We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna asistentka
SEITEQ s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/ dohodou
ihneď/ dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 900€ brutto + 13. a 14. plat + stravné lístky
od 900€ brutto + 13. a 14. plat + stravné lístky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre medzinárodnú spoločnosť v Bratislave (Nové Mesto) hľadáme administratívnu posilu (kolegyňa odchádza na materskú dovolenku, nehľadáme však človeka len na záskok, ale na dlhodobú spoluprácu na TPP).
Hľadáme človeka, ktorého bavia ,,papierovačky", má dobrý time management a organizačné schopnosti. Práca s nami má aj množstvo výhod :) Predovšetkým je to osobný prístup manažmentu ku každému zamestnancovi, 13. a 14.plat, praktickou výhodou je bezproblémové parkovanie, prípadne dobrá dostupnosť MHD a ďalšie benefity, o ktorých si prečítate nižšie.
Čo bude Vašou náplňou práce?
- zodpovednosť za spracovanie administratívy
- archivácia a príprava dokladov pre účtovníčku
- tvorba cenových ponúk
- práca v systéme Microsoft Navision (SAP)
- prijem tovaru na sklad
- vybavovanie objednávky
- príprava podkladov pre obchod
- ďalšie činnosti z chodu medzinárodnej firmy
Pozícia je vhodná pre absolventov SŠ, VŠ ekonomického smeru.
Hľadáme človeka, ktorého bavia ,,papierovačky", má dobrý time management a organizačné schopnosti. Práca s nami má aj množstvo výhod :) Predovšetkým je to osobný prístup manažmentu ku každému zamestnancovi, 13. a 14.plat, praktickou výhodou je bezproblémové parkovanie, prípadne dobrá dostupnosť MHD a ďalšie benefity, o ktorých si prečítate nižšie.
Čo bude Vašou náplňou práce?
- zodpovednosť za spracovanie administratívy
- archivácia a príprava dokladov pre účtovníčku
- tvorba cenových ponúk
- práca v systéme Microsoft Navision (SAP)
- prijem tovaru na sklad
- vybavovanie objednávky
- príprava podkladov pre obchod
- ďalšie činnosti z chodu medzinárodnej firmy
Pozícia je vhodná pre absolventov SŠ, VŠ ekonomického smeru.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zodpovedajúce platové ohodnotenie (suma v inzeráte je orientačná, ohodnotenie bude závislé od výsledkov a prístupu k práci)
- 13. a 14. plat
- stravné lístky 4,50€
- práca v príjemnom a priateľskom kolektíve
- zázemie a vybavenie potrebné pre plnenie pracovných úloh v modernom prostredí
- flexibilný pracovný čas
- bezplatné a bezproblémové parkovanie
- dobrá dostupnosť MHD
- vhodné aj pre absolventov
- 13. a 14. plat
- stravné lístky 4,50€
- práca v príjemnom a priateľskom kolektíve
- zázemie a vybavenie potrebné pre plnenie pracovných úloh v modernom prostredí
- flexibilný pracovný čas
- bezplatné a bezproblémové parkovanie
- dobrá dostupnosť MHD
- vhodné aj pre absolventov
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Medzinárodná spoločnosť poskytujúca komplexné riešenia v oblasti priemyselnej automatizácie, riadiacej techniky, robotiky a servisu.
Medzinárodná spoločnosť poskytujúca komplexné riešenia v oblasti priemyselnej automatizácie, riadiacej techniky, robotiky a servisu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovedný prístup k práci
- záujem a chuť učiť sa nové veci
- precíznosť
- samostatnosť, flexibilita
- skúsenosti s prácou na PC na pokročilej úrovni
- záujem a chuť učiť sa nové veci
- precíznosť
- samostatnosť, flexibilita
- skúsenosti s prácou na PC na pokročilej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3641885
Posting date: 11.4.2019
2019-04-11
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: SEITEQ s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 900€ brutto + 13. a 14. plat + stravné lístky