We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Nákupca/skladník/logista
SEPS, a.s.
Miesto práce
Údernícka 11, Petržalka
Údernícka 11, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
a) pri nástupe 800€ + 250€ zásluhová odmena, b) po zapracovaní 900€ + 300€ zásluhová odmena
a) pri nástupe 800€ + 250€ zásluhová odmena, b) po zapracovaní 900€ + 300€ zásluhová odmena
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zabezpečenie dodania tovaru (materiálu) od prijatia požiadavky od zákazníka
(objednávky), alebo požiadavky od kolegu realizujúceho projekt až po vykládku tovaru
(materiálu) v mieste určenia a odovzdanie tovaru (materiálu) zákazníkovi,
• Plánovanie nákupov, vyhľadávanie a výber dodávateľa a samostatné objednávanie
tovaru, materiálu a služieb u dodávateľov (slovenských a zahraničných) podľa potrieb
spoločnosti,
• Hodnotenie dodávateľov,
• Príjem, uloženie a výdaj tovaru a materiálu zo skladu spoločnosti, zabezpečovanie
skladových zásob na požadovanej úrovni, vystavovanie príjmových a výdajových
doklady, zaznamenávanie pohybu tovaru na sklade, vystavovanie dodacích listov a
faktúr za predávaný tovar,
• Príjem a evidencia objednávok od zákazníkov pre tovar expedovaný zo skladu,
• Zodpovednosť za priebežnú a periodickú inventarizáciu,
• Zodpovednosť za riadny technický stav manipulačných zariadení a pomôcok v sklade,
• Kontrola dokumentácie, materiálu, tovaru, zariadení a techniky na vstupe, výstupe (pri
prijatí do skladu a výdaji zo skladu) a priebežne,
• Zabezpečovanie dopravy a nakládky/vykládky tovaru v mieste určenia.
Jedná sa o kumulatívnu funkciu.
(objednávky), alebo požiadavky od kolegu realizujúceho projekt až po vykládku tovaru
(materiálu) v mieste určenia a odovzdanie tovaru (materiálu) zákazníkovi,
• Plánovanie nákupov, vyhľadávanie a výber dodávateľa a samostatné objednávanie
tovaru, materiálu a služieb u dodávateľov (slovenských a zahraničných) podľa potrieb
spoločnosti,
• Hodnotenie dodávateľov,
• Príjem, uloženie a výdaj tovaru a materiálu zo skladu spoločnosti, zabezpečovanie
skladových zásob na požadovanej úrovni, vystavovanie príjmových a výdajových
doklady, zaznamenávanie pohybu tovaru na sklade, vystavovanie dodacích listov a
faktúr za predávaný tovar,
• Príjem a evidencia objednávok od zákazníkov pre tovar expedovaný zo skladu,
• Zodpovednosť za priebežnú a periodickú inventarizáciu,
• Zodpovednosť za riadny technický stav manipulačných zariadení a pomôcok v sklade,
• Kontrola dokumentácie, materiálu, tovaru, zariadení a techniky na vstupe, výstupe (pri
prijatí do skladu a výdaji zo skladu) a priebežne,
• Zabezpečovanie dopravy a nakládky/vykládky tovaru v mieste určenia.
Jedná sa o kumulatívnu funkciu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zázemie v stabilnej spoločnosti s medzinárodnými technológiami,
• Samostatná a zodpovedná práca v dynamickom kolektíve,
• Motivačný systém odmeňovania - základný plat a bonusy s ohľadom na kvalitu a
výsledky práce,
• Priateľský kolektív, rodinný typ spoločnosti.
• Samostatná a zodpovedná práca v dynamickom kolektíve,
• Motivačný systém odmeňovania - základný plat a bonusy s ohľadom na kvalitu a
výsledky práce,
• Priateľský kolektív, rodinný typ spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Zásluhové odmeny sa vyplácajú na základe kvality vykonanej práce.
Ďalšie odmeny :
a) 13. a 14. plat podľa novely ZP,
b) koncoročné odmeny vo forme podielov zo zisku.
