We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
plný úväzok
Nitra
1.10.2018
Zvažuješ, že je čas posunúť sa v kariére o kúsok ďalej? Alebo Ťa láka skúsiť prácu v jednom z najdynamickejších odvetví - telco biznise? Máš rád/a výzvy, motivujú Ťa náročné ciele a zmeny Ťa vedia nakopnúť? Si rodený leader a rád ovplyvňuješ ľudí za účelom dosiahnutia cieľov? Práve teraz posilňujeme našu prevádzku o vedúceho tímu, ktorého hlavnými zodpovednosťami budú:
- viesť tím zamestnancov kontaktného centra pre biznis zákazníkov, tak aby spoločne dosahovali stanovené ciele,
- navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti,
- zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity zamestnancov,
- realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov.
Mám záujem
- viesť tím zamestnancov kontaktného centra pre biznis zákazníkov, tak aby spoločne dosahovali stanovené ciele,
- navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti,
- zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity zamestnancov,
- realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov.
ID: 3462623
Posting date: 3.8.2018
2018-08-03
location: Nitra Position: Manažér call centra, Vedúci obchodnej skupiny, Vedúci oddelenia Company: Slovak Telekom, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1000 EUR brutto + odmena vo výške 40 % mesačne