We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
plný úväzok
Bratislava
Ihneď/Dohodou
- zabezpečovať a zlepšovať kvalitu výkonnosti a dostupnosti služieb v rámci eBiznis-u
- participovať na rozvoji služieb, stratégie a procesov v rámci eBiznis-u
- pravidelne monitorovať a reportovať výkonnosť a kvalitu služieb, nastavovať kľúčové KPIs a TD
- komunikovať a koordinovať Service Desk a IT SMC operátorov pre riešenie a eskaláciu service call-ov a incidentov v rámci servis manažmentu
- vyhodnocovať technické návrhy a prioritizovať implementáciu rozvojových požiadaviek
- účasť na firemných projektoch a aktivitách zameraných na eBiznis
- aktívna spolupráca s oddeleniami, ktoré majú vplyv na eBiznis – Big Data, TD, CRM…
Mám záujem
- participovať na rozvoji služieb, stratégie a procesov v rámci eBiznis-u
- pravidelne monitorovať a reportovať výkonnosť a kvalitu služieb, nastavovať kľúčové KPIs a TD
- komunikovať a koordinovať Service Desk a IT SMC operátorov pre riešenie a eskaláciu service call-ov a incidentov v rámci servis manažmentu
- vyhodnocovať technické návrhy a prioritizovať implementáciu rozvojových požiadaviek
- účasť na firemných projektoch a aktivitách zameraných na eBiznis
- aktívna spolupráca s oddeleniami, ktoré majú vplyv na eBiznis – Big Data, TD, CRM…
ID: 2876713
Posting date: 5.1.2017
2017-01-05
location: Bratislava Position: IT projektový manažér, IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier Company: Slovak Telekom, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou