Špecialista zákazníckej skúsenosti

plný úväzok, skrátený úväzok

Bratislava

1 200 EUR/mesiac
+ individuálny bonus.

dohodou

U nás v Slovak Telekome na oddelení Trnasformácie riešime komplexnú dátovú analytiku priskumov zákaznickej skúsenosti (CX). Ak rozumiete číslam a dokážete ich premieňať na jasné odporúčania, ako veci robiť inak, pridajte sa k nám. Odmenou vám bude práca v srdci úspešnej nadnárodnej firmy a vymakaný tím, ktorý si prácu vie užiť. Hľadáme nového kolegu, ktorý dokáže ovplyvňovať realitu firmy svojimi vlastnými schopnosťami a rád vymýšľa spôsoby, ako by sa veci dali robiť efektívnejšie.
Čomu sa budete venovať:
- Spolupracovať na vývoji aplikácie zodpovednej na zisťovanie spokojnosti zákazníkov s dopadom na vývoj reportingu v danej oblasti (spojené aj s implementáciou na nového systému merania CX)
- Spoluprácovať s internými zákazníkmi z prvej línie (shopy, call centrum, a pod)
- Vykonávať pravidelný reporting a analýzu výsledkov sledovaných ukazovateľov v oblasti zákaznickej skúsenosti
- Pripravovať týždenný workshop pre najvyššie vedenie spoločnosti ohladom vývoja CX a hlavných faktorov ovplyvňujúcich CX (po všetkých interakčných kanáloch)
- Identifikovať problémové miesta a predkladať návrhy na zlepšenie

Pozícia je vhodná aj pre absolventa alebo študenta externého štúdia končiacého ročníka.

Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 4018537  Posting date: 11.1.2021  Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac