We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
plný úväzok
Bratislava
2 200 EUR/mesiac
Mzda sa odvíja od znalostí a skúseností kandidáta; ročný bonus 15%
Koho hľadáme
Máte skúsenosti so systémami pre podporu zákazníkov a systémami na zaistenie kvality a dostupnosti telekomunikačných služieb (Service assurance)? Ovládate základy programovania (Java, Java Script, SQL, Linux prostredie), máte analytické myslenie a dobré komunikačné schopnosti?
Čomu sa budete venovať
- Správe, administrácii a rozvoju systémov v oblasti Service assurance (Nokia Motive Service Management Platform, Nokia Motive Home Device Management, …) a ich integrácii v rámci IT prostredia spoločnosti.
- Internej podpore koncových užívateľov, analýze požiadaviek na ďalší rozvoj systému, spracovaniu návrhu a implementácii diagnostických a opravných procedúr a funkcií pre zákaznícke služby a ich koncové zariadenia (CPE).
- Projektom so zameraním na proaktívne a prediktívne odstraňovanie porúch zákazníckych služieb (Internet konektivita xDSL, optika, FWA, IPTV, ….) na základe dátovej analýzy prevádzkových štatistík a parametrov.
Čo očakávame
Schopnosť adaptácie na procesy a prostredie medzinárodnej telco spoločnosti. Ochotu učiť sa nové technológie a systémy.
Požadujeme:
- Odbornú prax v IT minimálne 3 roky
- Základnú znalosť telco prostredia, produktov a procesov na riešenie a diagnostiku porúch zákazníckych služieb a koncových zariadení
- Skúsenosť s riešením Nokia Motive vítaná
- Znalosť Linux prostredia
- Základy Java, JavaScript, jQuery, SQL, XML, SoapUI
- Analytické myslenie
- Dobré komunikačné schopnosti a schopnosť riešiť problémy a zložité situácie
- Ochotu naučiť sa používať vývojové nástroje pre správu revízií, zostavenia a ladenia kódu
- Znalosť bežných nástrojov na dokumentáciu a tímovú spoluprácu (MS Office, Jira, Confluence)
Čo ponúkame?
- Mobil podľa vášho výberu – iPhone, Samsung, značka je len na vás
- Neobmedzený paušál na pracovné účely
- Ročnú odmenu do výšky 15% v závislosti od plnenia cieľov
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
- Flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu
- 4 dni voľna navyše (sick day)
- Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
- Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
- Možnosť osobného a kariérneho rozvoja. Prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
- Pravidelné firemné podujatia (teambuildingy, Dni zdravia, Deň detí, Vianočná párty)
- Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
- Zľavy na produkty a služby našich partnerov
- Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- Kompenzácia pri práceneschopnosti
ID: 4097468
Posting date: 7.6.2021
2021-06-07
location: Bratislava Position: IT analytik Company: Slovak Telekom, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 2 200 EUR/mesiac