Zašlite nám Váš životopis a motivačný list (oba v slovenskom aj anglickom jazyku).
Ďalšie odmeny :
a) 13. a 14. plat podľa novely ZP,
b) koncoročné odmeny vo forme podielov zo zisku.
Zašlite nám Váš životopis a motivačný list (oba v slovenskom aj anglickom jazyku).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Strojárstvo, stavebníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Ústretovosť, praktickosť a starostlivosť s cieľom
zabezpečiť plynulý chod skladu a prevádzky vo
všetkých súvisiacich procesoch a činnostiach.
• Príjemne a nekonfliktne komunikovať osobne,
písomne i telefonicky. Komunikácia aj v anglickom
jazyku slovom aj písmom.
• Vytvárať pozitívne vzťahy so zákazníkmi, dodávateľmi
a kolegami.
• Mať zmysel pre poriadok a organizáciu a orientácia na
dosahovanie výsledkov.
• Znalosti v oblasti firemných a obchodných financií
(náklady, objednávky, fakturácia ...), hlavne
vystavovanie nákupných objednávok, dodacích listov
a fakturácie,
• Znalosti vo vedení skladovej evidencie.
Stanete sa jedným z najdôležitejších kontaktných bodov pre našich zamestnancov a zákazníkov. Vašou úlohou bude pomáhať našim projektovým manažérom a zákazníkom riešiť zásobovanie tovarom a materiálom pre realizáciu projektov.
Pozícia obsahuje čiastočne rutinné, ale aj nové úlohy, ktoré môžu byť nárazové a ich riešenie bývajú výzvou pre zamestnanca. Vyžaduje si samostatný úsudok, flexibilitu a v prípade potreby rýchlu reakciu.
zabezpečiť plynulý chod skladu a prevádzky vo
všetkých súvisiacich procesoch a činnostiach.
• Príjemne a nekonfliktne komunikovať osobne,
písomne i telefonicky. Komunikácia aj v anglickom
jazyku slovom aj písmom.
• Vytvárať pozitívne vzťahy so zákazníkmi, dodávateľmi
a kolegami.
• Mať zmysel pre poriadok a organizáciu a orientácia na
dosahovanie výsledkov.
• Znalosti v oblasti firemných a obchodných financií
(náklady, objednávky, fakturácia ...), hlavne
vystavovanie nákupných objednávok, dodacích listov
a fakturácie,
• Znalosti vo vedení skladovej evidencie.
Stanete sa jedným z najdôležitejších kontaktných bodov pre našich zamestnancov a zákazníkov. Vašou úlohou bude pomáhať našim projektovým manažérom a zákazníkom riešiť zásobovanie tovarom a materiálom pre realizáciu projektov.
Pozícia obsahuje čiastočne rutinné, ale aj nové úlohy, ktoré môžu byť nárazové a ich riešenie bývajú výzvou pre zamestnanca. Vyžaduje si samostatný úsudok, flexibilitu a v prípade potreby rýchlu reakciu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť SEPS, a.s. sa zaoberá diagnostikou, opravou a údržbou potrubia, potrubných rozvodov, tlakových nádob a nádrží na prepravu a rozvody plynných a kvapalných médií za prevádzky : plynovody, ropovody, produktovody, potrubia prepravujúce chemické látky, vodovody vrátane odpadových vôd a potrubí v ČOV, teplovody, parovody, horúcovody, potrubia v teplárňach a jadrových elektrárňach a ostatné oceľové konštrukcie a priemyselné zariadenia. Naším poslaním je poskytovať bezpečné a spoľahlivé riešenia, vo vysokej kvalite, pričom kladieme dôraz na ochranu životného prostredia. Odbornosť svojim zamestnancom zabezpečujeme prostredníctvom kontinuálneho odborného vzdelávania.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3385186
Posting date: 10.5.2018
2018-05-10
location: Údernícka 11, Petržalka Position: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Nákupca, Skladník Company: SEPS, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: a) pri nástupe 800€ + 250€ zásluhová odmena, b) po zapracovaní 900€ + 300€ zásluhová odmena