We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
plný úväzok
Žilina
jún 2019
Pracujte v tíme, ktorý každý deň inšpiruje a pomáha. Buďte tými, s kým sa zákazníci radia
Sme súťaživí a vieme dobre komunikovať s ľuďmi. Zákazníkom pomáhame vybrať si z našich produktov a služieb. Aktívne im ponúkame paušály, telefóny, internet, televíziu, ale aj špeciálne služby a novinky ako napríklad SmartHome. Sme odborníci, ktorých zákazníci kontaktujú, keď potrebujú poradiť alebo rýchlo niečo vyriešiť.
Niekedy sú naše dni náročné, hlavne keď na našu zákaznícku linku volá naraz viac zákazníkov. Aj predajné plány nám dajú zabrať. Avšak vždy sa vieme spoľahnúť na pomoc šéfa i tímu a výsledok nášho predajného úsilia radi vidíme každý mesiac na výplatnej páske.
Čomu sa budete venovať?
Zákazníkom, ktorí nás kontaktujú na zákazníckej linke, budete:
• odpovedať na ich otázky ohľadom našich služieb
• riešiť s nimi rôzne situácie od výšky faktúry po zmenu či aktiváciu konkrétnej služby
• aktívne ponúkať služby Telekomu, ktoré zákazník ešte nemá
Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.
Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou nášho kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod., počas pracovných dní (PO-PIA) v 8-hodinových zmenách.
Mám záujem
Sme súťaživí a vieme dobre komunikovať s ľuďmi. Zákazníkom pomáhame vybrať si z našich produktov a služieb. Aktívne im ponúkame paušály, telefóny, internet, televíziu, ale aj špeciálne služby a novinky ako napríklad SmartHome. Sme odborníci, ktorých zákazníci kontaktujú, keď potrebujú poradiť alebo rýchlo niečo vyriešiť.
Niekedy sú naše dni náročné, hlavne keď na našu zákaznícku linku volá naraz viac zákazníkov. Aj predajné plány nám dajú zabrať. Avšak vždy sa vieme spoľahnúť na pomoc šéfa i tímu a výsledok nášho predajného úsilia radi vidíme každý mesiac na výplatnej páske.
Čomu sa budete venovať?
Zákazníkom, ktorí nás kontaktujú na zákazníckej linke, budete:
• odpovedať na ich otázky ohľadom našich služieb
• riešiť s nimi rôzne situácie od výšky faktúry po zmenu či aktiváciu konkrétnej služby
• aktívne ponúkať služby Telekomu, ktoré zákazník ešte nemá
Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.
Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou nášho kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod., počas pracovných dní (PO-PIA) v 8-hodinových zmenách.
ID: 3687489
Posting date: 5.6.2019
2019-06-05
location: Žilina Position: Telefonický operátor Company: Slovak Telekom, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 650 € (základná mzda), celková mzda po zaškolení sa pohybuje od 1000 € vyššie (650 € - základná mzda, mesačná variabilná zložka mzdy od 400 € v závislosti od Vašich individuálnych výsledkov)