We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
plný úväzok
Košice
1.3.2018
Zvažuješ, že je čas posunúť sa v kariére o kúsok ďalej? Alebo Ťa láka skúsiť prácu v jednom z najdynamickejších odvetví - telco biznise? Máš rád/a výzvy, motivujú Ťa náročné ciele, zmeny Ťa vedia nakopnúť? Si rodený leader a rád ovplyvňuješ ľudí za účelom dosiahnutia cieľov? Tak hľadáme práve Teba, práve teraz posilňujeme našu prevádzku o vedúceho tímu, ktorého hlavnými zodpovednosťami budú:
- viesť tím zamestnancov kontaktného centra, tak aby spoločne dosahovali stanovené ciele,
- zabezpečovať implementáciu cieľov vo zverenej oblasti, navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti,
- zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity zamestnancov,
- zodpovedať za prevádzkové plnenie stanovených kvantitatívnych a kvalitatívnych ukazovateľov,
- realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov,
- identifikovať rozvojové potreby pridelených zamestnancov a poskytovať návrhy na zlepšenie kvality ich práce,
- poskytovať individuálne poradenstvo a podporu zvereným zamestnancom v oblasti ich odborného rozvoja.
Mám záujem
- viesť tím zamestnancov kontaktného centra, tak aby spoločne dosahovali stanovené ciele,
- zabezpečovať implementáciu cieľov vo zverenej oblasti, navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti,
- zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity zamestnancov,
- zodpovedať za prevádzkové plnenie stanovených kvantitatívnych a kvalitatívnych ukazovateľov,
- realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov,
- identifikovať rozvojové potreby pridelených zamestnancov a poskytovať návrhy na zlepšenie kvality ich práce,
- poskytovať individuálne poradenstvo a podporu zvereným zamestnancom v oblasti ich odborného rozvoja.
ID: 3285708
Posting date: 13.1.2018
2018-01-13
location: Košice Position: Supervízor call centra Company: Slovak Telekom, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od výsledkov