Výkonný asistent/-ka generálneho riaditeľa

Hľadáme mladého ambiciózneho človeka na pozíciu výkonného asistenta/asistentky, ktorý/á bude zodpovedať za organizáciu agendy generálneho riaditeľa a zabezpečí plynulý chod kancelárie GR našej spoločnosti.

• time management, koordinácia a spravovanie komplexného kalendára GR
• príprava materiálov a organizácia zasadaní orgánov spoločnosti, vedenie agendy stretnutí, organizovanie a príprava meetingov manažmentu, obchodných rokovaní, príprava materiálov na stretnutia,
• vedenie pracovnej agendy generálneho riaditeľa, jeho zastupovanie na stanovených rokovaniach,
• denná komunikácia v anglickom jazyku, preklady a tlmočenie zo slovenského do anglického jazyka ,
• účasť na zasadnutiach a spracovávanie záznamov /v anglickom a slovenskom jazyku,
• operatívne úlohy na základe požiadavky generálneho riaditeľa spoločnosti, príprava projektov a strategických dokumentov, pravidelný reporting a komunikácia s manažmentom spoločnosti v slovenskom aj anglickom jazyku,
• následná kontrola dodržiavania termínov, plnenia úloh, uznesení a cieľov,
• zabezpečenie komunikácie a odovzdávanie informácií na úrovni executive manažmentu a členov štatutárnych orgánov spoločnosti ,
• komunikácia s partnermi, klientmi, štátnymi orgánmi, dodávateľmi a kolegami v súvislosti s otvorenými otázkami,
• administratívna podpora v rámci riadenia kancelárie,
• ďalšie práce podľa pokynu nadriadeného pracovníka súvisiace s druhom práce a pracovnou pozíciou.

Informácie o pozícii

Iné výhody

  • zaujímavá práca v stabilnej a perspektívnej medzinárodnej spoločnosti
  • práca v atraktívnom prostredí Kúpeľného ostrova,
  • sme seriózna spoločnosť, ktorá ponúka príjemné pracovné prostredie a férové pracovné podmienky,
  • možnosť ďalšieho odborného vzdelávania a kariérneho postupu,
  • zaujímavý sociálny program - množstvo finančných a nefinančných benefitov (výmenné rekreácie tuzemské a zahraničné, zľavnené ceny liečebných procedúr,...)
  • možnosť služobného ubytovania,
  • nástupný plat od 1200 € mesačne brutto , v závislosti od skúseností uchádzača.

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitný odbor

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Expert (C2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax 3 -5 rokov na podobnej pozícii,
  • skúsenosť v hotelovom prostredí, cestovnom ruchu,
prípadná zahraničná pracovná skúsenosť v rámci
Európy výhodou,
  • diskrétnosť a lojalita,
  • iniciatívnosť ,
  • schopnosť prevziať zodpovednosť ,
  • efektívna komunikácia ,
  • flexibilita,
  • kreatívne riešenie problémov,
  • charizma a pozitívna životná filozofia,
  • reprezentatívne vystupovanie.

Informácie o výberovom konaní

Vaše žiadosti a životopisy zasielajte na uvedené kontaktné adresy.
Zasielajte súhlas s evidovaním a spracovaním Vašich osobných údajov pre potreby výberového konania.
Životopis posielajte v anglickom a slovenskom jazyku.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom o prácu, ale spoločnosť si vyhradzuje právo osloviť iba vybratých uchádzačov.
POŠLI PONUKU
ID: 3639669  Posting date: 7.6.2021  Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac