Marketingový špecialista predajných kanálov

SCHNEIDER ELECTRIC SLOVAKIA, spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1500 EUR brutto, v závislosti od skúseností; ročný bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Channel – rozvíjať systematickú spoluprácu s pridelenými segmentami zákazníkov za účelom budovania značky, lojality, vzťahov, propagovania pridanej hodnoty spolupráce a zvýšenia obratu a ziskovosti.

Hlavné zodpovednosti:
• Pripravovať marketingové operaratívne a akčné plány pridelených predajných kanálov a segmentov
• Cielené kanály a segmenty: elektrikári, elektro veľkoobchody, projektanti, výrobcovia rozvádzačov a strojov
• Navrhovať podporné akcie pre zvýšenie predaja produktov a riešení
• Koordinovať a podporovať vyššie uvedené aktivity s produktovými a segmentovými manažérmi
• Navštevovať zákazníkov (v súčinnosti s obchodníkom), prezentovať ponuku, akciu a prinášať spätnú väzbu z trhu
• Pripravovať a vyhodnocovať obchodno-marketingové analýzy a výsledky v spolupráci s ďalšími oddeleniami
• Aktívne rozvíjať svoje marketingové a technické znalosti v oblasti pridelených produktov a predajných kanálov

• Spolupráca na súvisiacich marketingových projektoch: O2, AMR, AMSP, atď
• Dodržiavať interné smernice spoločnosti
• Vykonávať ďalšie vyššie nešpecifikované práce podľa potrieb spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• zaujímavá a motivujúca práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
• široká škála zamestnaneckých benefitov (voliteľné čerpanie benefitov v objeme 510 eur na kalendárny rok - cafeteria; životné poistenie; 4 sickdays; flexibilný pracovný čas a iné)
• notebook, mobilný telefón
• ročný bonus

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii – 2 a viac rokov, príp. skúsenosť s produktovým marketingom
• VŠ vzdelanie idelálne v oblasti marketingu alebo managementu, ekonómie (elektrotechnické vzdelanie – nie je podmienkou)
• vysoké pracovné nasadenie, nadšenie z práce a chuť meniť veci k lepšiemu
• flexibilita, kreativita, zodpovednosť a dôslednosť, samostatnosť, ale aj schopnosť pracovať v tíme
• schopnosť budovať si úzke pracovné vzťahy so zákazníkmi a internými oddeleniami
• znalosť anglického jazyka slovom i písmom
• uživateľská znalosť Microsoft Office
• vodičský preukaz B
• ochota cestovať v rámci SR

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Schneider Electric Slovakia spol. s r.o. je dcérskou spoločnosťou medzinárodného koncernu a na Slovensku pôsobí už viac 20 rokov. So sídlom v Bratislave a s obchodnými pobočkami v Košiciach a v Žiline, zamestnáva viac ako 160 zamestnancov.

Schneider Electric je svetový špecialista v oblasti manažmentu elektrickej energie.

Naše riešenia v oblastiach:
- Distribúcia elektrickej energie
- Priemyselná automatizácia a riadenie
- Automatizácia a bezpečnosť budov
- Inštalačné systémy a riadenie (domové elektroinštalácie + inteligentné budovy)
- Zálohovanie elektrickej energie a chladenie
- Riešenia pre zdroje obnoviteľnej energie

Našim prvoradým cieľom je úplna spokojnosť našich obchodných partnerov a zákazníkov, ktorým poskytujeme kompletné služby od poradenstva pri výbere a aplikácii výrobkov, cez školiace moduly Schneider Electric Univerzity, logistiku tovaru až po operatívne servisné záručné a pozáručné služby.

Schneider Electric má celosvetovo 160 000 zamestnancov vo viac ako 100 krajinách sveta.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3761172  Posting date: 5.12.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1500 EUR brutto, v závislosti od skúseností; ročný bonus