Asistent/ Asistentka riaditeľa dcérskej spoločnosti

  • Lokalita
    Bratislava
  • Pracovný pomer
    plný úväzok
  • Režim práce
    Denný
  • Mzdové podmienky (brutto)
    1000 €/mesiac*
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Koho hľadáme?

Hľadáme pre svoju dcérsku spoločnosť MOL GBS Slovakia, s. r. o. nového člena teamu, na útvar Podpory riadenia s miestom výkonu práce: Bratislava, Vlčie hrdlo.

Pre riaditeľa dcérskej spoločnosť SLOVNAFTU, ktorá poskytuje finančné služby (MOL GBS Slovakia, s.r.o. - Group Business Solutions) hľadáme zodpovednú, šikovnú, proaktívnu posilu, pre ktorú neexistujú prekážky a problémy ale len výzvy a to na výkon podporných a administratívnych činností spojených s účinnou podporou manažmentu ale aj zamestnancov GBS.

Ako u nás môžete využiť svoje znalosti?
Na pozícii Asistent/ka riaditeľa dcérskej spoločnosti bude Vašou úlohou:
  • Zabezpečenie plnenia administratívnych úloh vrátane správy dokumentov, formálnej prípravy dokumentov a prezentácií súvisiacich s aktivitami GBS.
  • Spracovávanie prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty, správa registratúry, služobných ciest, vrátane vyúčtovania a ďalších administratívnych úloh spojených s prevádzkou GBS.
  • Práca s internými a externými dokumentami v anglickom jazyku a slovenskom jazyku.
  • Komunikácia s externými a internými partnermi a zhromažďovanie informácií potrebných na prevádzku GBS.
  • Poskytovanie informácií zamestnancom GBS ako aj externým partnerom.
  • Príprava zápisnice zo stretnutí ako aj písomných materiálov.
  • Výkon podporných úloh technickej a administratívnej povahy súvisiacich s prevádzkou GBS.
  • Zaistenie dodávok súvisiacich s kanceláriami, tvorba objednávok v SAP a súvisiacich systémoch so zodpovednosťou za včasné dodávky požadovaných položiek.
  • Komunikácia s transakčným účtovníctvom, pomoc pri inventarizácií a prípravou návrhu školiacich plánov.
  • Výkon ostatných príležitostných úloh, ktoré sú delegované riaditeľom GBS.

Čo očakávame?

  • Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania.
  • Skúsenosť na administratívnej pozícii minimálne 2 roky.
  • Znalosť MS Office, MOS.
  • Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni slovom aj písmom (min. B2).
  • Vodičský preukaz skupiny B.
  • Ochota cestovať.
ID: 3669711  Posting date: 17.6.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 1000 €/mesiac