Fraud Monitoring Analyst

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracovník Fraud monitoring oddelenia rieši podozrivé prípady reportované interným systémom, ktoré vznikli po porušení pravidiel. Služba je poskytovaná v nepretržitých 12 hodinových zmenách. Pracovník zabezpečuje mailový kontakt s pracovníkmi bank, obchodníkmi a ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti. Očakávané je vlastníctvo riešenia problémov, schopnosť koordinácie riešenia s internými oddeleniami ako aj externými partnermi.

• zabezpečujeme monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných monitorovacím systémom
• spracovávame prichádzajúce telefonické požiadavky a maily zákazníkov.
• pomáhame zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagujeme na potreby zákazníka, získavame spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagujeme na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
• dodržujeme bezpečnostné pravidlá a pracovné postupy.

24/7 prevádzka Fraud monitoringu je realizovaná prostredníctvom štyroch 12 - hodinových pracovných zmien ( denná zmena 07:00 - 19:00, a nočná zmena 19:00 - 7:00), pri ktorej sa kolegovia striedajú v režime - denná zmena, denná zmena, nočná zmena, nočná zmena, štyri dni voľna.

Plný úväzok. Zmenová prevádzka 37.5 hod týždenne.

Mzdové podmienky (brutto)

1 000 EUR/mesiacOd 1 000 EUR/mesiac + príplatky za nočné zmeny/víkendy/sviatky do výšky 300€. Platová ponuka bude závisieť od seniority kandidáta

Zamestnanecké výhody, benefity

Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
Príspevok na dôchodkové sporenie
Súkromná zdravotná starostlivosť
25 dní práceneschopnosti za rok
Multisport karta
Hard a soft skills tréningy...

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Flexibilita (12 hod. pracovne zmeny, denne aj nočné)
- Slovenský jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou
- Anglický jazyk – mierne pokročilý
- Základné počítačové znalosti / technické zručnosti
- Pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
- Orientácia na riešenie problémov
- Proaktívnosť
- Zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
- Analytické myslenie
- Samostatnosť
- Zodpovednosť

Skúsenosti s prácou na Risk monitoringu / Dohľadovom centre sú výhodou, nie však podmienkou. Znalosť Issuing a Acquiring processingu je vítaná.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Jennifer Farkašová Beneová
E-mail: poslať životopis
ID: 3875456  Posting date: 11.8.2020  Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac