Špecialista pre „customer experience“ - zástup počas MD/RD

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.

Pracovná náplň:

Ako sa u nás môžete realizovať

Na naše oddelenie Klientskej skúsenosti hľadáme proklientsky orientovaného, trpezlivého kolegu/kolegyňu so systematickým prístupom, ktorý/á bude aktívne spolupracovať na aktivitách zlepšujúcich klientsku skúsenosť a vytrvalo iniciovať zmeny zvyšujúce spokojnosť našich klientov.

Ako bude vaša realizácia u nás vyzerať:
  • pravidelné získavanie „insightov“ o klientoch, klientskom správaní a klientskej skúsenosti (z prieskumov, interných dát o klientoch, podnetov a sťažností klientov...), analýza silných a slabých miest
  • navrhovanie reportingu klientskej skúsenosti, pravidelné a ad-hoc spracovávanie dát a prezentácií
  • iniciovanie zmien pre riešenie slabých miest, príprava vhodnej argumentácie a participácia na riešení (v spolupráci s kolegami z rôznych útvarov), poskytovanie stanovísk k predkladaným návrhom za oblasť CX
  • udržiavanie klientskej perspektívy v pracovných tímoch s cieľom zabezpečiť pozitívnu klientsku skúsenosť pozdĺž celej klientskej cesty a v každom bode interakcie klienta s bankou
  • riešenie príčin sťažností klientov, odpovedanie na ich podnety

Do tímu hľadáme kolegu, ktorý má:

  • vysokoškolské vzdelanie
  • MS Excel, Powerpoint – aktívna znalosť; znalosť iných nástrojov na spracovanie dát výhodou
  • anglický jazyk – aktívna znalosť slovom i písmom
  • skúsenosti vo finančnom sektore, segmentovom, produktovom alebo procesnom manažmente výhodou

a po osobnostnej stránke u vás oceníme:
  • zmysel pre detail a systematickosť
  • zvedavosť – záujem o nové trendy v oblasti „customer experience“
  • iniciatívnosť, „drive“ a vytrvalosť

Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa

  • zamestnanci nás vnímajú Top zamestnávateľa a trh ako Banku roka
  • sme tím, ktorý má svoje hodnoty, cíti, vidí a počuje
  • 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
  • flexibilný pracovný čas
  • 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
  • možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
  • benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
  • sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
  • a mnoho iných

A čo ďalej

Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.



Kontaktné údaje:

Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, Slovensko

www.slsp.sk



ID: 3262986  Posting date: 7.12.2017  The job comes from another website or source.