We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník zákazníckeho servisu / Operátor call centra
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji
Ponúkaný plat (brutto)
990 EUR/mesiacMzdu tvorí 890,- € základ + 100,- € prémie vyplácané pravidelne mesačne.
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zaujíma Ťa svet prepravy expresných zásielok?
Do tímu medzinárodného zákazníckeho servisu našej sesterskej spoločnosti INTIME, s.r.o. hľadáme šikovnú posilu, ktorej úlohou bude najmä:
Pozícia je zástupom materskej/ rodičovskej dovolenky.
Pracovná doba: striedavo 07:00 -15:30; 8:00 - 16:30; 8:30 -17:00, 9:30 - 18:00.
Striedanie v rámci tímu tak, aby bola linka pre zákazníkov pokrytá v čase 7:00 - 18:00.
Pracovisko sa nachádza v logistickom centre Bratislava, na Seneckej ceste 2 km pred Ivankou pri Dunaji. Sme dostupní hromadnou dopravou z BA a okolia, zastávka "Logistické centrum, Bratislava", spoj si ľahko vyhľadáte na www.cp.sk.
Mzda 990,- € brutto mesačne. Mzdu tvorí 890,- € základ + 100,- € prémie. Prémiová zložka je vyplácaná pravidelne každý mesiac.
Do tímu medzinárodného zákazníckeho servisu našej sesterskej spoločnosti INTIME, s.r.o. hľadáme šikovnú posilu, ktorej úlohou bude najmä:
- prijímanie telefonických a mailových požiadaviek do zákazníkov (najčastejšie objednávka služby, informácie k zásielke)
- podávanie informácií o poskytovaných službách
- mailová a telefonická komunikácia s odosielateľmi nedoručených zásielok za účelom ich doposlania
- vkladanie dát do databázy, nahrávanie objednávok, vybavovanie emailov
- spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- v rámci pracovného týždňa sa striedajú dni, kedy operátor obsluhuje iba telefónnu linku a dni, kedy vybavuje iba maily
- náplňou práce NIE je predaj po telefóne, telesales, ani vyhľadávanie zákazníkov
Pozícia je zástupom materskej/ rodičovskej dovolenky.
Pracovná doba: striedavo 07:00 -15:30; 8:00 - 16:30; 8:30 -17:00, 9:30 - 18:00.
Striedanie v rámci tímu tak, aby bola linka pre zákazníkov pokrytá v čase 7:00 - 18:00.
Pracovisko sa nachádza v logistickom centre Bratislava, na Seneckej ceste 2 km pred Ivankou pri Dunaji. Sme dostupní hromadnou dopravou z BA a okolia, zastávka "Logistické centrum, Bratislava", spoj si ľahko vyhľadáte na www.cp.sk.
Mzda 990,- € brutto mesačne. Mzdu tvorí 890,- € základ + 100,- € prémie. Prémiová zložka je vyplácaná pravidelne každý mesiac.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody práce u nás:
- stabilná práca v spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
- dlhodobá perspektíva zamestnania
- práca v kancelárii a v prostredí moderného skladu
- profesionálny tím
- stravné v hodnote 4 eurá formou stravovacej karty
- firemná jedáleň priamo v budove zamestnávateľa, káva zdarma, pitný režim
- parkovanie pre zamestnancov v rámci areálu spoločnosti
- dostupnosť diaľkových linkových spojov z BA a okolia
- zaučenie prebieha v kancelárii, následne po zaučení je možné počas trvania nepriaznivej epidemiologickej situácie pracovať niekedy z domu
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás oslovila naša spoločnosť a pracovná pozícia, svoj životopis pošlite cez formulár nižšie, alebo na adresu [email protected], a do predmetu správy uveďte názov pozície.
Do správy alebo sprievodného listu prosím uveďte prečo Vás zaujala práve táto pozícia.
Vážime si záujem všetkých, avšak iba vybraní kandidáti sú pozvaní na osobný pohovor.
Do správy alebo sprievodného listu prosím uveďte prečo Vás zaujala práve táto pozícia.
Vážime si záujem všetkých, avšak iba vybraní kandidáti sú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne SŠ vzdelanie
- Word, Excel – užívateľská znalosť
- prax s prácou obdobného typu - je výhodou
- strojopis - je výhodou
- príjemné vystupovanie a kultivovaný prejav
- silná orientácia na zákazníka, ústretovosť, ochota
- profesionálny a zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam
- entuziastická povaha so živým záujmom o prácu a dianie vo firme
- podmienkou je aktívna komunikácia v angličtine na stredne pokročilej úrovni – v angličtine budete niekedy preberať informácie o zásielke, zisťovať čo zákazník potrebuje, písať maily a pod.; terminológia sa opakuje
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Slovak Parcel Service s.r.o. pôsobí na trhu expresných kuriérskych služieb od roku 1992. Už 30 rokov na Slovensku spolupracuje s americkou prepravnou spoločnosťou United Parcel Service (UPS). Od roku 2002 je majiteľom spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. rakúska spoločnosť Post International Beteiligungs GmbH. Slovak Parcel Service s.r.o. disponuje modernou logistickou sieťou, ktorú tvorí 27 regionálnych pobočiek a doručovateľský vozový park, ktorý predstavuje viac ako 700 kuriérskych vozidiel. Spolu so sesterskou spoločnosťou Express One Slovakia s.r.o. je Slovak Parcel Service s.r.o. najväčším súkromným prepravcom expresných zásielok v SR.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4027884
Posting date: 1.2.2021
2021-02-01
location: Ivanka pri Dunaji Position: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Slovak Parcel Service s.r.o.
Basic salary component (gross): 990 EUR/mesiac