We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista pre „customer experience“ - zástup počas MD/RD
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
Ako sa u nás môžete realizovať
Na naše oddelenie Klientskej skúsenosti hľadáme proklientsky orientovaného, trpezlivého kolegu/kolegyňu so systematickým prístupom, ktorý/á bude aktívne spolupracovať na aktivitách zlepšujúcich klientsku skúsenosť a vytrvalo iniciovať zmeny zvyšujúce spokojnosť našich klientov.
Ako bude vaša realizácia u nás vyzerať:
- pravidelné získavanie „insightov“ o klientoch, klientskom správaní a klientskej skúsenosti (z prieskumov, interných dát o klientoch, podnetov a sťažností klientov...), analýza silných a slabých miest
- navrhovanie reportingu klientskej skúsenosti, pravidelné a ad-hoc spracovávanie dát a prezentácií
- iniciovanie zmien pre riešenie slabých miest, príprava vhodnej argumentácie a participácia na riešení (v spolupráci s kolegami z rôznych útvarov), poskytovanie stanovísk k predkladaným návrhom za oblasť CX
- udržiavanie klientskej perspektívy v pracovných tímoch s cieľom zabezpečiť pozitívnu klientsku skúsenosť pozdĺž celej klientskej cesty a v každom bode interakcie klienta s bankou
- riešenie príčin sťažností klientov, odpovedanie na ich podnety
Do tímu hľadáme kolegu, ktorý má:
- vysokoškolské vzdelanie
- MS Excel, Powerpoint – aktívna znalosť; znalosť iných nástrojov na spracovanie dát výhodou
- anglický jazyk – aktívna znalosť slovom i písmom
- skúsenosti vo finančnom sektore, segmentovom, produktovom alebo procesnom manažmente výhodou
a po osobnostnej stránke u vás oceníme:
- zmysel pre detail a systematickosť
- zvedavosť – záujem o nové trendy v oblasti „customer experience“
- iniciatívnosť, „drive“ a vytrvalosť
Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa
- zamestnanci nás vnímajú Top zamestnávateľa a trh ako Banku roka
- sme tím, ktorý má svoje hodnoty, cíti, vidí a počuje
- 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
- flexibilný pracovný čas
- 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
- možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
- benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
- sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
- a mnoho iných
A čo ďalej
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.
Kontaktné údaje:
ID: 3262986
Posting date: 7.12.2017
2017-12-07
location: Bratislava Position: Finančný poradca, Špecialista finančných trhov, Špecialista podpory zákazníkov Company: Slovenská sporiteľňa, a.s.
The job comes from another website or source.