We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
plný úväzok
Košice
1.1.2017
Na úseku rezidenčného zákazníckeho call centra v Košiciach hľadáme kolegu, ktorý bude:
- poskytovať metodickú podporu a poradenstvo vo zverenej oblasti predaja a služieb zákazníkom
- predkladať návrhy na zlepšenie ukazovateľov výkonnosti
- analyzovať a vyhodnocovať prevádzkové dáta
- zabezpečí implementáciu návrhov na optimalizáciu a zlepšenie
- monitorovať a analyzovať plnenie stanovených cieľov
- monitorovať kvalitu a efektívnosť práce vedúcich zamestnancov v oblasti predaja a služieb zákazníkom
- podporovať vedúcich zamestnancov v oblasti koučingu, tvorbe motivačných a antifluktuačných programov
- monitorovať prevádzku a navrhovať procesy na zlepšenie a zefektívnenie plnenia cieľov
Mám záujem
- poskytovať metodickú podporu a poradenstvo vo zverenej oblasti predaja a služieb zákazníkom
- predkladať návrhy na zlepšenie ukazovateľov výkonnosti
- analyzovať a vyhodnocovať prevádzkové dáta
- zabezpečí implementáciu návrhov na optimalizáciu a zlepšenie
- monitorovať a analyzovať plnenie stanovených cieľov
- monitorovať kvalitu a efektívnosť práce vedúcich zamestnancov v oblasti predaja a služieb zákazníkom
- podporovať vedúcich zamestnancov v oblasti koučingu, tvorbe motivačných a antifluktuačných programov
- monitorovať prevádzku a navrhovať procesy na zlepšenie a zefektívnenie plnenia cieľov
ID: 2821293
Posting date: 22.11.2016
2016-11-22
location: Košice Position: Coach, Databázový analytik, Manažér call centra, Supervízor call centra, Vedúci úseku predajne Company: Slovak Telekom, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou pri osobnom pohovore