pri podpore služieb nezaobídeš?
- Bez štatútu študenta VŠ to bohužiaľ nepôjde;
- Určite ti nesmie chýbať znalosť balíčka Microsoft Office a to najmä EXCEL na pokročilej úrovni, no na škodu nebude ani znalosť Word-u a Powerpoint-u;
- Nechceme ťa vodiť za ručičku, preto je dôležitá schopnosť samostatne si organizovať prácu, neboj sa všetko ti vysvetlíme;
- Ideálne je ak sa nezosypeš v prípade, že treba riešiť viaceré úlohy naraz a to v obmedzenom časovom rámci;
- Precíznosť pri riešení pridelených úloh je samozrejmosťou;
- A predpokladáme aj tvoju časovú flexibilitu (maximálne však 20h za týždeň).
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 3870741
Posting date: 14.2.2020
2020-02-14
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist, Mzdový účtovník Company: SLOVNAFT, a.s.
Basic salary component (gross): 4,5 EUR/hod.