We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúci Malkie a Cézar reštaurácie
SLOVAKIA RING AGENCY, s. r. o.
Miesto práce
Orechová Potôň
Orechová Potôň
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.03.2020
01.03.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Plánovanie potreby personálu, zodpovednosť za dodržovanie právnych nariadení a schvaľovanie prehľadu služieb personálu v súlade s právnymi predpismi
• Organizácia a zabezpečenie všetkých administratívnych úloh v spolupráci so šéfkuchárom, vedúcim housekeepingu, hotelovým a F&B managerom
• Optimalizácia, školení, audit a rozvoj F&B
• Monitoring a optimalizácia dodávok
• Správa produkčných systémov a terminálov
• Kontrola a riadenie nákladov a porovnávanie s rozpočtom
• Audit vyúčtovania a denné uzávierky účtov
• Pravidelné informovanie hotelového managera prípadne F&B managera o akýchkoľvek rozdieloch, problémoch zamestnancov alebo sťažnostiach hostí
• Pravidelné kontrolovanie rozpisov služieb personálu v súlade s dodávkami a predpokladanou návštevnosťou strediska
• Pravidelné plánovanie operatívnych meetingů vrátane kontroly splnených úloh
• Individuálne tréningy zamestnancov
• Hlásenie akýchkoľvek technických problémov Technickému oddeleniu a po dokončení oprav skontrolovať prácu / opravy údržby
• Zodpovednosť za disciplínu a hygienu zamestnancov
• Kontrola zázemia na všetkých lokáciách chaty z hľadiska dodržiavania zásad čistoty, hygieny
• Zabezpečenie dennej prevádzky – objednávanie jedál, plánovanie personálu, denná uzávierka, pravidelné inventúry, kontrola a koordinácia upratovania spätná záverečná kontrola prevádzky, priama komunikácia s hotelom a spolupráca pri obsadzovaní izieb v Malkia parku,
• Organizácia a zabezpečenie všetkých administratívnych úloh v spolupráci so šéfkuchárom, vedúcim housekeepingu, hotelovým a F&B managerom
• Optimalizácia, školení, audit a rozvoj F&B
• Monitoring a optimalizácia dodávok
• Správa produkčných systémov a terminálov
• Kontrola a riadenie nákladov a porovnávanie s rozpočtom
• Audit vyúčtovania a denné uzávierky účtov
• Pravidelné informovanie hotelového managera prípadne F&B managera o akýchkoľvek rozdieloch, problémoch zamestnancov alebo sťažnostiach hostí
• Pravidelné kontrolovanie rozpisov služieb personálu v súlade s dodávkami a predpokladanou návštevnosťou strediska
• Pravidelné plánovanie operatívnych meetingů vrátane kontroly splnených úloh
• Individuálne tréningy zamestnancov
• Hlásenie akýchkoľvek technických problémov Technickému oddeleniu a po dokončení oprav skontrolovať prácu / opravy údržby
• Zodpovednosť za disciplínu a hygienu zamestnancov
• Kontrola zázemia na všetkých lokáciách chaty z hľadiska dodržiavania zásad čistoty, hygieny
• Zabezpečenie dennej prevádzky – objednávanie jedál, plánovanie personálu, denná uzávierka, pravidelné inventúry, kontrola a koordinácia upratovania spätná záverečná kontrola prevádzky, priama komunikácia s hotelom a spolupráca pri obsadzovaní izieb v Malkia parku,
Informácie o výberovom konaní
Pracovný čas od 08:00 - 19:00
Ide o sezónnu prácu formou brigády od
01.03.2020-31.10.2020 v rozsahu od 3 - 6 dní týždenne. Presný harmonogram pracovného času a počtu dní bude upresnený na pohovore.
Ide o sezónnu prácu formou brigády od
01.03.2020-31.10.2020 v rozsahu od 3 - 6 dní týždenne. Presný harmonogram pracovného času a počtu dní bude upresnený na pohovore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Stredné odborné vzdelanie v odbore gastronomické služby /ŠP/
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Dodržovanie pracovnej doby (včasné príchody na pracovisko)
• Evidencia dochádzky
• Lojalita a diskrétnosť
• Optimalizovať priebeh práce vedenie ku zvýšeniu produktivity
• Priateľský, korektní a ústretový prístup k hosťom kolegom a spolupracovníkom
• Správne a profesionálne zachádzanie s vyškerím vybavením a materiálom
• Zamestnanec zná a dodržuje pravidla týkajúce sa šatňových skriniek, fajčenia
• Zamestnanec musí okamžite informovať svojho nadriadeného v prípade dôležitých incidentov alebo udalostí
• Zamestnanec zabezpečí hladkú každodennú prevádzku počas svojej dovolenky tým, že zabezpečí náhradu po celú dobu
• Predávať a poskytovať informácie tretím osobám nie je možné
• Zamestnanec musí poznať správne postupy, ktorými je nutné sa riadiť v prípade zvláštnych udalostí (napr. požiar, krádež, nehoda) a musí jednať podľa nich
• Zúčastniť sa všetkých plánovaných schôdzí a školení
• Ako reprezentant spoločnosti, sa nesmie zamestnanec chovať akýmkoľvek spôsobom, ktorý by mohol poškodiť alebo pošpiniť povesť spoločnosti
• Od zamestnanca sa očakáva, že bude ochotný výpomoci kdekoľvek to bude v jeho oddelení potreba
• Nastavenie štandardov, spojených so vzdelávaním a preškoľovaním personálu
