Apply without a CV

Pracovník administratívy a podpory predaja

GREENVOLT SK s.r.o.

Miesto práce
Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
1.1.2020
Mzdové podmienky (brutto)
500 - 600 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Budete pracovať ako administratívny pracovník podpory predaja a našich obchodných zástupcov. Hlavnou náplňou práce bude na dennej báze krátke telefonické kontaktovanie klientov a zisťovanie ich spokojnosti, spracovávanie a kontrola uzavretých klientských zmlúv, nahrávanie a skenovanie do systému Podio, denná pošta. Starostlivosť o vozový park (objednávanie servisu vozidiel, knihy jázd).

Zamestnanecké výhody, benefity

Flexibilná pracovná doba, samostatnosť a vlastné rozhodovanie, práca v centre Zvolena.

Informácie o výberovom konaní

Zaškolenie zamestnanca plne v réžii našej spoločnosti a to spoluprácou so skúseným pracovníkom back-office.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administratíva, podpora obchodu

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Spoľahlivosť, Precíznosť, Analytické myslenie, Samostatnosť v rozhodovaní, schopnosť riešiť a organizovať seba aj druhých.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úspešná obchodná a poradenská spoločnosť poskytujúca svoje služby a servis pre tisíce spokojných klientov v rámci celého Slovenska.
ID: 3737957  Posting date: 26.11.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 500 - 600 EUR/mesiac