Vedúci tímu kontaktného centra

plný úväzok

Košice

1.3.2018

Zvažuješ, že je čas posunúť sa v kariére o kúsok ďalej? Alebo Ťa láka skúsiť prácu v jednom z najdynamickejších odvetví - telco biznise? Máš rád/a výzvy, motivujú Ťa náročné ciele, zmeny Ťa vedia nakopnúť? Si rodený leader a rád ovplyvňuješ ľudí za účelom dosiahnutia cieľov? Tak hľadáme práve Teba, práve teraz posilňujeme našu prevádzku o vedúceho tímu, ktorého hlavnými zodpovednosťami budú:

- viesť tím zamestnancov kontaktného centra, tak aby spoločne dosahovali stanovené ciele,

- zabezpečovať implementáciu cieľov vo zverenej oblasti, navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti,

- zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity zamestnancov,

- zodpovedať za prevádzkové plnenie stanovených kvantitatívnych a kvalitatívnych ukazovateľov,

- realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov,

- identifikovať rozvojové potreby pridelených zamestnancov a poskytovať návrhy na zlepšenie kvality ich práce,

- poskytovať individuálne poradenstvo a podporu zvereným zamestnancom v oblasti ich odborného rozvoja.



Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 3285708  Posting date: 13.1.2018  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od výsledkov