Odborný pracovník / konzultant klientskeho centra

Slovak Business Agency

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
marec 2018
Mzdové podmienky (brutto)
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- priebežné pravidelné absolvovanie školení odborného charakteru u vybratého projektového partnera (oblasť finančných a nefinančných služieb a produktov, ekonomiky, daňovníctva, práva, verejnej a štátnej správy, podpory podnikania, etc.);
- priebežné pravidelné absolvovanie školení soft skills;
- každodenná profesionálna fyzická komunikácia s klientom;
- doplnkovú starostlivosť o klienta (e-mailom, telefonicky;
- získavanie, spracovanie a poskytovanie informácií;
- navigáciu klienta v ponuke informácií a služieb;
- spoluprácu a komunikáciu s partnermi a zainteresovanými stranami;
- spoluprácu na organizácii tematických seminárov, workshopov, školení;
- prípravu podporných materiálov podľa zadania priameho nadriadeného a/alebo generálneho riaditeľa;
- spracovanie štatistík Front Office;
- spolupracuje na tvorbe konceptu práce vo Front Office;
- zadávanie potrebných údajov do interných a externých informačných systémov a ich administrácia v rozsahu kompetencií;
- správu a archiváciu príslušnej dokumentácie.

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;

Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy vo formáte EUROPASS v SJ spolu s uvedením konkrétneho regiónu, v ktorom máte záujem vykonávať pracovnú pozíciu na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 20.02.2018.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou;
- predchádzajúce skúsenosti s technologickými a/alebo grafickými úpravami webpriestoru sú výhodou;
- znalosť anglického jazyka výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť, flexibilita;
- schopnosť zvládať krízové situácie, trpezlivosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3308396  Posting date: 12.2.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR