Vedúci tímu call centra

plný úväzok

Nitra

1.10.2018

Zvažuješ, že je čas posunúť sa v kariére o kúsok ďalej? Alebo Ťa láka skúsiť prácu v jednom z najdynamickejších odvetví - telco biznise? Máš rád/a výzvy, motivujú Ťa náročné ciele a zmeny Ťa vedia nakopnúť? Si rodený leader a rád ovplyvňuješ ľudí za účelom dosiahnutia cieľov? Práve teraz posilňujeme našu prevádzku o vedúceho tímu, ktorého hlavnými zodpovednosťami budú:



- viesť tím zamestnancov kontaktného centra pre biznis zákazníkov, tak aby spoločne dosahovali stanovené ciele,

- navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti,

- zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity zamestnancov,

- realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov.





Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 3462623  Posting date: 3.8.2018  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: od 1000 EUR brutto + odmena vo výške 40 % mesačne