We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ Asistentka riaditeľa dcérskej spoločnosti
-
Lokalita
Bratislava -
Pracovný pomer
plný úväzok -
Režim práce
Denný -
Mzdové podmienky (brutto)
1000 €/mesiac*
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Hľadáme pre svoju dcérsku spoločnosť MOL GBS Slovakia, s. r. o. nového člena teamu, na útvar Podpory riadenia s miestom výkonu práce: Bratislava, Vlčie hrdlo.
Pre riaditeľa dcérskej spoločnosť SLOVNAFTU, ktorá poskytuje finančné služby (MOL GBS Slovakia, s.r.o. - Group Business Solutions) hľadáme zodpovednú, šikovnú, proaktívnu posilu, pre ktorú neexistujú prekážky a problémy ale len výzvy a to na výkon podporných a administratívnych činností spojených s účinnou podporou manažmentu ale aj zamestnancov GBS.
Ako u nás môžete využiť svoje znalosti?
Na pozícii Asistent/ka riaditeľa dcérskej spoločnosti bude Vašou úlohou:
- Zabezpečenie plnenia administratívnych úloh vrátane správy dokumentov, formálnej prípravy dokumentov a prezentácií súvisiacich s aktivitami GBS.
- Spracovávanie prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty, správa registratúry, služobných ciest, vrátane vyúčtovania a ďalších administratívnych úloh spojených s prevádzkou GBS.
- Práca s internými a externými dokumentami v anglickom jazyku a slovenskom jazyku.
- Komunikácia s externými a internými partnermi a zhromažďovanie informácií potrebných na prevádzku GBS.
- Poskytovanie informácií zamestnancom GBS ako aj externým partnerom.
- Príprava zápisnice zo stretnutí ako aj písomných materiálov.
- Výkon podporných úloh technickej a administratívnej povahy súvisiacich s prevádzkou GBS.
- Zaistenie dodávok súvisiacich s kanceláriami, tvorba objednávok v SAP a súvisiacich systémoch so zodpovednosťou za včasné dodávky požadovaných položiek.
- Komunikácia s transakčným účtovníctvom, pomoc pri inventarizácií a prípravou návrhu školiacich plánov.
- Výkon ostatných príležitostných úloh, ktoré sú delegované riaditeľom GBS.
Čo očakávame?
- Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania.
- Skúsenosť na administratívnej pozícii minimálne 2 roky.
- Znalosť MS Office, MOS.
- Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni slovom aj písmom (min. B2).
- Vodičský preukaz skupiny B.
- Ochota cestovať.
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 3669711
Posting date: 17.6.2019
2019-06-17
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: SLOVNAFT, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1000 €/mesiac