We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent podpory predaja (middle officer)
Slovenská záručná a rozvojová banka, a. s.
Miesto práce
Framborská 19, Žilina
Framborská 19, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.1.2022
1.1.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacZákladná mzda od 1000,- Eur/mes. v závislosti od skúseností uchádzača. Okrem základnej mzdy poskytujeme 13. plat, plus pohyblivá zložka mzdy - hmotná zainteresovanosť, vyplácaná kvartálne v závislosti od výsledkov
1 000 EUR/mesiacZákladná mzda od 1000,- Eur/mes. v závislosti od skúseností uchádzača. Okrem základnej mzdy poskytujeme 13. plat, plus pohyblivá zložka mzdy - hmotná zainteresovanosť, vyplácaná kvartálne v závislosti od výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Spracovávanie administratívnych činností týkajúcich sa prijatých žiadostí od klientov
• Sprocesovanie prípravy úverovej zmluvnej dokumentácie a následných činností s tým spojených
• Príprava a spracovanie štandardnej zmluvnej dokumentácie pre pasívne produkty
• Zmena údajov v klientskej dokumentácii a správa klientskych účtov
• Komunikácia (telefonická, mailová, písomná) s klientmi, obchodnými partnermi a inými internými oddeleniami v rozsahu zverených úloh od FP a RRZ
• Archivovanie dokumentácie v súlade s platnými nariadeniami zamestnávateľa
• Evidencia pošty, preberanie a odosielanie zásielok, zabezpečenie potrebnej dokumentácie ku poštovej a mailovej komunikácií
• Administratívna podpora firemným poradcom, vykonávanie asistenčných prác pre podporu regionálneho zastúpenia
• Vypracovanie internej dokumentácie pre zadanie i pre zmenu obchodu v príslušných systémoch spoločnosti
• Ovládanie interných predpisov, všeobecných obchodných podmienok a obchodných podmienok pre jednotlivé bankové produkty, podieľanie sa na pripomienkovaní vnútrobankových predpisov
• Príprava a spracovanie pravidelnej inventarizácie regionálneho zastúpenia, vedenie príslušných evidencií na RZ
• Účasť na interných projektoch v rámci banky a testovanie navrhovaných úprav v systémoch banky
• Podieľanie sa na tvorbe nových procesov a ich optimalizácie
• Sprocesovanie prípravy úverovej zmluvnej dokumentácie a následných činností s tým spojených
• Príprava a spracovanie štandardnej zmluvnej dokumentácie pre pasívne produkty
• Zmena údajov v klientskej dokumentácii a správa klientskych účtov
• Komunikácia (telefonická, mailová, písomná) s klientmi, obchodnými partnermi a inými internými oddeleniami v rozsahu zverených úloh od FP a RRZ
• Archivovanie dokumentácie v súlade s platnými nariadeniami zamestnávateľa
• Evidencia pošty, preberanie a odosielanie zásielok, zabezpečenie potrebnej dokumentácie ku poštovej a mailovej komunikácií
• Administratívna podpora firemným poradcom, vykonávanie asistenčných prác pre podporu regionálneho zastúpenia
• Vypracovanie internej dokumentácie pre zadanie i pre zmenu obchodu v príslušných systémoch spoločnosti
• Ovládanie interných predpisov, všeobecných obchodných podmienok a obchodných podmienok pre jednotlivé bankové produkty, podieľanie sa na pripomienkovaní vnútrobankových predpisov
• Príprava a spracovanie pravidelnej inventarizácie regionálneho zastúpenia, vedenie príslušných evidencií na RZ
• Účasť na interných projektoch v rámci banky a testovanie navrhovaných úprav v systémoch banky
• Podieľanie sa na tvorbe nových procesov a ich optimalizácie
Zamestnanecké výhody, benefity
- týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
- pružný pracovný čas,
- príspevok na dopravu,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- MultiSport karta,
- stravné lístky hradené v plnej výške zamestnávateľom
- pružný pracovný čas,
- príspevok na dopravu,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- MultiSport karta,
- stravné lístky hradené v plnej výške zamestnávateľom
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o pracovnú pozíciu, zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku a súhlas na spracovanie osobných údajov na adresu: [email protected].
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- bezúhonnosť,
- samostatnosť,
- práca v tíme,
- chuť učiť sa a rozvíjať
- samostatnosť,
- práca v tíme,
- chuť učiť sa a rozvíjať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenská záručná a rozvojová banka podporuje podnikanie na Slovensku v súlade s hospodárskou politikou štátu. Zameriava sa predovšetkým na rozvoj malého a stredného podnikania, poľnohospodárskych subjektov, ale aj na financovanie miest a obcí a obnovu bytových domov.
Vo svojej strednodobej vízii chce banka neustále pomáhať pri rozvoji malého a stredného podnikania formou úverov a záruk.
Vo svojej strednodobej vízii chce banka neustále pomáhať pri rozvoji malého a stredného podnikania formou úverov a záruk.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4188824
Posting date: 22.10.2021
2021-10-22
location: Žilina Position: Administratívny pracovník, referent Company: Slovenská záručná a rozvojová banka, a. s.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac