Tímlíder Klientskeho centra v Nitre

Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.

Pracovná náplň:

Ako sa u nás môžete realizovať

Pohybuješ sa v rámci klientského centra už niekoľko rokov? Zažil si si rozmanité zážitky a už len máloktorá situácia ťa vie prekvapiť? Fascinuje ťa bankové prostredie, kde by si bol súčasťou nie len prevádzkovej roviny, ale i projektovej? Staň sa súčasťou v našom kolektíve Klientského centra a ukáž, že #mamnato byť výnimočný tímlíder

Ako sa u nás môžete realizovať
  • starostlivosť o tím
  • nastavovanie, sledovanie a vyhodnocovanie plnenia stanovených cieľov
  • individuálna spolupráca s jednotlivými členmi tímu, identifikácia na čom by bolo potrebné zapracovať a následne osobitný prístup k rozvoju
  • poskytovanie spätnej väzby, analýzy a hodnotenia hovorov
  • motivovanie poradcov/agentov
  • byť zodpovedný a kompetentný za pridelenú kampaň, starostlivosť o danú kampaň na úrovni produktového manažéra
  • analýza kampane, hľadanie riešení a komunikácia s rôznymi oddeleniami v rámci banky
  • reportovanie kampaní

V tíme ťa radi uvítame

V tíme určite uvítame, ak budete mať:
  • skúsenosti z klientskeho centra/ call centra
  • skúsenosti z bankového prostredia/ výhodou
  • nadšenie pre vedenie tímu, hľadanie riešení a podpory spolupráce
  • schopnosť aktívne počúvať svojich kolegov

Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa

  • zamestnanci nás vnímajú ako Top zamestnávateľa
  • 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
  • flexibilný pracovný čas
  • 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
  • možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
  • benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
  • sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
  • a mnoho iných



Retail/regiony

  • zamestnanci nás vnímajú ako Top zamestnávateľa
  • atraktívny model odmeňovania, možnosť kariérneho posunu
  • 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
  • 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
  • možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
  • sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
  • a mnoho iných

A čo ďalej

Našli ste sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.



Kontaktné údaje:

Import Offers Teamio
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, Slovensko

www.slsp.sk



ID: 3618733  Posting date: 11.3.2019  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: 1100 EUR/mesiac