We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
plný úväzok
Bratislava
Dohodou
Hľadáme posilu pre naše oddelenie Telekom Doma.
Náplň práce / Hlavné zodpovednosti:
Oblasť riadenia výkonnosti:
- Na základe existujúcich sales reportov pripravovať pravidelné týždenné a mesačné KPI reporty.
- Pripravovať Ad hoc biznis analýzy na požiadanie manažmentu.
- Konzultovať s vedúcimi tímov výsledky KPI reportov a hľadať priestory pre zlepšenie výkonnosti.
- Na základe vlastných pozorovaní prevádzky regionálnych tímov aktívne prichádzať s iniciatívami na zlepšenie výkonnosti.
- Definovať potreby predajcov a vedúcich tímov v oblasti reportingu a KPIs, upraviť existujúci reporting smerom k požiadavkám interných zákazníkov.
- Prenášanie „best practice“ riadenia výkonnosti z iných predajných kanálov do Telekom Doma.
- Vzdelávať vedúcich tímov v oblasti riadenia výkonnosti, objasňovať funkčnosť existujúcich nástrojov a KPIs a ich vzťah ku konečným výsledkom.
- Identifikovať existujúce IT nástroje Telekomu, ktoré možno využiť pre Telekom Doma, prioritizovať ich nasadenie a riadiť implementáciu do prevádzky.
- Na základe podkladov z prevádzky, vývoja z minulosti, očakávaní firmy a po konzultácii s manažmentom nastavovať plány výkonnosti pre Telekom Doma, vrátane detailu na jednotlivé regionálne tímy.
- Konzultovať výkon partnerov, na pravidelnej báze pripravovať forecast predaja a porovnanie voči očakávaniam firmy.
Oblasť procesov a kvality:
- Riadiť proces odmeňovania predajcov: príprava podkladov pre výpočet, zaistenie vstupov z tretích strán, koordinácia s channel manažmentom, manažovanie pripomienkovacieho procesu, kontrola správnosti výpočtov.
- Administrácia odmeňovacieho modelu, návrh úpravy odmeňovacej schémy podľa aktuálnych biznis priorít, zapracovanie dohodnutých zmien do zmlúv s partnermi.
- Vlastnými pozorovaniami v regiónoch identifikovať oblasti, kde nedostatok formálnych pravidiel spôsobuje nekvalitu, suboptimálny chod tímov, odchýlenie sa od noriem a štandardov ST, či má negatívny vplyv na motiváciu predajcov.
- Navrhnúť, popísať a štandardizovať procesy v týchto oblastiach, po konzultácii s manažmentom nastavovať a odkomunikovať jasné a transparentné pravidlá.
- Sledovať dodržiavanie nastavených procesov v praxi, vysvetľovať vedúcim tímov zmysel nastavených pravidiel a motivovať tímy k ich dodržiavaniu.
- Spracovávať eskalácie od SBO (reklamácie) či iných predajných kanálov, identifikovať vzorec problému, vyriešiť daný prípad a zároveň nastaviť pravidlá s cieľom predísť vzniku podobných problémov v budúcnosti.
Mzdové podmienky: Od 1.500 € brutto + individuálny bonus
Mám záujem
Náplň práce / Hlavné zodpovednosti:
Oblasť riadenia výkonnosti:
- Na základe existujúcich sales reportov pripravovať pravidelné týždenné a mesačné KPI reporty.
- Pripravovať Ad hoc biznis analýzy na požiadanie manažmentu.
- Konzultovať s vedúcimi tímov výsledky KPI reportov a hľadať priestory pre zlepšenie výkonnosti.
- Na základe vlastných pozorovaní prevádzky regionálnych tímov aktívne prichádzať s iniciatívami na zlepšenie výkonnosti.
- Definovať potreby predajcov a vedúcich tímov v oblasti reportingu a KPIs, upraviť existujúci reporting smerom k požiadavkám interných zákazníkov.
- Prenášanie „best practice“ riadenia výkonnosti z iných predajných kanálov do Telekom Doma.
- Vzdelávať vedúcich tímov v oblasti riadenia výkonnosti, objasňovať funkčnosť existujúcich nástrojov a KPIs a ich vzťah ku konečným výsledkom.
- Identifikovať existujúce IT nástroje Telekomu, ktoré možno využiť pre Telekom Doma, prioritizovať ich nasadenie a riadiť implementáciu do prevádzky.
- Na základe podkladov z prevádzky, vývoja z minulosti, očakávaní firmy a po konzultácii s manažmentom nastavovať plány výkonnosti pre Telekom Doma, vrátane detailu na jednotlivé regionálne tímy.
- Konzultovať výkon partnerov, na pravidelnej báze pripravovať forecast predaja a porovnanie voči očakávaniam firmy.
Oblasť procesov a kvality:
- Riadiť proces odmeňovania predajcov: príprava podkladov pre výpočet, zaistenie vstupov z tretích strán, koordinácia s channel manažmentom, manažovanie pripomienkovacieho procesu, kontrola správnosti výpočtov.
- Administrácia odmeňovacieho modelu, návrh úpravy odmeňovacej schémy podľa aktuálnych biznis priorít, zapracovanie dohodnutých zmien do zmlúv s partnermi.
- Vlastnými pozorovaniami v regiónoch identifikovať oblasti, kde nedostatok formálnych pravidiel spôsobuje nekvalitu, suboptimálny chod tímov, odchýlenie sa od noriem a štandardov ST, či má negatívny vplyv na motiváciu predajcov.
- Navrhnúť, popísať a štandardizovať procesy v týchto oblastiach, po konzultácii s manažmentom nastavovať a odkomunikovať jasné a transparentné pravidlá.
- Sledovať dodržiavanie nastavených procesov v praxi, vysvetľovať vedúcim tímov zmysel nastavených pravidiel a motivovať tímy k ich dodržiavaniu.
- Spracovávať eskalácie od SBO (reklamácie) či iných predajných kanálov, identifikovať vzorec problému, vyriešiť daný prípad a zároveň nastaviť pravidlá s cieľom predísť vzniku podobných problémov v budúcnosti.
Mzdové podmienky: Od 1.500 € brutto + individuálny bonus
ID: 3620785
Posting date: 14.3.2019
2019-03-14
location: Bratislava Position: Business Intelligence Specialist, Databázový analytik Company: Slovak Telekom, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: Od 1.500 € brutto + individuálny bonus