We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Poobedná Asistentka - Recepčná
Schönherr Rechtsanwälte GmbH, organizačná zložka
Miesto práce
Apollo Business Center II, Prievozská, Bratislava
Apollo Business Center II, Prievozská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
Máj 2020
Máj 2020
Mzdové podmienky (brutto)
450 - 500 EUR/mesiac
450 - 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečenie chodu recepcie v poobedných / podvečerných hodinách
- telefonická komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku, prepájanie hovorov, evidencia odkazov
- príprava rokovacích miestností, podpora v priebehu rokovaní
- administratívna podpora právnikov
- všeobecné sekretárske a administratívne práce
- telefonická komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku, prepájanie hovorov, evidencia odkazov
- príprava rokovacích miestností, podpora v priebehu rokovaní
- administratívna podpora právnikov
- všeobecné sekretárske a administratívne práce
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie medzinárodnej spoločnosti
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
-teambuildingy
- eventy aj v zahraničí
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
-teambuildingy
- eventy aj v zahraničí
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu očakávame štruktúrovaný životopis v slovenskom / anglickom jazyku.
Životopisy zasielajte prosím na e-mailovú adresu:
[email protected]. Do predmetu uveďte názov pozície "asistentka". Kontaktovať budeme iba vybratých kandidátov.
Pri zasielaných dokumentoch prosíme uviesť súhlas so spracovaním osobných údajov. Ďakujeme!
Životopisy zasielajte prosím na e-mailovú adresu:
[email protected]. Do predmetu uveďte názov pozície "asistentka". Kontaktovať budeme iba vybratých kandidátov.
Pri zasielaných dokumentoch prosíme uviesť súhlas so spracovaním osobných údajov. Ďakujeme!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, dôslednosť a spoľahlivosť
- reprezentatívne vystupovanie
- vysoké pracovné nasadenie
- vyžadujeme znalosť anglického jazyka; nemecký jazyk výhodou
- lojalita k zamestnávateľovi
- reprezentatívne vystupovanie
- vysoké pracovné nasadenie
- vyžadujeme znalosť anglického jazyka; nemecký jazyk výhodou
- lojalita k zamestnávateľovi
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Schönherr je popredná a progresívna advokátska kancelária s najväčším zastúpením v rámci strednej a východnej Európy, ktorá sa zameriava na top business klientelu. Vo svojich 14 medzinárodných kanceláriách zamestnáva viac ako 300 právnikov.
Kontaktná osoba: Oľga Song, Office Manager
Kontaktná osoba: Oľga Song, Office Manager
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 751347
Posting date: 11.3.2020
2020-03-11
location: Bratislava Position: Asistent, Recepčná, Sekretárka Company: Schönherr Rechtsanwälte GmbH, organizačná zložka
Basic salary component (gross): 450 EUR/mesiac