We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka riaditeľa
SLÁVIK & STELL s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1400
1400
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, technicky zameranú firmu v oblasti priemyselnej automatizácie, hľadáme samostatnú a zodpovednú kandidátku na pozíciu :
Asistentka riaditeľa
Cieľom pozície je operatívna podpora firmy nielen v administratívnej oblasti , ale tiež v oblasti finančnej agendy. Hľadáme samostatného a spoľahlivého človeka, ktorý má prirodzenú autoritu, schopnosť presadiť sa/presvedčiť v technicky orientovanej spoločnosti. Komunikuje jasne, prirodzene a je dostatočne flexibilný, avšak štruktúrovaný. Navyše dokáže uvažovať v súvislostiach a tento typ práce mu musí byť blízky.
Pracovná náplň a kompetencie:
-prijímanie telefónnych hovorov, uvádzanie návštev
-pomoc pri organizovaní stretnutí - občerstvenie, prezentačná technika…
-evidencia a distribúcia doručenej a odoslanej pošty
-správa a archivácia firemnej dokumentácie
-telefonická a e-mailová komunikácia s vnútorným a externým prostredím - úrady, materská spoločnosť v Nemecku
-príprava a kontrola podkladov k fakturácií
-práca s informačným systémom ERP
-podpora pri organizácií pracovných ciest - ubytovanie, doprava, vyúčtovanie
-poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment spoločnosti podľa potrieb
-starostlivosť o spoločné priestory -zasadačky, kuchynky a dohľad nad upratovaním a čistotou priestorov
Asistentka riaditeľa
Cieľom pozície je operatívna podpora firmy nielen v administratívnej oblasti , ale tiež v oblasti finančnej agendy. Hľadáme samostatného a spoľahlivého človeka, ktorý má prirodzenú autoritu, schopnosť presadiť sa/presvedčiť v technicky orientovanej spoločnosti. Komunikuje jasne, prirodzene a je dostatočne flexibilný, avšak štruktúrovaný. Navyše dokáže uvažovať v súvislostiach a tento typ práce mu musí byť blízky.
Pracovná náplň a kompetencie:
-prijímanie telefónnych hovorov, uvádzanie návštev
-pomoc pri organizovaní stretnutí - občerstvenie, prezentačná technika…
-evidencia a distribúcia doručenej a odoslanej pošty
-správa a archivácia firemnej dokumentácie
-telefonická a e-mailová komunikácia s vnútorným a externým prostredím - úrady, materská spoločnosť v Nemecku
-príprava a kontrola podkladov k fakturácií
-práca s informačným systémom ERP
-podpora pri organizácií pracovných ciest - ubytovanie, doprava, vyúčtovanie
-poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment spoločnosti podľa potrieb
-starostlivosť o spoločné priestory -zasadačky, kuchynky a dohľad nad upratovaním a čistotou priestorov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Technicky zameraná firma v oblasti priemyselnej automatizácie a robotizácie
Technicky zameraná firma v oblasti priemyselnej automatizácie a robotizácie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-VŠ/SŠ vzdelanie + predošlé skúsenosti na obdobnej pozícii
- Dobré organizačné a komunikačné zručnosti
- Zodpovedný prístup, samostatnosť a spoľahlivosť
- Asertívna komunikácia, schopnosť argumentovať
- Uvažovanie v súvislostiach, schopnosť predvídať a hľadať riešenia
- Flexibilný prístup s orientáciou na ciele
- Aktívna komunikácia v NJ – slovom aj písmom
- Práca v programoch MS Office
- Spracovanie podkladov pre fakturáciu
- Dobré organizačné a komunikačné zručnosti
- Zodpovedný prístup, samostatnosť a spoľahlivosť
- Asertívna komunikácia, schopnosť argumentovať
- Uvažovanie v súvislostiach, schopnosť predvídať a hľadať riešenia
- Flexibilný prístup s orientáciou na ciele
- Aktívna komunikácia v NJ – slovom aj písmom
- Práca v programoch MS Office
- Spracovanie podkladov pre fakturáciu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SLÁVIK & STELL - Executive Search & Advisory - je poradenská spoločnosť pre oblasť ľudského kapitálu a Employer Branding.
Rozumieme tomu, že rozvoj biznisu je o skúsenostiach, zanietení a vytrvalosti ľudí, ktorí ho riadia. Záleží na tom, aby správni ľudia mali príležitosť pracovať pre správne spoločnosti, preto klientom pomáhame napredovať s našimi kandidátmi, ktorým dávame možnosť budovať svoju kariéru a prežívať svoj život na tom správnom mieste.
Rozumieme tomu, že rozvoj biznisu je o skúsenostiach, zanietení a vytrvalosti ľudí, ktorí ho riadia. Záleží na tom, aby správni ľudia mali príležitosť pracovať pre správne spoločnosti, preto klientom pomáhame napredovať s našimi kandidátmi, ktorým dávame možnosť budovať svoju kariéru a prežívať svoj život na tom správnom mieste.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3281045
Posting date: 8.1.2018
2018-01-08
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager, Špecialista fakturácie a platieb Company: SLÁVIK & STELL s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1400