• Dodržiavanie BOZP a PO, štandardov a smerníc spoločnosti
• Zamestnanec musí vykonávať ďalšie nevyhnutné úlohy, relevantné povinnosti alebo ad hoc úlohy, pokiaľ budú zadané priamym nadriadeným alebo prevádzkovým manažérom
Požiadavky na kvalifikáciu:
• SOU/SŠ v oblasti gastronómie
• Aktívna znalosť AJ alebo NJ
• Aspoň 1 rok praxe na rovnakej alebo obdobnej pozícii
• Znalosť odpovedajúcich legislatívnych predpisov
• Skúsenosť s vedením kolektívu
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
• Čistý register trestov
Ďaľšie nuté znalosti:
• Znalosť práce s PC – MS Office, Internet
• Znalosť smerníc HACCP
• VP sk. B
• Zdravotný preukaz
• Zodpovednosť za organizáciu a kvalitu servisu všetkých poskytovaných služieb
• Zodpovednosť za organizáciu a vykonávanie súvisiacich administratívnych povinností - inventúr, objednávok, príprava ponukových listov, propagácia, kontrola poriadku, plánovanie zmien podriadeným pracovníkom, organizácia prevádzky
• Zodpovednosť za dodržiavanie HACCP na stredisku
• Zodpovednosť za evidenciu a nahlasovaním požadovaných oprav strediska technickému úseku
• Zodpovednosť za ekonomické výsledky strediska
• Zodpovednosť za náklady daného strediska
• Zodpovednosť za kvalitu predávaného tovaru
• Zodpovednosť za zodpovedajúce preškolenie personálu
• Evidencia dochádzky
• Lojalita a diskrétnosť
• Optimalizovať priebeh práce vedenie ku zvýšeniu produktivity
• Priateľský, korektní a ústretový prístup k hosťom kolegom a spolupracovníkom
• Správne a profesionálne zachádzanie s vyškerím vybavením a materiálom
• Zamestnanec zná a dodržuje pravidla týkajúce sa šatňových skriniek, fajčenia
• Zamestnanec musí okamžite informovať svojho nadriadeného v prípade dôležitých incidentov alebo udalostí
• Zamestnanec zabezpečí hladkú každodennú prevádzku počas svojej dovolenky tým, že zabezpečí náhradu po celú dobu
• Predávať a poskytovať informácie tretím osobám nie je možné
• Zamestnanec musí poznať správne postupy, ktorými je nutné sa riadiť v prípade zvláštnych udalostí (napr. požiar, krádež, nehoda) a musí jednať podľa nich
• Zúčastniť sa všetkých plánovaných schôdzí a školení
• Ako reprezentant spoločnosti, sa nesmie zamestnanec chovať akýmkoľvek spôsobom, ktorý by mohol poškodiť alebo pošpiniť povesť spoločnosti
• Od zamestnanca sa očakáva, že bude ochotný výpomoci kdekoľvek to bude v jeho oddelení potreba
• Nastavenie štandardov, spojených so vzdelávaním a preškoľovaním personálu
• Dodržiavanie BOZP a PO, štandardov a smerníc spoločnosti
• Zamestnanec musí vykonávať ďalšie nevyhnutné úlohy, relevantné povinnosti alebo ad hoc úlohy, pokiaľ budú zadané priamym nadriadeným alebo prevádzkovým manažérom
Požiadavky na kvalifikáciu:
• SOU/SŠ v oblasti gastronómie
• Aktívna znalosť AJ alebo NJ
• Aspoň 1 rok praxe na rovnakej alebo obdobnej pozícii
• Znalosť odpovedajúcich legislatívnych predpisov
• Skúsenosť s vedením kolektívu
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
• Čistý register trestov
Ďaľšie nuté znalosti:
• Znalosť práce s PC – MS Office, Internet
• Znalosť smerníc HACCP
• VP sk. B
• Zdravotný preukaz
• Zodpovednosť za organizáciu a kvalitu servisu všetkých poskytovaných služieb
• Zodpovednosť za organizáciu a vykonávanie súvisiacich administratívnych povinností - inventúr, objednávok, príprava ponukových listov, propagácia, kontrola poriadku, plánovanie zmien podriadeným pracovníkom, organizácia prevádzky
• Zodpovednosť za dodržiavanie HACCP na stredisku
• Zodpovednosť za evidenciu a nahlasovaním požadovaných oprav strediska technickému úseku
• Zodpovednosť za ekonomické výsledky strediska
• Zodpovednosť za náklady daného strediska
• Zodpovednosť za kvalitu predávaného tovaru
• Zodpovednosť za zodpovedajúce preškolenie personálu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SLOVAKIA RING je profesionálny a univerzálny motoristický areál, ktorého súčasťou je Slovenské motokárové centrum vybudované pod záštitou SAMŠ (Slovenská asociácia motoristického športu) a ktoré predstavuje špičkové stredisko s licenciou pre organizovanie medzinárodných motokárových podujatí. Vonkajšia motokárová trať má v dĺžku 1172 metrov a ponúka ďalších 5 variantov jazdenia. Súčasťou komplexu je paddock, dvojposchodová budova riadiaceho strediska, občerstvenie s vyhliadkovou terasou, administratívne a školiace priestory či technické a prevádzkové priestory. Motokáry sú základnou školou budúcich automobilových pretekárov a v spojení so SAMŠ ponúka nový komplex zázemie pre výchovu mladých talentov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3870697
Posting date: 14.2.2020
2020-02-14
location: Orechová Potôň Position: Prevádzkar Company: SLOVAKIA RING AGENCY, s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac