We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka obchodného riaditeľa
SENTIA services s. r. o.
Miesto práce
Dunajská 10, 040 01 Košice, Košice
Dunajská 10, 040 01 Košice, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2017
01.07.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Controlling a správa došlých a vyšlých provízií, príprava podkladov pre úhradu provízií
- Správa zmlúv s finančnými inštitúciami o vykonaní činnosti finančného sprostredkovania
- Správa zmlúv podriadených finančných agentov
- Komunikácia s jednotlivými finančnými inštitúciami
- Vedenie agendy Národnej Banky Slovenska
- Vedenie pokladne, zabezpečovanie stravných lístkov zamestnancov spoločnosti
- Vedenie a archivácia elektronickej knihy jázd služobných motorových vozidiel
- Správa budovy, riešenie vzniknutých porúch / prerušenie prevádzky s jednotlivými inštitúciami a dodávateľmi služieb
- Vedenie knihy došlých a vyšlých faktúr
- Správa backoffice - zásobovanie kancelárskymi potrebami a príslušnými tlačovinami, zásobovanie spotrebným materiálom
- Identifikácia a riešenie zmlúv s neuhradenými províziami v poisťovniach/finančných inštitúciách
- Poskytovanie informačných, poradenských a konzultačných služieb klientom
- Plnenie iných čiastkových úloh zadávaných obchodným riaditeľom alebo konateľmi spoločnosti
- Správa zmlúv s finančnými inštitúciami o vykonaní činnosti finančného sprostredkovania
- Správa zmlúv podriadených finančných agentov
- Komunikácia s jednotlivými finančnými inštitúciami
- Vedenie agendy Národnej Banky Slovenska
- Vedenie pokladne, zabezpečovanie stravných lístkov zamestnancov spoločnosti
- Vedenie a archivácia elektronickej knihy jázd služobných motorových vozidiel
- Správa budovy, riešenie vzniknutých porúch / prerušenie prevádzky s jednotlivými inštitúciami a dodávateľmi služieb
- Vedenie knihy došlých a vyšlých faktúr
- Správa backoffice - zásobovanie kancelárskymi potrebami a príslušnými tlačovinami, zásobovanie spotrebným materiálom
- Identifikácia a riešenie zmlúv s neuhradenými províziami v poisťovniach/finančných inštitúciách
- Poskytovanie informačných, poradenských a konzultačných služieb klientom
- Plnenie iných čiastkových úloh zadávaných obchodným riaditeľom alebo konateľmi spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
k dispozícii služobné auto
mobilný telefón
sociálny program
možnosť kariérneho postupu
odborné školenia
motivujúce ohodnotenie
možnosť uplatnenia vlastnej kreativity a individuality
mobilný telefón
sociálny program
možnosť kariérneho postupu
odborné školenia
motivujúce ohodnotenie
možnosť uplatnenia vlastnej kreativity a individuality
Informácie o výberovom konaní
Prosíme zaslať CV a zároveň aj motivačný list v slovenskom jazyku na adresu: [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, Informatika a informačné technológie,
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikatívnosť
ochota vzdelávať sa
negociačné schopnosti
zodpovednosť
samostatnosť
organizačné schopnosti
asertivita
flexibilita
tímový pracovník
ochota vzdelávať sa
negociačné schopnosti
zodpovednosť
samostatnosť
organizačné schopnosti
asertivita
flexibilita
tímový pracovník
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sentia je lídrom na trhu online predaja poistných produktov motorových vozidiel prostredníctvom autopredajcov rôznych značiek, v tomto segmente je TOP partnerom prvej päťky poisťovní slovenského poistného trhu, je priekopníkom a inovátorom online predaja poistných produktov (www.poisti.to), pričom k svojej činnosti využíva najnovšie technológie. Keďže svoj technologický náskok pred konkurenciou chce ešte zvýšiť, tak do svojho developerského tímu v Košiciach hľadá možno práve teba.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1440137
Posting date: 30.5.2017
2017-05-30
location: Košice Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník, Referent správy zmlúv, Sekretárka Company: SENTIA services s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou