Mzdový účtovník/čka / Personalista/ka

SIMACEK Facility SK, s.r.o.

Miesto práce
Kremnička 3, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
od 900 Eur/mesačne brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Podmienka pre prijatie uchádzača je práca v požadovanej oblasti aspoň v posledných 2 rokoch.
- starostlivosť o komplexné spracovanie personálnej a mzdovej agendy v programe WISP
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP
- zodpovednosť za administratívu vyplývajúcu zo vzniku, zániku alebo zmeny v pracovno-právnych vzťahoch
- vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní, hmotných zodpovedností
- vystavovanie potvrdení a ostatných pracovno-právnych dokumentov
- znalosť zákona o ochrane osobných údajov
- sledovanie legislatívnych zmien a ich zavedenie do praxe

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie v pobočke stabilnej rakúskej spoločnosti
- mobilný telefón

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovaní budú len kandidáti, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovednosť
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme jednou z popredných profesionálnych upratovacích spoločností s pôsobnosťou v celej SR. Okrem denného a špeciálneho upratovania ponúkame aj údržbu exteriérov a služby facility managementu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3262369  Posting date: 28.1.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 900 Eur/mesačne brutto