Tvrdili Vám, že prácou na infolinke nezarobíte?
U nás je to inak
Mám stabilný motivujúci príjem a množstvo skvelých benefitov
Ivana, reprezentantka call centra
Miesto práce
Žilina
Mzda
od 2000 eur brutto v závislosti od skúsenosti a vzdelania
Termín nástupu
asap
Pracovný pomer
plný úväzok

Manažér technického helpdesku

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme Manažéra na Úsek technického helpdesku a asis.služieb SK, ktorý sa chopí výzvy riadiť stratégiu technických call centier a bude lídrom technologických trendov a zmien.



Ako člen tímu Kataríny Šuvarinovej bude zodpovedný za :

• riadenie a rozvoj zamestnancov kontaktného centra technickej podpory a asistenčných služieb,

• riadenie stratégie technickej podpory s cieľom zvyšovaní zákazníckej spokojnosti a prevádzkovej efektivity,

• realizáciu a implementáciu nových projektov a zmien v oblasti robotizácie a automatizácie zverenej oblasti,

• pravidelnú analýzu a reporting výkonnosti a proaktívne navrhovať riešenia na celkové zlepšenie v spolupráci s ostatnými zložkami,

• riadenie procesu riešenia porúch a odstraňovania ich príčin v spolupráci s ostatnými zložkami spoločnosti (ICT, Technology).

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 2000 eur brutto v závislosti od skúsenosti a vzdelania

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte o uvedenú pozíciu záujem, neváhajte sa prihlásit do výberu. Môžete tak urobit kliknutím na tlacítko, ktoré nájdete na konci inzerátu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od vhodného kandidáta očakávame :

•vynikajúce komunikačné, negociačné a manažérske zručnosti,

•strategické myslenie a orientácia na výsledky,

•vytrvalosť, schopnosť prinášať inovácie, samostatne rozhodovať, presadiť zmeny, doručovať výsledky, doťahovať veci do konca,

•otvorenú myseľ s víziou,

•znalosť telekomunikačných technológií,

•min. 5 rokov skúseností v oblasti riadenia ľudí, call centier a zákazníckeho servisu,

•znalosť telekomunikačného trhu a konkurencie v danom segmente.

Informácie o spoločnosti

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Slovak Telekom, a.s. je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Slovak Telekom, a.s.
P.O.Box 75
820 16 Bratislava 216
http://www.telekom.sk/
ID: 3690467   Posting date: 10.6.2019   The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards:   od 2000 eur brutto v závislosti od skúsenosti a vzdelania