We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka / Asistent Generálneho riaditeľa
-
Lokalita
Bratislava -
Pracovný pomer
plný úväzok -
Mzdové podmienky (brutto)
Bude upresnené*
Výkon podporných, administratívnych ako aj odborných činností spojených s účinnou podporou
Generálneho riaditeľa, Výkonného generálneho riaditeľa a Riaditeľky útvaru Podnikového centra.
Zodpovednosti / Úlohy:
- Organizuje pracovné stretnutia v súlade s potrebami GR, Výkonného GR a Riaditeľky Podnikového centra. Zabezpečuje služobné cesty vrátane ich vyúčtovania. Manažuje a aktualizuje časový harmonogramu GR, Výkonného GR a Riaditeľky podnikového centra.
- Organizačne zabezpečuje chod pracovných stretnutí a väčších meetingov v rámci aj mimo priestorov firmy vrátane spoluorganizácie eventov. Predstavuje dôležitý komunikačný kanál útvaru smerom navonok, inštrukcie, požiadavky vedúcich komunikuje smerom k rôznym osobám a organizáciám. Zároveň poskytuje informácie ďalším vedúcim a získava od nich informácie, ktoré potrebujú jeho nadriadení. Sleduje plnenie odkomunikovaných úloh.
- Vykonáva podporné činnosti technického a administratívneho charakteru spojené s chodom útvaru/útvarov. Zabezpečuje materiálne vybavenie útvarov, zadáva objednávky, plne zodpovedá za materiálno-technické zabezpečenie, fungovanie zverených útvarov.
- Registruje, triedi prijaté a odoslané dokumenty, faktúry, vedie o nich priebežné záznamy a archivuje. Zodpovedá za formálnu správu dokumentov predkladaných manažmentu spoločnosti, nadriadeným.
- Zhromažďuje, vyhľadáva informácie z rôznych externých a interných zdrojov za účelom podpory vedúcich zamestnancov. Pripravuje podklady odborného charakteru, v prípade potreby prekladá (angličtina, maďarčina, slovenčina). Pripravuje podklady pre porady vedenia, vyhotovuje zápisy z porád. Spracováva jednoduchšie analýzy, podklady za účelom podpory rozhodnutí nadriadených.
- Spolupodieľa sa na plánovaní a riadení čerpania rozpočtov predstavenstva, dozornej rady, GR, výkonného GR a útvaru podnikové centrum. Pravidelne vyhodnocuje čerpanie, navrhuje potrebné opatrenia, pripravuje forecasty.
Požiadavky:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie (preferovane ekonomického smeru),
- minimálne 2 až 3 roky praxe na podobnej pozícii, vo veľkej spoločnosti,
- výborná znalosť anglického jazyka slovom aj písmom,
- výborná znalosť maďarského jazyka slovom i písmom,
- výborná znalosť MS Office (Word, Power Point, Excel).
Iné požadované zručnosti:
- samostatnosť, proaktivita, precíznosť, zodpovedný prístup,
- komunikatívnosť, vynikajúce vyjadrovacie schopnosti,
- dôveryhodnosť, lojalita,
- vysoké pracovné nasadenie, pracovná i časová flexibilita,
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 3182837
Posting date: 8.9.2017
2017-09-08
location: Bratislava Position: Asistent, Sekretárka Company: SLOVNAFT, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: Bude upresnené