We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Team Leader Klientskeho centra SPP
Miesto výkonu práce:
Bratislava
Platové podmienky:
1 400 EUR/mesiac+ 25% variabilná zložka mzdy, provízie za predaj a ďalšie zaujímavé benefity. Možnosť úpravy základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po roku. Priemerný zárobok môže byť až 1.700 EUR.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: 01.06.2020
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.
Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?
Nájdi si nové zamestnanie ešte dnes. Do nášho nového klientskeho centra hľadáme motivátora, inovátora a prirodzeného lídra, ktorý si vie vybudovať dôveru tímu aj našich zákazníkov.
Baví Ťa práca s ľuďmi, si talent v komunikácii? Vieš si nájsť cestu k zákazníkovi a odporučiť mu pre neho najvhodnejší produkt? Viedol si tím ľudí a si dobrý v predaji? Pridaj sa k novovytváranému tímu, ktorý bude pracovať v najmodernejších priestoroch.
Rád organizuješ, riešiš zložitejšie situácie, máš rád rôznorodú prácu? Nemáš rád stereotyp? Vďaka práci pri riešení problémov zákazníkov a organizovaní práce nášho nového klientskeho centra ho nebudeš pociťovať.
Sme otvorení inováciám a prinesieme zákazníkom nové služby, produkty aj nové trendy v komunikácii so zákazníkom a ty budeš ich súčasťou.
Čo budeš u nás robiť?
Budeš koordinovať aktivity klientskeho centra, koučovať, organizovať, kontrolovať a plánovať prácu členov tímu.
Budeš uzatvárať zmluvy, predávať produkty a poskytovať informácie o aktuálnej ponuke a kampaniach SPP.
Naučíš ľudí ako šetriť energie, pomôžeš im s prepisom pri sťahovaní, poradíš im s platbami a faktúrami a vyriešiš rôzne zložitejšie požiadavky, prípadne aj sťažnosti.
Občas si vypočuješ životné príbehy ľudí a budeš mať možnosť trénovať si svoje komunikačné zručnosti v rôznych situáciách.
Využi príležitosť na sebe pracovať a zároveň odovzdávať skúsenosti tvojmu novému tímu – buď ich vzorom.
Baví Ťa práca s ľuďmi, si talent v komunikácii? Vieš si nájsť cestu k zákazníkovi a odporučiť mu pre neho najvhodnejší produkt? Viedol si tím ľudí a si dobrý v predaji? Pridaj sa k novovytváranému tímu, ktorý bude pracovať v najmodernejších priestoroch.
Rád organizuješ, riešiš zložitejšie situácie, máš rád rôznorodú prácu? Nemáš rád stereotyp? Vďaka práci pri riešení problémov zákazníkov a organizovaní práce nášho nového klientskeho centra ho nebudeš pociťovať.
Sme otvorení inováciám a prinesieme zákazníkom nové služby, produkty aj nové trendy v komunikácii so zákazníkom a ty budeš ich súčasťou.
Čo budeš u nás robiť?
Budeš koordinovať aktivity klientskeho centra, koučovať, organizovať, kontrolovať a plánovať prácu členov tímu.
Budeš uzatvárať zmluvy, predávať produkty a poskytovať informácie o aktuálnej ponuke a kampaniach SPP.
Naučíš ľudí ako šetriť energie, pomôžeš im s prepisom pri sťahovaní, poradíš im s platbami a faktúrami a vyriešiš rôzne zložitejšie požiadavky, prípadne aj sťažnosti.
Občas si vypočuješ životné príbehy ľudí a budeš mať možnosť trénovať si svoje komunikačné zručnosti v rôznych situáciách.
Využi príležitosť na sebe pracovať a zároveň odovzdávať skúsenosti tvojmu novému tímu – buď ich vzorom.
Čo požadujeme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Požadovaná prax
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v riadení ľudí v retail-e, napr. v pobočke banky.
Za každých okolností máš pozitívny prístup k práci.
Máš skúsenosti s vedením tímu a práca v tíme ti nie je cudzia.
Vieš dobre komunikovať s ľuďmi a počúvaš potreby zákazníkov.
Baví ťa riešiť problémy zákazníkov a pomáhať ľuďom.
Si flexibilný v rámci pracovného času, miesta alebo typu práce.
Ovládanie anglického jazyka výhodou.
Ďalšie IT zručnosti:
Práca v programe SAP výhodou.
Za každých okolností máš pozitívny prístup k práci.
Máš skúsenosti s vedením tímu a práca v tíme ti nie je cudzia.
Vieš dobre komunikovať s ľuďmi a počúvaš potreby zákazníkov.
Baví ťa riešiť problémy zákazníkov a pomáhať ľuďom.
Si flexibilný v rámci pracovného času, miesta alebo typu práce.
Ovládanie anglického jazyka výhodou.
Ďalšie IT zručnosti:
Práca v programe SAP výhodou.
Čo ponúkame
Kafetériu benefitov (finančný príspevok na zdravotnú starostlivosť, kultúru, šport, regeneráciu pracovnej sily a pod.).
3 dni dovolenky navyše.
Parkovacie miesto v nákupnom centre.
Stravovacie poukážky v hodnote 5,10 EUR (príspevok je 55% z tejto hodnoty) + príspevok zo sociálneho fondu vo výške 0,60 eur na každú stravovaciu poukážku.
Získanie nových vedomostí a zručností.
Odborný rast a vzdelávanie v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku a množstvo iných výhod a benefitov.
Viac sa dočítaš v našom profile.
3 dni dovolenky navyše.
Parkovacie miesto v nákupnom centre.
Stravovacie poukážky v hodnote 5,10 EUR (príspevok je 55% z tejto hodnoty) + príspevok zo sociálneho fondu vo výške 0,60 eur na každú stravovaciu poukážku.
Získanie nových vedomostí a zručností.
Odborný rast a vzdelávanie v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku a množstvo iných výhod a benefitov.
Viac sa dočítaš v našom profile.
Ďalšie informácie
Pracovať budeš na pracovné zmeny v čase medzi 9,00 a 21,00 hod.
Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
1 nadriadený
15 kolegov
15 kolegov
ID: 3913549
Posting date: 19.5.2020
2020-05-19
location: Bratislava Position: Klientský pracovník, Supervízor call centra, Team leader Company: SPP
Basic salary component (gross): 1 400 EUR/mesiac