We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Tímlíder Klientskeho centra v Nitre
Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
Ako sa u nás môžete realizovať
Pohybuješ sa v rámci klientského centra už niekoľko rokov? Zažil si si rozmanité zážitky a už len máloktorá situácia ťa vie prekvapiť? Fascinuje ťa bankové prostredie, kde by si bol súčasťou nie len prevádzkovej roviny, ale i projektovej? Staň sa súčasťou v našom kolektíve Klientského centra a ukáž, že #mamnato byť výnimočný tímlíder
Ako sa u nás môžete realizovať
- starostlivosť o tím
- nastavovanie, sledovanie a vyhodnocovanie plnenia stanovených cieľov
- individuálna spolupráca s jednotlivými členmi tímu, identifikácia na čom by bolo potrebné zapracovať a následne osobitný prístup k rozvoju
- poskytovanie spätnej väzby, analýzy a hodnotenia hovorov
- motivovanie poradcov/agentov
- byť zodpovedný a kompetentný za pridelenú kampaň, starostlivosť o danú kampaň na úrovni produktového manažéra
- analýza kampane, hľadanie riešení a komunikácia s rôznymi oddeleniami v rámci banky
- reportovanie kampaní
V tíme ťa radi uvítame
V tíme určite uvítame, ak budete mať:
- skúsenosti z klientskeho centra/ call centra
- skúsenosti z bankového prostredia/ výhodou
- nadšenie pre vedenie tímu, hľadanie riešení a podpory spolupráce
- schopnosť aktívne počúvať svojich kolegov
Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa
- zamestnanci nás vnímajú ako Top zamestnávateľa
- 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
- flexibilný pracovný čas
- 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
- možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
- benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
- sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
- a mnoho iných
Retail/regiony
- zamestnanci nás vnímajú ako Top zamestnávateľa
- atraktívny model odmeňovania, možnosť kariérneho posunu
- 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
- 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
- možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
- sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
- a mnoho iných
A čo ďalej
Našli ste sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.
Kontaktné údaje:
Import Offers Teamio
www.slsp.sk
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, Slovenskowww.slsp.sk
ID: 3618733
Posting date: 11.3.2019
2019-03-11
location: okres Nitra Position: Klientský pracovník, Team leader Company: Slovenská sporiteľňa, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1100 EUR/mesiac